Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

44 Reviews over Résidence Sens du Sud

• 9 Isabelle29-08-2014

Envie de sortir des sentiers battus ?

Alors, posez vos valises chez « l’écrivain de Torgny » ! Ann et Luc ne sont pas seulement des Anversois tombés amoureux de la Gaume, ils sont aussi et surtout des citoyens du monde. Hôtes chaleureux, attentifs à chacun, francophones comme néerlandophones, vous vous sentirez de suite à l’aise en leur compagnie. Le repas du soir, pris en toute convivialité, est le moment privilégié pour faire connaissance avec vos voisins de chambre (traduction simultanée assurée si nécessaire !) et apprécier la grande culture d’Ann et Luc. Conversations passionnantes et ambiance décontractée résument bien deux nos soirées dans cette maison d’artiste. Esprit brocante, ambiance bohême. Les tableaux de Luc sont autant de taches de couleur égayant les murs. Chambre simple, propre et fonctionnelle. Et enfin, cerise sur le gâteau : la gentillesse et le sourire de Félix, le deuxième homme de la famille !....

• 8bellens monique28-06-2013

zuiders artistiek en poetisch

een schitterende locatie, zalige nonchalance, meer dan origineel ingericht door de heer des huizes! je hebt ogen te kort, maar eigenlijk moet je gewoon genieten en het over je laten komen....... we kregen bovendien een heerlijk avondmaal aangeboden, verzorgd tot in de puntjes, en is er al een probleem, de gastvrouw doet er alles aan om het naar je zin te maken. we hebben alles geapprecieerd! proficiat!

• 8de blaere peter02-04-2013

eerste ervaring b&b viel heel goed mee

kamers zijn heel ruim gezellig niet voor mensen die de luxe op prijs stellen. het eten was heel lekker nogmaals bedankt aan het gastvrije gezin Luc An en Felix.jammer konden we geen afscheid niet meer nemen van Luc

• 1vanoost31-07-2012

beneden alle peil

Ons weekend in Torgny zal ons nog lang bij blijven. Een smerige boel, zowel binnen als buiten. De kamers waren al in lange tijd niet meer gekuist (zie commentaar sinds 2008!) (spinnen en stof in overvloed) en bevonden zich onder de grond, zonder verluchting (opgelet astma patiënten). Warm water was er maar gedurende 10 minuten, opwarmen duurde "maar" 20 minuten. We waren met 5 man... reken maar uit. De gastheer was een irritante blaaskaak: binnen de 5 minuten kenden we zijn levensverhaal, terwijl hij amper onze namen kon onthouden. Bovendien stoorde hij zich duidelijk aan onze kinderen (die zich zoals normale kinderen gedroegen), wat duidelijk bleek uit een stroom aan ongevraagd pedagogisch advies. Het avondeten was ok. Het ontbijt was heel basic (frans brood, salami en kaas, pot nutella waar alle gasten uit smeerden). Dit soort etablissementen zou moeten gecontroleerd en verboden worden! We begrijpen echt niet hoe iemand hier ook maar enige positieve commentaar over kan geven.

• 8Katrijn09-01-2012

Leuke driedaagse

We hebben 3 leuke dagen beleefd en lekker gegeten in een prachtige omgeving.

• 8neirynck frank02-01-2012

Charme ten top

Hebben oude jaar gevierd met alle fr. en nl. talige gasten ; kamers liggen origineel in de omgebouwde stallen. Ideaal voor een losse en ongedwongen sfeer

• 8Erik De Rijck26-12-2011

Bedankt voor het leuke verblijf.

Ondanks zeer slecht weer hadden we toch een leuke 3-daagse en daar zat Sens du Sud voor veel tussen. Toffe ontvangst door de gastheer (met een glaasje aan de mooie grote kerstboom). Het eten was lekker en lekkerder dan in het sterrenrestaurant even verderop. Over de kamers schrijf ik niets, want het zou zonde zijn voor nieuwelingen iets te verklappen. Toch een tipje van de sluier? We waren verrast door zoveel charme. Het grootste pluspunt is zonder twijfel de warmte van de eigenaars.

• 3Van der Stricht Guido27-07-2011

nooit meer

De kamers waren beneden alle peil , toilet en badkamer idem dito ; Op de 3 dagen 1 handdoek pp. Ontbijt , heel sober ! ! En dat voor 63 euro per nacht ! !

• 6katia30-06-2011

klein

kleine B & B. We zijn met een klein hartje vertrokken na alle negatieve commentaar hier maar het is beter meegevallen dan verwacht. De gastvrouw is een hele lieve dame en het eten was super lekker. De gastheer is een kunstenaar en heeft een andere levensstijl dan wij , maar dat is natuurlijk elk zijn eigen keus. De kamer was wel heel ruim en kan inderdaad een opknapbeurt gebruiken. De gastheer heeft zijn eigen stempel op de kamers gezet niet echt onze smaak maar enfin over smaak kun je niet discussieren. Hij heeft wel zijn best gedaan om ons het een en het ander te vertellen over de streek. Hele mooie streek trouwens.

• 5wij22-06-2011

jammer, te vuil en rommelig voor ons!

2 nachten verbleven in een zeer onhygiënische kamer: spinnenwebben, stof, vuile vloer, badkamer erbarmelijk, vochtige kamer, etc..... - ontbijt ok - Luc en Ann zijn sympathiek en vriendelijk - omgeving zeer mooi, doch wij hadden pech met het weer (veel regen) - tuin heel rommelig en is dringend aan een opknapbeurt toe - jammer, want van deze chambre d'hôte zou veel meer te maken zijn - niet meer voor ons-

Bed & Breakfast Résidence Sens du Sud info

Het complex