Hotel Relais de l'Ourthe

Kleine hotelsWeer vandaag13°4°
Hotel Relais de l'Ourthe
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Relais de l'Ourthe voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Relais de l'Ourthe in het Nederlands

Monique Morel
25-9-2017

Een klein hotelletje, met patron aan fornuis, en een zeer stijlvolle bediening door de gastvrouw

Wij werden verwend met heerlijke gerechten , wij komen zeker terug !

mooie locatie

vidijo
23-2-2015

We bezochten dit hotel voor de 2 maal en dit was geen teleurstelling. Accommodatie zeer degelijk en goed onderhouden.

Eten bijzonder lekker, wijnkaart uitgebreid maar van het hogere prijsniveau. Ontbijtbuffet met de voor de hand liggende samenstelling, fruitsap, yoghurt, kaas, hesp, confituur enz. enkel voor vele soorten eitjes is een forse opleg.

niet voor herhaling vatbaar

vdh rit
8-8-2012

afwerking van de kamers liet te wensen over. Airco ging niet in de kamer 2 en de haardroger,Het warm water was lauw wie eerst douchte had warm water.Terrasplanken waren rot .De deur naar terras op kamer 3 kon niet worden afgesloten.De kamers zijn zeer horig, je kan de buren vrijwel letterlijk horen praten. Meerdere personen hadden hier klachten. De antipathie van de eigenaar is onthutsend, in tegenstelling tot haar man.

Voor een lekker gastronomisch WE

vidijo
4-6-2012

De accommodatie is uitstekend, kamers voorzien van alle comfort en een sfeervol restaurant met een gastronomische spijskaart. Dit was een mooi WE met een gezellig hotel (alleen de vriendelijkheid van de huisvrouw liet te wensen). Al de rest :kamers, service was goed.

2008

Laatst gastro-weekend 2 dagen vol pension genomen in dit

baeckelandt philiep
24-4-2008

Laatst gastro-weekend 2 dagen vol pension genomen in dit relais. Het was een onvergetelijke ervaring. Zeer lekker gegeten. Zeer goede bediening en zeer vriendelijke patron. Ook de prijs is zeker een meevaller. Kortom: ga zeker nog terug!!

2006

Mooi hotel met zwembad in een prachtige tuin

moens peter
6-2-2006

Mooi hotel met zwembad in een prachtige tuin.

Gasronomisch weekend zeer lekker en mooie nette kamers

Heel gezellig ,romantisch in een prachtig kader!

Kortom: zeer geslaagd !!!

Weekendesk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Relais de l'Ourthe in Rendeux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Relais de l'Ourthe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.