Hotel Auberge de la Ferme

33 reviews over Hotel Auberge de la Ferme in het Nederlands

gewoon

Eric
10-12-2016

Reclame van verblijf in folder in het nederlands

menukaart enkel in het frans (zeer spijtig)

ober deed geen enkele moeite om ons te begrijpen!!!!

het eten was wel goed (jambonneau).

We kregen saus bij die we niet gevraagd hadden ,wel mogen

bijbetalen.

Als je bij aan de kust bent spreken ze ook frans waarom daar geen nederlands???

zeker waar zoveel nederlandstaligeen komen !!!

We zijn daar 5 jaren op een rij geweest met pasen en in de herfst. De eerste keren was het eten zeer lekker en genoeg maar de laatste keer was het veel minder, alles draait daar om geld en de vaste waalse klanten worden in de watten gelegd maar de vlamingen bezien ze niet. We gaan niet meer terug, het is genoeg geweest ...

kamers, diner en ontbijt zijn zonder meer goed. Je merkt echter dat dit hotel geen moeite hoeft te doen om de zaak gevuld te krijgen. De bediening is, een enkeling uitgezonderd niet geinteresseerd en "doet zijn ding". Wanneer de baas aanwezig is wordt er wel wat harder gelopen.

Nooit meer

Maude
17-7-2015

Wij hadden de gite le sechoir a tabac. Op eerste zicht was de gite mooi tot avond werd. Er is totaal geen isolatie tussen de 2 gites, wij zijn snachts wakker geworden omdat wij dachten dat iemand in de living was. De bedden zijn zeer klein en matrassen verouderd. De tuin zoals beschreven is gewoon een stro gras met een klein vierkant tafeltje maar voor 4 personen, veel te klein. Het eten is zeer duur en niet geweldig. De omgeving is zeer mooi maar het is ook alles. Op hun site vermelde ze dat kajak mogelijk is maar toen wij vroegen om te reserveren kregen wij als antwoord, wik doen het nie meer en ze konden ons geen verder inlichtingen geven.

een aanrader

Van Haeren Leo
19-8-2013

Sommige opdienende personeelsleden komen wat stug over , en gaan niet altijd in op uw verzoek

Vb. er kon geen deca koffie gekregen worden bij ontbeid !!!

De kamers die voorzien zijn van jacuzzi’s , zouden ze een verbod moeten opleggen om na 10 uur nog te gebruiken , vanwege luidruchtig lawaai hinder van de motoren na de andere kamers toe

Super weekend

Sandy
13-5-2013

Afgelopen weekend een gastronomisch verblijf genoten in l'Auberge de la Ferme in Rochehaut. Vriendelijk personeel, lekker eten, mooie kamer met jacuzzi en mooi terras en rustige omgeving: ideaal om tot rust te komen en een echte aanrader! Wij keren zeker terug :-)

Mooi domein! restaurant : geen muziek, koude sfeer; Eten in taverne: alles ziet er lekker uit maar is het niet, weinig of geen kruiding en de cote a ls was heel taai. Kamers mooi , maar rand jaccuzi gekraakt, verse handdoeken maar na 16u. Super ontbijtbuffet. Eerste dag mocht je met de hond mee gaan voor avondeten en ontbijt, tweede dag plots verboden. Moeten elders zitten, maar was totaal niet voorzien, vlug de tafel moeten dekken...was heel vreemd! Vriendelijk personeel

Meer moet dat niet zijn

Christof
13-4-2013

Mooi hotel, kamer zeer mooi en net. Aperitief in de bar aan de open haard. Romantiek genoeg aanwezig :-)

Eten is zeer lekker, wie dit niet apprecieert kan beter naar een frietkot gaan. Let op een friet met stoofvlees kan ook lekker zijn !

Personeel is vriendelijk en met klasse wordt je bediend.

Omgeving is de max, mooi zicht op Frahan. Je kan gerust de auto laten staan tijdens je verblijf. Kortom een ideaal verblijf om je batterijen op te laden.

Mooi gelegen complex bestaande uit meerdere gebouwen. Onthaal was chaotisch - de dame wist niet waar onze kamers gelegen waren... De derde dag konden we onze kamers plots niet meer binnen met badge (ipv sleutel).

Kamers prima uitgerust - we hadden mooi terras met voldoende speelruimte voor de kinderen. Schoonmaak kan wel beter.

Eten is heerlijk - mooie presentaties en goede smaken. Ook kindermenu's worden vlot aangepast naar wens. Dranken te duur.

Ontbijtbuffet zeer rijkelijk - proef de heerlijke vers gesneden beenham !

Service is goed maar wisselend : iedereen is zeer vriendelijk, behulpzaam en vaak tweetalig maar af en toe laten ze steken vallen : tafel afruimen terwijl we nog aan het eten waren, te lange wachttijden door overdreven aandacht aan bepaalde gasten.

We hebben genoten maar aan de details kan nog gewerkt worden.

gelegen op de mooiste plaats van de streek

van audenhove
11-11-2012

de buitenkant van het hotel is heel mooi alsook de binnenkant maar de slaapkamers zijn zeer vroudert het is gelegen op een van de mooiste plaatsen van de ardennen. Ik ben er terug geweest voor de 5de maal een gastro wild we wij hebben op 4 menus slechts een pla wild gekregen maar wel 5maal vis de vorige jaren was er bij elke menu een wildpla met grote porties nu was het nouvelle cuisinne achtig en daardoor vondt ik de prijs veel te hoog 900 euro voor 2 pers ik ga de eerste jaren niet meer terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge de la Ferme in Rochehaut, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge de la Ferme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Auberge de la Ferme scoort een 7.58 uit 10 op basis van 62 reviews.