Sensenruth

We hebben een aantal aanbieders voor Sensenruth voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Sensenruth voor je op een rij gezet:

Reviews over Sensenruth

Mooie locatie in het zuiden van de Ardennen

christophe_zutterman,
    26-7-2016

Wat het meeste bijblijft van ons verblijf in B&B Le 'Ti Bou de refuge is het enthousiasme en de vriendelijkheid van de gastheer en gastvrouw. Zij zorgen voor een glimlach, een goed en uitgebreid ontbijt.

Er zijn mooie wandelingen te maken in de buurt. In de B&B kan je ook electrische fietsen huren of een tocht maken met een segway.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

We gaan er zeker terug!

Katrien en Patrick,
    3-7-2016

We logeerden twee nachten in functie van trail die we liepen in Herbeumont. De B&B ligt maar op een twintig minuten rijden dus was voor ons ideaal. De gastheer spreekt perfect nederlands en is heel vriendelijk en geeft je heel veel uitleg over de streek en wat je er kan doen. We gaan zeker terug voor de segway tocht maar ook voor de jaccuzi en de e-bikes. Je kan er ook ideaal met een groep van 12 personen logeren want er zijn twee gites van 6.

De B&B ligt op zo'n 6 km van Bouillon waar je snel bent om 's avonds te gaan eten. Het ontbijt was ook lekker, zeker voldoende.

De kamers zijn zeer proper wat voor ons wel een must is. Elke kamer heeft zelfs een mini keukentje waar je iets klein kan koken. Ook is er een heel leuk terras waar je kan barbecuen. Kortom alles wat je nodig hebt voor een aangenaam verblijf.

Gereisd alleenreizend in juli 2016

Zeer warm ontvangen !

Joris & Anniek,
    8-3-2016

We zijn hier jammer genoeg maar 1 nacht gebleven, maar we hebben ten volle kunnen genieten van een heerlijk weekendje ontspanning. Gastheer was zeer behulpzaam, met veel informatie over wat er allemaal te doen was en een zeer goede suggestie van een restaurant (La grange aux saveurs). We verbleven in één van de houtenwoonhuizen, samen met onze honden. Het was er heel gezellig. Onvergetelijk ontbijt met allemaal verse producten (zelfgemaakte confituur, kazen uit de streek,etc). Kortom: een echte aanrader !

Gereisd met partner in februari 2016

Supervriendelijk en warm onthaal!

Marijke,
    12-2-2016

Leuke B&B, prachtig gelegen, supervriendelijk onthaal, mooie kamer, lekker ontbijt.

Eigenaar geeft zeer nuttige info over de streek en de mogelijkheden in de buurt.

Je kan met alle vragen bij hem terecht.

Wij hadden vrij slecht weer maar met mooi weer moet het er super zijn!

Gereisd met partner in februari 2016

Rustig genieten

Ken,
    21-9-2015

Absoluut een aanrader voor iedereen die van rust houdt en even wilt genieten. Zelf hebben wij in de Pipowagen gelogeerd, je zit rustig en gezellig samen. Het ontbijt is lekker en met veel zorg en liefde gemaakt, vers fruitsap en zelfgemaakte confituur (uit eigen tuin) zijn zeker een goed beging van de dag!

Voor iedereen die er logeert raadt ik ook de Segway rit aan! Het is een ongelooflijke ervaring, echt iets wat je gedaan moet hebben. Na de uitleg van de uitbater neemt hij je mee door de bossen op avontuur.

De uitbaters zelf maken het verhaal compleet, je kan werkelijk alles aan hun vragen en doen over niets moeilijk, is het nu voor wat extra info over bezienswaardigheden of voor een dvd te huren (gratis)

Werkelijk een top locatie! Wandelingen zat, Tot volgende keer!

Gereisd met partner in september 2015
Sensenruth scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews