Appartement
8,7

25 reviews over Appartement Domaine De L'Alu in het Nederlands

Adriana Kievit
25-6-2016

Domain de L'alu is al jaren onze vakantiebestemming en we genieten er iedere keer weer van de mooie en rustige omgeving en de gastvrijheid van Bert en Roos. We hopen nog vaak terug te komen.

Gereisd Met partner in juni 2016

Zeker voor herhaling vatbaar!

S. De Wit
30-4-2016

Bij aankomst warm ontvangen. Appartementen zijn warm en ruim en in bezit van een mooie uitzicht. In de omgeving zijn er diverse activiteiten, met als aanrader de grotten van Remouchamps. De wellness van Domaine De L'Alu met onder andere een heerlijke massage maakt het verblijf helemaal compleet.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016

Fantastisch!

F en R
13-9-2015

Als je op zoek bent naar een prachtig verblijf in de Ardennen is dit zeker een aanrader! Vanuit je appartement loop je zo de bossen in. Het begint bij een vriendelijk ontvangst en een zeer net en verzorgd appartement. Wij verbleven in het appartement A luxe en voor ons als stel, was dit een erg romantisch en knus appartementje. Als je iets buiten een wandeling om wilt gaan ondernemen ben je wel afhankelijk van vervoer. Het gezellige dorpje La Roche ligt er op nog geen 10 min. rijden. Andere bezichtingen zoals de grotten of het War museum is 20 min rijden, dus zeker te doen! Al met al een zeer prettige ervaring en wij zullen er zeker nog een keer verblijven.

Gereisd Met partner in september 2015

D-reizen

De luxe van thuis in een oase van rust en ruimte

Alex
30-11-2014

Wij hadden appartement B op de begaande grond in de rustige november periode. Centraal gelegen voor dagtochten met de auto. Wil je zonder auto op pad dan sta je direct aan de wandel- en mtb routes. Luxe appartementen die van alle gemakken zijn voorzien. Zeer ruime woonkamer met luxe open keuken. Uitgebreide, degelijke en schone keukeninventaris. Slaapkamers waren aan de kleine kant. Gasten die weggaan lopen langs de slaapkamerramen naar de parkeerplaats. Dat kan storend zijn voor uitslapers, de ene gast is de andere niet zullen we maar zeggen. Eigenaren zijn flexibel, behulpzaam en vriendelijk. Bij aankomst was het appartement al lekker warm gestookt (vloerverwarming) en er stond een fles bubbels klaar als welkomstgeschenk. Bedden opgemaakt, koelkast op temperatuur, handdoeken in de badkamer. We konden direct gaan genieten! Kortom, een prachtig ruim appartement met een luxe uitstraling, een wijds uitzicht, rustig gelegen in een fantastiche omgeving. Ook in november!

Gereisd Met partner in november 2014

Wat een topper

I.Bergsma
27-2-2014

Het was voor ons een perfecte week met goed weer,waardoor we vlakbij prachtige wandelingen konden maken.We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar met de nodige waardevolle tips i.v.m. wandeling/eet mogelijkheden!!!Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in februari 2014

Schot in de roos!

Eva Gerrits
6-1-2014

Een schot in de roos om eens goed te ontspannen midden in de natuur. Appartementen zijn zeer goed onderhouden, fantastisch schoon en van alle gemakken voorzien. Met een warme uitstraling en fijne indeling, een ruime badkamer en heerlijke vloerverwarming. En een geweldig uitzicht rondom: aangrenzende weilanden, verder omringd door bossen. Wij hadden de pech dat onze auto het op de eerste avond begaf. Roos, Bert en hun dochter Fleur Beeftink (die het goed ge-outilleerde Wellness-gedeelte runt) hebben we leren kennen als ongelooflijk behulpzame, aardige mensen, een zeer ervaren gastfamilie. Dankzij hun aanhoudende inspanningen lukte het onze auto binnen korte tijd te laten repareren - zeker geen garantie als je in de Ardennen strandt zonder een fatsoenlijk mondje Frans te spreken. Geen moeite was hen te veel, alsof het vanzelfsprekend was hebben ze voor ons meer gedaan dan je van goede service mag verwachten. Wij komen hier erg graag terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Oct 11 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader

P. Hartsuiker
24-8-2013

Heerlijke plek om tot rust te komen. Eigenaren zijn zeer vriendelijk.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldige mooie natuur

nel
19-8-2013

Fantastishe plek om heen te gaan,mooie ligging prachtig uitzicht vriendelijke mensen schoon en gezellig appartement,alles klopte daar, wij hebben zeer genoten.

Gereisd Met partner in januari 2013

'Prachtige locatie

M Ligtenberg
1-7-2013

Domaine de L'Alu,in het hart van de Ardennen,op ca 600 mtr hoogte, enkele km's van het dorpje Samrée,is voor ons al jaren 'n geliefde plaats om onze vakanties door te brengen. Gelegen midden in de groene natuur, met heerlijke uitzichten en vollop ruimte er omheen,vormt het 'n oase van heilzame rust en ontspanning. De zeer vriendelijke behulpzame Ned eigenaren doen alle moeite het ieder naar de zin te maken. Vlgs ons met succes! De smaakvol,verrassend compleet,ingerichte ruime app. zijn goed onderhouden. Ze zijn uiterst schoon,comfortabel en gezellig Ze hebben elk 'n aparte ingang met terras Wij wandelen veel,fotograferen,relaxen "thuis",bezoeken de vele schilderachtige dorpjes,evenals winkels,koopcentra,markten,evenementen, enz. Kortom 'n prachtige locatie, waar wij met veel plezier elk jaar weer naar uitzien!!!

Gereisd Met partner in juni 2013

Domaine De L'Alu: Fantastische plek

Joop en Adriana
20-6-2013

Wij gaan al zo'n jaar of 13 naar Domaine De L Alu en het bevalt nog steeds uitstekend! De rustige bosrijke omgeving vinden wij heerlijk. Zo uit je appartement het bos in. En dan wel een appartement wat echt heel schoon is en met opgemaakte bedden bij aankomst. Fles wijn op tafel! Het dorpje Samree is vlakbij en La Roche is 8 km verder. Vanuit beide plaatsen kun je talloze wandelingen maken. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Daar kunnen wij geen kwaad woord over zeggen. Voor de prijs kun je het heel wat minder treffen. Voor ons blijft het hopelijk nog jaren ons vakantieverblijf. Als we het gebouw zien liggen komen we ook daar een beetje thuis. Kunnen geen minpuntje bedenken!!

Gereisd Met partner in januari 2013

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Domaine De L'Alu in Samree, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Domaine De L'Alu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.