Bed and Breakfast Domaine du Chien

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

248 reviews over Bed and Breakfast Domaine du Chien

• 10Mirjam Kramer08-03-2020

Fantastische mooie en fijne plek.

Wat een fantastische plek. Fijn dat het geld dat je uitgeeft wordt besteed aan de honden die hier zo liefdevol worden verzorgd. Je geeft dus geld aan een super goed doel en je krijgt er een heerlijk bedje voor terug! Prachtige wandelingen, zalig uitgebreid vegan ontbijt en avondeten, lekker wijntje en zoooo gezellig op de bank bij de houtkachel met een boek. Aanrader voor dierenliefhebbers, niet voor bontkragen, daar houden ze - terecht! - niet van!

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    8Corrie Harland13-11-2019

Fantastisch!

Ik heb met 4 volwassenen en een flink aantal honden in een huisje mijn vakantie gevierd. De locatie was prachtig, het huisje was erg gezellig, groot genoeg voor voor 4 volwassenen en de honden die we bij ons hadden. De omgeving is schitterend, je kan daar uren rondwandelen zonder dat je iemand tegen komt. Echt een aanrader voor mensen die meer dan 2 honden hebben en niet zonder hun honden op vakantie willen. Voor de boodschappen had je niet ver van het vakantiepark een supermarkt, wel aan te raden om met de auto te gaan en mogelijk op de fiets. Je kunt daar alles kopen wat je nodig hebt, handig als je geen zin hebt om het wat verder weg te zoeken. Het was voor mij de 2e keer, zeker voor herhaling vatbaar. De prijs is in verhouding, dus prima, kortom, voor een wandelvakantie met je hond(en) kan ik dit vakantiehuis zeker aanbevelen. Als ik het verblijf een cijfer mag geven, geef ik het zeker een 8.5. Tot volgend jaar!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Ria van der Tak13-11-2019

een warme ervaring

Een beetje onzeker er heen gegaan want in je eentje voelde toch vreemd. Ook al had ik 6 honden bij me :-) Maar eenzaam heb ik me geen moment gevoeld bij Noud en Li. Zo geïnteresseerd, ook in mijn honden. Ik hoefde niets mee te nemen. Had ook niet meer in de auto gekund. We hebben het alle 7 geweldig gevonden. Gewandeld en, als ik terug kwam, had Noud de houtkachel aangedaan. Ik heb er heerlijk gegeten en het voornemen er in het voorjaar nogmaals terug te gaan.

Alleen gereisd in oktober 2019

• 9Angela Siebenheller13-11-2019

Super vakantie!

Al weer een tijdje geleden, maar een fantastische vakantie gehad met familie en honden. Lieve gastvrije mensen Li en Noud. Heel veel liefde voor de dieren! Mooie omgeving om te wandelen en gezellig huis. Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

• 10Lucie Siebenheller12-11-2019

Gastvrij en ontspannen

op doorreis bij Li en Noud overnacht met vriendin. Lekker een grote kamer. Heerlijk gegeten met leuk gezelschap aan de grote tafel. Met alle drie de honden de beverwandeling gemaakt. We zagen veel beversporen. In heerlijk weer. Was weer gezellig Li en Noud te spreken. Lekker geslapen met goed ontbijt wanneer het ons uitkwam

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Wendy sels20-10-2019

Hartverwarmende B&B

Samen met onze viervoeters genoten van het welkom gevoel bij li en Noud. Twee fantastische mensen met een groot hart voor dieren. voor de eerste maal super lekker Vegan gegeten. wij komen zeker terug met Athos en Porthos. Aanrader voor wie een liefde heeft voor dieren en de natuur 💖

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Yvonne30-08-2019

Een heerlijk plekje in een schitterende omgeving

een heerlijk plekje in de Belgische Ardenne in een mooie natuur waar je heerlijk kunt wandelen met hond of honden en partner. Verzorgde kamers voor mens en hond. Li en Naud de eigenaren van deze B en B verzorgen 20 gehandicapte honden, deze honden zijn uit vreselijke omstandigheden nu eindelijk in een warm nest beland. Ze zijn beide vega en dit proberen ze de gasten te laten proeven, het ontbijt is vegetarisch/veganistisch met biologische producten. Ook warm eten is mogelijk, een aanrader. Ik ben getrouwd met een echte slager en zelfs hij moest toegeven dat de roti niet van echt te onderscheiden was. Li maakt zelf een hele verzorgingslijn die gemaakt wordt van al het moois wat de natuur ons geeft voor mens en dier. Een fijne B en B in een mooie omgeving met fijne mensen, dus zeker een aanrader. Piet en Yvonne

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Eric21-05-2019

Fantastisch weekend

We hebben een super weekend in chalet Faith gehad. Bij aankomst werden we ontvangen door Noud die ruim de tijd nam om ons alles uit te leggen. Wat een vriendelijke man, wat ons gelijk een zeer welkom gevoel gaf.

We hebben heerlijke wandelingen met onze hond, Rembo gemaakt in deze prachtige omgeving. Het chalet was ook mooi en gezellig ingericht en uitermate hondvriendelijk.

Op zaterdagavond zijn we gaan dineren bij de bed & Breakfast, gezellig met de andere gasten aan een grote tafel en het eten was fantastisch en alles veganistisch bereid. Li was een gezellige gastvrouw en Noud heeft heerlijk voor ons gekookt.

Li en Noud jullie zijn mensen met een hart van goud. Hoe jullie de zorg voor jullie (gehandicapte) honden combineren met het runnen van een bed&breakfast en twee chalets en dan ook nog alle tijd voor de gasten nemen, daar zijn wij heel dankbaar voor en vele van ons kunnen daar een voorbeeld aan nemen. Bedankt voor alles.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 4Hild04-01-2019

Lees ook de mindere revieuws

Zeer mooie omgeving en een mooi initiatief van de eigenaars. Maar lees ook de andere mindere revieuws,je wordt als niet veganist constant met het vingertje gewezen. Ik had voor ontbijt en avondmaal wel een kwaliteitsvol bord verwacht als veganist zelf mag je hier niet tevreden over zijn en dat nog op kerstavond. Onze hond heeft hem natuurlijk super gehad dankzij de omgeving. Zeer prijzig avondmaal,ook had ik omdat het kerstavond was enkele flesjes champagne mee die ik per stuk daar nog eens 12 euro moest betalen. Dus niet open gedaan en een fles cava die zij champagne noemen aan 25 euro moeten opendoen er was bijvoorbeeld een hapje voorzien stukje brood met veganistische kaas te zwak voor de meeste bourgondiers onder ons.Noud doet zeker zijn best en Li blijft het best bij haar honden .

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 10Regnier01-01-2019

Super voor echte dierenvrienden

Gezellige knusse bed and breakfast Waar je zooo welkom bent met je honden Mooie en schone kamer,verwacht geen 4 sterren hotel maar wel hond vriendelijke kamers. Het is een prachtige omgeving Heuvels, dalen, rivier de ourthe, allemaal beekjes, bossen mooie uitzichten Je kunt er kennis maken met de heerlijkste gerechten zonder vlees gekookt door de chef van het huis Noud. De gastheer en gastvrouw verzorgen gehandicapte en of mishandelde honden met heel hun hart en ziel. Deze honden hebben ze gered uit vreselijke situaties. Bij deze kanjers Li en Naud staan de honden op de eerste plaats Voor ECHTE dierenvrienden is dit verblijf zo een aanrader, je wilt er eigenlijk gewoon niet meer weg. De negatieve commentaren welke ook hier in de recensies te vinden zijn, daar kan ik mij absoluut niet in vinden, die komen niet van dierenvrienden.

We komen hier zeker terug Groetjes Regnier, Marjolijn En de honden Fenna, Benton, Dolly en Klaus

Gereisd met vrienden in december 2018

Bed and Breakfast Domaine du Chien info