Géén boekingskosten

• 10Ruimte

Vakantiehuis info

4 Reviews over Les Fouines

• 9Karla08-03-2011

Een prachtige tijd beleefd.

Wij zijn net met 15 personen (10 volw+5kids)terug van een 4daags verblijf.Alles was netjes en verzorgd.Super ontvangst en een prachtige locatie. Domein van 650Ha vol prachtige wandelwegen. De kamers zijn zeer verzorgd, grote prachtische keuken voorzien van alle apparatuur en comfort.Enige nadeel is de dichtsbijzijnde bakker/winkels zijn 15 a 20km ver dus neem best zoveel mogelijk op voorhand mee. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Andre Vonk01-04-2009

Erg fijn huis, check eerst of alles compleet is..

Les Fouines, Samrée, België.

Met een groep van 10 mensen naar dit huis gegaan, fijne omgeving en met sneeuw erg mooi! Het huis is groot, de kamers gemiddeld voldoende. Sommige hadden super bedden, anderen hadden veren in de rug. De huiskamer oogt erg gezellig mede door de giga haard! Plus punt is dat er hout in overvloed is tegen een zeer vriendelijke prijs. Is het op dan even doorgeven en het wordt snel bijgevuld. De bank in de huiskamer is erg laag en heel zacht, heb je enigzins rugproblemen dan is het een afrader. Doe vooraf gezamelijk een controlle op wat er aanwezig is en wat niet. Wij werden achteraf onaangenaam verrast met een rekening voor een kapotte tegel in de gang!! en een zoek geraakt openahard pook. Omdat er zowel vooraf als achteraf geen rapport oid wordt opgemaakt sta je dus achteraf in de kou want je hebt tenslotte een borg betaald. In het kort, een hele fijne plek, maar een koude douche achteraf.

• 8Mon07-12-2008

Super en geweldig

Met stel vriendin in november hier geweest. Het sneeuwde en het was net een sprookje. Supergezellig met een openhaard. Ik zou als ik met een stel vrienden naar de Ardennen zou gaan hier meteen weer voor kiezen. Het had iets oudbolligs en knus. Echt perfect!!

• 9Mirjam Thijs01-09-2008

Weekendje weg

van 29-08 tot 01-09-2008 verbleven wij met 10 volwassenen en 4 kinderen (2x4jr, 1x6jr, 1x9jr) in Les Fouines in Samree. Wij hebben een geweldig weekend gehad. Het huis is authentiek maar voorzien van alle comfort en zeer ruim voor 15 personen. De eigenaren zijn Nederlands en erg vriendelijk. Indien wij ooit nog een weekend in de Ardennen boeken kiezen wij zeker weer voor Les Fouines.

Vakantiehuis Les Fouines info

• CafeNiet beschikbaar