Géén boekingskosten

La Girondaine

Vakantiehuis
BelgiëLuxemburgRendeux

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis La Girondaine voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 84 reviews

Meer vakantiehuis info

84 Reviews over La Girondaine

• 10KAAT26-06-2022

GEWELDIG!

TOP VERBLIJF! VEEL VOOR DE KIDS 👍🏼 GOEDE BEDDEN! ZEER PROPER! ALLES AANWEZIG! AANRADER

• 10Annemie07-11-2021

Aanrader!

We hebben met de familie een heerlijke herfstvakantie beleefd bij Katrien en Benny in de gite voor 14 personen. Alles piekfijn in orde, vriendelijke ontvangst en erg mooie omgeving voor lange wandelingen. Alles is echt aanwezig voor groot en klein. Kinderen worden in watten gelegd met zo'n speelkamer. Woning is perfect in orde, alles is aanwezig én enorm proper. Wij gaan zeker terug!

• 10Brenda Haemers02-11-2021

Fantastisch en tot de volgende

Je hebt hier echt alles. De woning is meer dan voldoende uitgerust. Super goeie bedden en een fantastische zetel. Ook Katrien is top en enorm vriendelijk. Dit is een huisje waar kinderen zich zowel binnen als buiten enorm kunnen uitleven en ook onze 4voeter kwam hier enorm aan zijn trekken. Zowel wij, de vrienden, de kids als de hond zijn meer dan fan.

• 10Ingrid30-08-2021

Een heerlijke accomodatie ,meer dan volledige uitrusting,verzorgd en netjes,zeer mooie en rustige omgeving,lieve,attente en behulpzame gastheer en gastvrouw,genieten is de boodschap ,toppie 👍👍👍

• 9Familie Van Deun24-08-2021

Zalig genieten in een oase van rust

Voor de 3de maal was het weer fijn om la girondaine te zijn! De Gitte heeft echt alles wat we nodig hebben, samen met de rust en de uitzichten/landschappen. Echt genieten. De kids zijn ook helemaal verkocht aan deze gitte. Katrien en haar man zijn zo vriendelijk en behulpzaam. De samenwerking met de locale handelaren werkt ook supervlot voor de leveringen. Wij gaan zeker nog terug.

• 10Rob Vanden Boer23-08-2021

Opnieuw geweldig, heerlijk genieten!

Wij zijn hier ondertussen voor de 7de keer voor een weekendje in de herfst of een week in de zomer. De beide huisjes zijn mooi en gezellig ingericht in de authentieke stijl doch mits alle modern comfort. Katrien en Benny zorgen elke keer weer dat alles tip top in orde is. De jacuzzi, speelheuvel en de Viking hut met stookplaats vinden onze kids geweldig. De omgeving is zo mooi en rustig, supermarkt en bakker op 5 min afstand. La Roche ligt op 15 min. Voor wie van rust, wandelen, fietsen houdt is dit de place to be. Tevens de perfecte uitvalsbasis voor verschillende uitstappen in de omgeving. Kortom wij willen hier nog heel vaak terugkomen.

• 10Boeren de Vries Jan en Fien23-08-2021

Een superfantastischgeweldige week.

Zeer mooie gites , Kinderen kunnen hun hartje ophalen in de speelkamers en de vele spelletjes die er aanwezig zijn. Ook voor de volwassenen liggen er spellen. Bij goed weer is er van alles te beleven. Trampoline, grote zandbak , fietsjes, petanque ,de vikinghut enz. Ook de sauna, jacuzzi waren in trek. We waren met 22 personen en dat al voor het vijfde jaar. ( zegt voldoende hé). Maar wat vooral belangrijk is, is de fijne ontvangst van Katrien , haar hulpvaardigheid, vriendelijkheid, netheid enz. Het is altijd weer een beetje thuiskomen voor ons. Katrien bedankt. De volledige familie Vriesemans

• 10Sofie25-04-2021

Zalig!

Fantastische gite! Zeer vriendelijk onthaal. Alles is aanwezig in de woning. Zeer net. Fijn dat je ook zelf geen lakens moet meebrengen. Je kan er zelf je kleren wassen en drogen.Jacouzzi en sauna zijn top! Ook de vikinghut is heel gezelligAbsolute aanrader!!!! Wij gaan zeker terug!

• 10Hilde Goetschalckx08-04-2021

Gezellige rustgevende vakantie

We hebben een zalige vakantie gehad. Het was een hartelijke ontvangst door de gastvrouw. De gîte is ruim, netjes en alles is aanwezig. Er zijn leuke wandelingen en fietsroutes in de omgeving. Je kan lekker ontspannen in de jacuzzi. Kortom een echte aanrader.

• 10Ruimte
  • 10Inge18-03-2021

Fantastisch verblijf

Een plek waar je tot rust komt. Een super verblijf hebben we gehad. Het huis was tip top in orde, alles wat je nodig hebt voor een rustig, gezellige vakantie

Vakantiehuis La Girondaine info

• CafeNiet beschikbaar