Vakantiehuis La Girondaine

Laatste review

Geweldig weekendhuis

Els,
18-5-2018

Wij vonden het een topweekendje! We waren met 10 volwassenen en 8 kinderen en hadden de 2 gîtes in gebruik.

De communicatie met de verhuurders ging vlot, Katrien is een vriendelijke gastvrouw die aan alles gedacht heeft.

De vakantiewoning is heel mooi, kraaknet en écht van alles voorzien. Er zijn genoeg badkamers en toiletten voor ons grote gezelschap. In de keuken zijn alle toestellen aanwezig, veel frigo’s, 2 afwasmachines, dat is ook handig als je met zoveel personen komt logeren.

Er is een mooi terras, met een grote BBQ. Het bubbelbad en de grote tuin met zoveel speelmogelijkheden, trampoline, zandbak, heel veel autootjes en gocarts om de berg af te rijden, kampvuur aan de tipi met marshmallows , petanquebaan, … vonden de kinderen geweldig. Ook binnen was er veel speelgoed, boekjes, een tafelvoetbal en een airhockey, waar ze ook veel mee gespeeld hebben.

Kortom het is een supervakantiewoning! Wij komen vast en zeker eens terug!

Kenmerken

67 reviews over Vakantiehuis La Girondaine in het Nederlands

Geweldig weekendhuis

Els,
18-5-2018

Kortom het is een supervakantiewoning! Wij komen vast en zeker eens terug!

Idiaal voor familie weekend

Jan en Lief,
26-4-2018

Mooie inrichting met vele voorzieningen. Een prachtige en rustige liging, in een wandel omgeving.

Top huisje!

Jessie wijns,
17-4-2018

Alles was aanwezig voor een super weekend! Zeer proper en zeer vriendelijke ontvangst!

Heel veel speelgoed aanwezig voor de kindjes,binnen en buiten. Top!

Geweldig!

Kim Wijns,
17-4-2018

Heel fijn huisje, wij hadden beide gites met een groep van 13 volwassenen en 5 kinderen. Meer dan voldoende ruimte, echt alles aanwezig ... sauna en jacuzzi top, tuin met veel speelmaterialen voor de kinderen, ook binnen leuke speelkamers, huis en kamers heel netjes... rustige mooie omgeving met leuke wandelingen. Wij komen zeker nog eens terug! bedankt voor de vriendelijke ontvangst en fijne communicatie!

Super aangenaam verblijf.

Elders Kevin,
4-4-2018

Meer dan alles in orde. Mooie omgeving waar men helemaal kan ontspannen. Alles is aanwezig voor groot en klein. Top ontvangst door een zeer aangename dame.

Kortweg schitterend.

Zeker een aanrader

Goossens digna,
4-4-2018

Als je hier op vakantie bent kom je volledig tot rust.

Kan deze plek iedereen aanbevelen.

Super verblijf

Nathalie Huyssens,
17-3-2018

Super gastvrouw

Super huisje

Super omgeving

Super...

Wij waren met een vriendengroep van 13personen met kinderen van 4maand tot 7jaar. Voor de vrouwen was er een sauna, voor de mannen een kampvuur en de kinderen konden zich helemaal uitleven in de kindvriendelijke tuin of de speelkamer binnen. Alles is super proper en tip top in orde. Alles is ook aanwezig in de gite. De omgeving is echt prachtig! Wij komen nog terug! Met de familie in augustus en met de vrienden in de lente!!!

Het is een gezellig en leuk huis

Van Looveren Jeannine,
7-3-2018

Alles was aanwezig, wij waren er met 13 en er was voldoende keukengerei, gezellig om te verblijven leuk salon een geweldige eetkamer, slaapkamers en badkamers waren tip top in orde de omgeving was ook geweldig zowel voor de kindjes als volwassenen er is een jacuzzi en sauna, dus een top adres voor iedereen.

fantastisch

Marth van looveren,
6-3-2018

Ontvangst,accomodatie,de omgeving,een heel gezellige woonst,

hier is aan alles gedacht !!

voor herhaling vatbaar

Bedankt Katrien en Benny

Gewoonweg "the place to be"!

An & Bart,
2-3-2018

La Girondaine is een héél aangename gîte om te logeren. Het is er supergezellig, heel proper, ruim met een verzorgd meubilair, goede bedden, genoeg badkamers wat toch wel belangrijk is als je met een groep bent, ... Enfin, teveel om op te noemen. Daarenboven mogen we de vriendelijkheid van de gastvrouw zeker niet vergeten! We doen dit al 12 jaar met een groep van 19 personen en dit is met voorsprong de allerbeste gîte waar we al verbleven hebben! Dat zegt genoeg!

We hebben een aantal aanbieders voor La Girondaine voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Girondaine in Rendeux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Girondaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.