Hotel Auberge de la Ferme

63 reviews over Hotel Auberge de la Ferme in het Nederlands

fantastisch!!!!

jeannine vingeroets
15-8-2018

het ontbijt was zeer lekker veel variatie,de been hesp en de pate een echte aanrader hoor! Je eitjes worden gebakken of gekookt waar je bij staat en hoe je ze wil. Het avondeten is een streling voor het oog en zeer lekker, de menukaart is inderdaad in het Frans maar als je het niet zou verstaan staat de ober voor je klaar om het uit te leggen (vraag het dan) Als je een familiekamer boekt krijg je een soort huisje zeer gezellig. Naast het hotel is een leuk pleintje met winkeltjes (kleinschalig) maar gezellig het lokale biertje drinken een ijsje eten enz.. Aan het hotel staat een treintje waar je een uitstap kan mee doen of als je een beetje avontuurlijker bent aangelegd met paard en huifkar het bos intrekken. Al bij al een fantastisch hotel en vakantie!! bedankt!!

non plus jamais

milisen rigo
16-11-2017

pas d'isolation :on ne dort pas ;service en chambre 2 ème jour nullissime

comment nous spolier de 500 euros en 2 jours

Agréable séjour....!!!

Maria-Teresa
30-1-2017

Séjour exceptionnel en amoureux !! Chambre de luxe à la hauteur de nos attentes (jacuzzi, douche chromothérapie, etc..) personnels accueillants et professionnels !! nous avons opté pour un séjour en demi pension avec apéritif et dégustation en cave, le menu 5 services etait tout simplement délicieux et a ravis nos papilles!! sans parler du petit déjeuner qui était gourmant et varié!! Monsieur Boreux présent au petit déjeuner vous propose de savoureuses crêpes et omelettes faites minutes par ses soins! tout simplement excellentes avec les bons produits du terroir! Encore un tout grand merci a Monsieur et Madame Boreux!!!

gewoon

Eric
10-12-2016

Reclame van verblijf in folder in het nederlands

menukaart enkel in het frans (zeer spijtig)

ober deed geen enkele moeite om ons te begrijpen!!!!

het eten was wel goed (jambonneau).

We kregen saus bij die we niet gevraagd hadden ,wel mogen

bijbetalen.

Als je bij aan de kust bent spreken ze ook frans waarom daar geen nederlands???

zeker waar zoveel nederlandstaligeen komen !!!

SUPER !!!!!!!!!

Isabelle et Marc
20-11-2016

Tout était impeccable !!!!!!!!personnel très gentil , souriant , à l écoute de leurs clients, professionalisme au top . Super bonne ambiance!!!!site magnifique , propreté irréprochable!!!!! Les repas juste une tuerie !!!!!excellent ! Merci à madame et monsieur Boreux pour leur gentillesse, leur accessibilité et j en passe.......nous reviendrons avec un grand plaisir , merci à toute l équipe!!!!!!! Et bonne continuation

We zijn daar 5 jaren op een rij geweest met pasen en in de herfst. De eerste keren was het eten zeer lekker en genoeg maar de laatste keer was het veel minder, alles draait daar om geld en de vaste waalse klanten worden in de watten gelegd maar de vlamingen bezien ze niet. We gaan niet meer terug, het is genoeg geweest ...

super séjour!!! tout est au "top" accueil chambres confortables et insonorisées! repas gastronomiques !!! on se s'y sent bien et les propriétaires sont à l'écoute! à recommander!

kamers, diner en ontbijt zijn zonder meer goed. Je merkt echter dat dit hotel geen moeite hoeft te doen om de zaak gevuld te krijgen. De bediening is, een enkeling uitgezonderd niet geinteresseerd en "doet zijn ding". Wanneer de baas aanwezig is wordt er wel wat harder gelopen.

magnifique

Mathy
9-3-2016

Hôtelleterie de haut niveau. Gastronomie super. Petit déjeuner sans pareil ailleurs Région magnifique. Possibilités énormes. agrimusée, parc animalier, promenades à l'infini, proche des villes touristiques. Accueil des patrons et des membres du personnel=impeccable. Chambres impeccable et très bien entretenue.Je suis fan sans condition....donc rien aimé de moins. J'y serai encore fin mars.

déception

Georges
30-1-2016

Bonjour, Nous avons goûté au resto chez Boreux à Rochehaut. Nous sommes un peu déçu du

Quand vous demandez une Orval , sur la carte on stipule avec fromage après avoir réclamé rien n'est venu. Pour ce qui est du choix des plats si vous avez opte pour un menu, toute la table doit se plié à un choix à 40€ le menu c'est un peu fort.

Quand nous recevons les assiettes la quantité est un peu juste pour une personne au régime.

Par contre la qualité et la présentation sont très bien.

Pour terminé, on vous dresse une note avec deux apéritifs qui ne figuraient pas lors de la commande.

Pouvons nous encore renommer ce restaurant

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge de la Ferme in Rochehaut, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge de la Ferme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Auberge de la Ferme scoort een 7.67 uit 10 op basis van 63 reviews.