Vakantiehuis Pavillon de Ronzon

• Goed: 7 - 8
  • Onvoldoende: 1 - 5

heerlijk karaktervol huis

Huib, 6-5-2013

Dit jaren 30-pand (oud tennispaviljoen) is een gezellig en ruim huis. Wij zijn er met 4 volwassen en 2 kinderen geweest. De kamer die via de vlizotrap bereikt wordt, is leuk voor kinderen. Huisraad zeer compleet. Buiten grote vuurcirkel voor kampvuur en marshmallows ;-). Verwarming van t huis werkt met een flinke oliekachel en kost snel 15 a 20 euro per dag. In de huiskamer staat ook een grote houtkachel. Wij komen hier graag terug.

Een vies huis!

Bezoeker, 31-12-2012

U kunt alleen in het Frans communiceren met de beheerder. Het huis is vuil en slecht onderhouden, er zijn extreem veel verborgen kosten. De vierde kamer kunt u bereiken via een uitklapbare trap, die u zelf bereikbaar moet maken. Gebruik van het bad levert een nat bed op, de doucheafvoer zit verstopt. U huurt inclusief een grofvuil stortplaats in de tuin. Indien u het huisje wil gebruiken, moet u zelf uitvinden hoe het werkt. U treft diverse bordjes aan in de woning, met dingen die u niet mag doen. U moet een sterke maag hebben, uw bestek treft u aan tussen de muizenkeutels, uw door muizenpoep en plas bedekte borden treft u naast gifdoosjes. U hoeft niet te rekenen op een basis voorraad schoonmaakmiddelen. Indien u per abuis aankomt nadat de winkels gesloten zijn en u uw eigen toiletpapier niet heeft meegenomen, heeft u pech. Een vies huisje met extreem veel bijkomende kosten. En nog veel meer, maar daarvoor is dit tekstveld te kort.

extreem hoge verwarmingskosten!!!

K. Hautekeete, 28-11-2012

wij huurden dit pand in oktober, we zetten 's avonds de verwarming eens open om het huis op te warmen (enkel in de woonkamer) en moesten na 4 dagen huur 76euro!!! verwarmingskosten betalen, er werd ons ook nog eens een kost van 15euro hout aangerekend bij de afrekening die we nooit gebruikt hebben. Het is een karaktervol huis met heel wat gebreken (binnen regenen - hier en daar een raampje kapot - een kamer via een luikje al kruipend betreden is misschien leuk voor kinderen maar niet voor volwassenen) we doen dit nooit meer!!! dikke tegenvaller.

dit nooit meer

van dijck, 29-3-2012

De foto's uit de advertentie geven een vertekend beeld van de realiteit

te kleine kamers,amper een badkamer en al helemaal niet vlak bij de semois zoals de foto's doen vermoeden.voor kleine kinderen is het ronduit gevaarlijk zonder afspanning achter het huis(lees zeer steile helling) keuken is amper deze naam waard en kookpotten staan op open schap zodat de honden er gewoon aankunnen.te kleine slaapkamers en zeer ongemakkelijk te bereiken,het enige goede aan het huis is het uiterlijk. kortom TE DUUR voor wat je krijgt

Zijn prijs zeker niet waard en geenaanrader

Romantisch huis met mooie omgeving.

Henny Game , 13-1-2012

Het huis voldoet aan de beschrijving. Niet meer en niet minder. Veel uitstapjes mogelijk in de nabije omgeving.

Leuk huis maar veel extra kosten

JS, 21-11-2010

Het is een sfeervol huis. Gezellig ingericht. Gehorig, open ruimten, slecht geisoleerd. Er is een kamer met een bad, er is een kamer met een douche maar gek genoeg is er geen wastafel.

Wij zijn er drie dagen met zijn tweeen geweest en waren bijna 50 euro aan stookkosten kwijt! Hou hier rekening mee!

De extra kosten die wij moesten betalen waren bijna net zo hoog als de huurprijs. Vraag een specificatie van de extra kosten. Ons werd in eerste instantie zes setjes bedlinnen in rekening gebracht terwijl wij metzijn tweeen waren. Verbruik van de stookolie kunnen we helaaas niet controleren want we weten de meterstand niet.

Per vuilniszak betaal je 6 euro. Al met al kan het aardig oplopen en krijg je weinig van je borg terug.

De beheerder spreekt alleen maar Frans.

Romantisch huisje voor 6 (zes) personen

H.J.Looman, 12-7-2010

Ik ben twee keer naar dit mooie huisje geweest die lekker vrij en mooi ligt. Hoewel het voor 8 personen verhuurt word is het daarvoor wat te krap, (o.a. een krap twee persoonsbedje en twee bedden op een soort bergzolder. Je moet de beheerdster wel in de gaten houden omdat alle twee de keren er problemen waren met de afrekening. (wilde 25 euro rekenen voor het indraaien van een schroef)

Wat een tophuis!

Robert-Jan en Marie-José, 9-3-2010

Dit huis ligt op een erg goede plek. Van het huis uit kon je direct prachtige wandelingen maken. Het huis is erg knus en gezellig ingericht, het geeft echt een vakantiegevoel.

s´avonds gezellig de houtkachel aan, samen gekookt en spelletjes gedaan met ons clubje.

Wij komen zeker terug!

Voor herhaling vatbaar

Mieke, 17-2-2010

Romantisch gelegen en knus huis!

Wij hebben rechtstreeks bij de eigenaar geboekt.

Wij zijn de carnaval ontvlucht naar de Ardennen, wat voor ons voor herhaling vatbaar is. Daar wij 2 dagen kado kregen van de eigenaar hadden wij een extra lang en gezellig weekend!Wij hebben volop genoten en ook van de prachtige omgeving.

Dit nooit meer

Frank en marina, 7-2-2010

Het huis wordt aangegeven voor 8 personen. Maar er staat nergens dat je voor de 4de slaapkamer een vlizotrap op moet of door een kruipluik moet kruipen.

verder is er geen wastafel in het huis. En houdt er rekening mee dat wanneer je dit huis in de winter boekt je je volledige waarborg kwijt bent aan stookkosten. Dus wordt het huis een duur grapje.

Voor ons is het zeker niet voor herhaling vatbaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Pavillon de Ronzon in Rendeux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Pavillon de Ronzon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Pavillon de Ronzon scoort een 6.69 uit 10 op basis van 12 reviews.