Géén boekingskosten

• 7.7Eetgelegenheden
  • 5.5Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Floreal Le festival

• 1J.l.31-07-2018

Marginaal

Le festival Rendeux de camping waar ik verbleef met een tent. Ik heb er 6 nachten verbleven maar helaas sommige mensen in caravans namen drugs maakten nachtelijke ruzies en er werd er niet veel aan gedaan buiten de ene en de andere die erover praten. Debnachtwaker zei dat het enige wat hij kon doen is in de boek noteren en de dag erna de gerant zelfs niet gekomen om zich te excuseren of voor uitleg. Het enigste antwoord dat we kregen is het heeft maar toen minuten geduurd. Het eten is er prima lekkere keuken maar door personeels tekort moet je meer dan een uur wachten. De garçon die de tafel afruimde was met een sigaret in de hand aan het werken. Ik ben niet een klaag persoon maar vind toch dat mensen op de hoogte mogen gebracht worden ennniet voor verassingen staan wanneer ze daar verblijven. Hopelijk na een klacht word daar iets aan gedaan want een camping met 4*.Sanitair is proper om 8.30 s’morgens maar iets later is het niet meer onderhouden.

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 8velt24-07-2017

Prima Camping

Uiterst vriendelijke jongeman aan de receptie die zeer goed nederlands spreekt. Op het tentenveld kun je zelf een plekje uitzoeken, mooi uitzicht. tussen het veld en de rivier zit alleen een dijk. Prima wandel/fiets mogelijkheden. Sanitair prima en werd goed schoongehouden.

• 8Eetgelegenheden
  • 6Nb8827-07-2016

Scouting camping en apart volk

Vriendelijke personeel maar daar is alles mee gezegd. We kwamen savonds laat aan en konden een plekje uitzoeken op het tentenveld om ons de dag erna te melden de receptie. Bij de bar stond de muziek van de kinderdisco op volume 110 en zat de hele kantine vol met een apart slag volk waar wij in ieder geval niets mee hebben. Naar mijn idee allemaal vaste gasten die een stacaravan op de camping hebben staan. Op het tentenveld stonden veel groepjes waaronder scoutinggroepen. Het sanitair was erg smerig en verouderd.

Al met al een camping waar ik echt nooit meer naar toe gaan. Tevens kon je ook niet echt aan het water staan, daar er een wal tussen zit om het eventuele hoogstaande water van de camping te weerhouden

• 3Staat v/h sanitair
  • 7hansvanranst08-05-2011

Over het algemeen, best tevreden!

Mooie ligging aan de L'Ourthe, dichtbij de mooie dorpjes La Roche en Durbuy. Het minpuntje zit hem in het sanitair, heb 3 dagen met lauw tot zelfs koud water moeten douchen! de andere sanitaireblok zou dan wel beter zijn, maar daar zijn maar 2 douches aanwezig (mannen). Douches en toiletten wel proper!. Wij stonden op het open veld, zeer aangename plaats! al bij al is deze camping best aan te raden voor een bezoek aan de Ardennen. Prijs/kwaliteit uitstekend! betaalden dankzij een promotie slechts 39,95 euro voor 3 overnachtingen. Kindvriendelijk geef ik een 7 dankzij het mooie speelplein. Eetgelegenheden van de camping hebben wij geen gebruik van gemaakt.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Jan& Co16-08-2009

Camping voor de liefhebbers van rust.........

Rustig gelegen camping nabij het drukke La Roche, mooie propere cafetaria, zeer vriendelijke behulpzame receptionist. Jammer dat het sanitair nog hetzelfde is van 20 jaar geleden. Weinig druk op het water in het hoofdgebouw, het nieuwe sanitair is gemaakt van oude overstock. Supermarkt zeer dichtbij en eerste hulpproducten in het winkeltje te verkrijgen. Je ziet dat de camping stilletjes aan vernieuwd wordt maar het sanitairblok nabij de cafetaria is DRINGEND aan vernieuwing toe.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7pikkie16-03-2009

sanitair

Jammer dat het santair buiten het seizoen niet proper is veel reuk van kattepis en de rest ook ,jammer voor de mensen die in de herfst er enkele dagen willen vertoeven zou veel beter kunnen.We betalen tenslotte voor het ganse jaar.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 7schamp mario30-01-2008

Heel rustige camping. Hele goeie eetgelegenheden.Zeer behulpzame receptionist.Jammer dat er geen huur van caravans mogelijk is.Voor de rest alles dik in orde.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9gerda03-08-2007

voor het eerst op deze camping geweest. zeer mooie omgeving en ligging van de camping uiterst vriendelijke jongeman aan de receptie die zeer goed nederlands spreekt ook in het restaurant probeert men nederlands te spreken overigens zeer lekker eten en niet duur. Het sanitair is niet erg modern maar wel zeer schoon en dat is belangrijker dan mooi.

Voor de kinderen is eer een speeltuin maar ook die is oud.Ik denk dat het wel in orde komt met de camping want we hebben gehoord dat er een nieuwe eigenaar is die al veel aan het veranderen is. We gaan zeker nog een keertje terug Bedankt voor de leuke vakantie

• 7Fam. Lawalata26-07-2007

Rustige camping met gigantisch leuk personeel. Aan het sanitair mag nog wat vebeterd worden. Wij hebben er een leuke week gehad. Au revoir

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9steven15-09-2006

net onderhouden camping je kunt wel zien dat er een andere beheerder is gekomen alles veel netter en schoner als vorig jaar.Aan de receptie vriendelijk personeel evenals in het restaurant, waar je zeer goed kunt eten voor een zeer lage prijs. De camping is een aanrader voor mensen die niet in het drukke La Roche willen zitten en toch dichtbij. De prijs per nacht is de laagste die ik tegengekomen ben voor een viersterren camping met deze kwaliteit

Camping Floreal Le festival info

Camping-informatie