Géén boekingskosten

La Hetraie

Vakantiehuis
BelgiëLuxemburgRoumont

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis La Hetraie voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 4 reviews

7.8GoedScore uit 4 reviews
  • 6.7Inrichting
  • 8Ruimte

Vakantiehuis info

4 Reviews over La Hetraie

• 9Anneke Kleindijk10-01-2015

Fantastisch familiehuis!

Wij hebben een heerlijke kerstvakantie gehad in dit oude sfeervolle huis. Wij waren met een flink gezelschap van 9 volwassenen, maar in dit huis heb je alle ruimte! De keuken is heel goed ingericht met een groot fornuis met dubbele oven, ideaal om uitgebreid te koken en bakken. Alle slaapkamers zijn mooi ingericht en ruim met eigen wastafel en twee slaapkamers hebben zelfs een eigen badkamer. De ontvangst door de beheerders , twee oudere zussen, was heel vriendelijk. Ondanks dat zij Frans spreken en wij niet kom je een heel eind met handen en voeten. Zeker geen probleem! Omdat wij op 2e kerstdag weer vertrokken mochten wij zelfs een uurtje later vertrekken, wat erg fijn was. De omgeving is prachtig en rustig. Voor ons zeker een plek om terug te komen voor een volgende familievakantie!

• 6de Sminkkies18-09-2011

niet meer

Het is een ruim en oud huis met 5 slaapkamers. Ruime groene en rustige omgeving . Helaas lagen de bedden niet lekker. De keuken was goed voorzien met alles wat je nodig hebt. De schoonmaak van de benedenverdieping was niet voor zijn tijd. Overal hingen er spinnenwebben. Bij aankomst moet je eerst ergens de sleutel ophalen maar die mevrouw sprak allen maar Frans, maar uiteindelijk zijn we er uitgekomen. Hou je van rust en ruimte dan zit je hier op de goede plek maar wij gaan de volgende keer toch iets anders zoeken. Het is voor een weekend wel uit te houden hoor!!!

• 8w.p. secker10-05-2008

Prima huis, gezellige woonkamer, adequate keuken en vooral royale slaapkamers, veel sanitair (drie badkamers plus wastafel per kamer), wat erg plezierig is met groter gezelschap. Geweldige ruime tuin (gazon) met speeltoestel voor kleintjes. Weids uitzicht: dat was genieten elke dag weer! We boften enorm , elke dag stralend weer, dus veel buiten eten. Dat huis geen 9 werd ligt aan niet zo beste staat van bed ( in mijn kamer althans), matras met 'kuil'. Een echte aanrader voor familie die niet uit is op geweldige cultuur, maar vooral komt voor landelijke rust, wandelen, kanotochtjes, voor de heel kleintjes spelen bij het water (Ourthe).

• 8Martin11-10-2007

Fijn vakantiehuis midden in de bossen. Veel ruimte, beetje middeleeuwse uitstraling. Niet in de tuin van de eigenaren komen, want dat vinden ze niet leuk... ;-)

Vakantiehuis La Hetraie info

• Adresgegevens