Bed and Breakfast Domaine du Chien

227 reviews over Bed and Breakfast Domaine du Chien in het Nederlands

Super weekend gehad

Ingrid en John
28-5-2018

Voor 2e x hebben wij met onze 2 honden Domaine du Chien bezocht. De 1e x hadden we een kamer in b&b, was top maar onze berner sennen heeft moeite met de “steilere” trap dus dit x gekozen voor hun challet (challet Faith)! Alles in de challet is aanwezig, behalve een vaatwasser maar dat vinden we geen probleem! De challet heeft een gezellige uitstraling! Voor de honden is een heerlijk kussen aanwezig en etensbakken. We konden heerlijk buiten zitten! Wat een rust.. vogels hoor je fluiten en konden met de honden gelijk een mooie route wandelen. Noud de eigenaar kan veel vertellen over de omgeving en heeft leuke tips, is zeer vriendelijk en geïnteresseerd. Li de eigenaresse is hoofdzakelijk druk met de zorg van hun opvangdieren, weet erg veel van natuurlijke “middelen”en veganistische levenswijze. Voor beide heb ik veel respect, alles over hebben voor hun ”afgedankte” dieren. Bezoek deze lieve mensen en steun hun levenswerk!!

Huwelijksreis

Sven & Yorick
22-5-2018

Elke plaats waar onze 3 honden welkom zijn vinden wij al een geweldige start! We huurden chalet Spirit voor een weekje om ons huwelijk te vieren in alle rust met onze woefies. De omgeving is mooi groen en rustig om te wandelen met de honden en op enkele minuten rijden is er een Delhaize te vinden. De bedden sliepen goed en onze honden konden genieten van de omheinde tuin of lekker zetel hangen na de wandeling. Wij komen zeker nog eens terug!

Te mijden

Eddy
8-5-2018

Domaine du chien is samengesteld uit 2 delen: enerzijds zijn er de privé-vertrekken waar de eigenaars zich ontfermen over verwaarloosde en gekwetste honden. Op zich een nobel doel, maar toch voor discussie vatbaar. Op zich mag dit dus geen invloed hebben op de beoordeling van de B&B, alhoewel de talrijke honden vanaf 7uur ’s morgens de nachtrust verstoren.

Anderzijds is er het gedeelte B&B. De mooie foto’s op de website worden zeker niet bewaarheid.

Kamers: - heel oppervlakkig gereinigd (stoffig).

- Matrassen OK.

- Geen kast (of andere mogelijkheid) om kleren in op te bergen.

- Trieste verlichting. Lezen onmogelijk (vermoeiend).

- Slechte geluidsisolatie: gesprekken van overal hoorbaar.

Eetruimte: - niet gepoetst, donker.

Ontbijt: - Slechts 1 broodje en sneetje brood

- 1 sneetje bio-kaas en 1 sneetje veganistische worst (niet lekker)

- geen boter, wel margarine

- bio-confituur uit potten waar talrijke voorgangers reeds gebruik van hebben gemaakt (onhygiënisch)

- Smerige suikerdoos

- Moesten zelf koffie zetten (service ?, en dit voor €90,00 per dag)

Avondmaal: - Niet lekker. Niet vegetarisch, wel veganistisch: op zich geen probleem, maar plaats dit dan uitdrukkelijk op de website, zodanig dat mensen met een andere mening verwittigd zijn. Veel te duur (€ 27,50, zonder drank). € 15,00 zou meer dan voldoende zijn. Pure zakkenvullerij. Besluit: volgende avonden heel lekker gegeten buitenshuis.

Service: Gastvrouw was heel opdringerig en veelal onvriendelijk. Weinig respect voor mening van anderen (i.v.m. honden, veganisme, enz). Heel betuttelend. Gastheer kwam laatste dag de rekening (van de maaltijden en de drank) presenteren en hij was nadien niet meer te bespeuren (zelfs geen afscheid). Wat een manieren zeg !

Besluit: slechtste B&B ooit meegemaakt. Heel negatieve ervaring. Veel te duur en duidelijk uit op extreem winstbejag. Te mijden !

fantastisch

Pieter en Nancy
27-4-2018

Proper huis. Helemaal afgestemd op hond en mens. Huis voorzien van alles wat je nodig hebt om je vakantie zorgeloos door te komen.

Prachtige natuur en kilometers wandelplezier.

Mooie site, werkelijkheid is anders

Gino
23-4-2018

Geen mogelijkheid om bagage op het domein uit te laden.

Onverzorgde indruk ook gastvrouw en gastheer onverzorgd.

Veganisten, ook de maaltijden zijn niet echt lekker en duur.

1 ste avond daar gegeten, nadien niet meer

Ontbijt, enkel voor elk een sneetje kaas en 1 pistolet en sneetje brood.

Zeer onhygiënisch wat confituur Ed betreft. Enkel originele potten en wie weet hoe lang die al open zijn.

Gastvrouw 2x gezien, en was om haar visie op het veganisme over te brengen en haar geweldige kookkunst te promoten (wat niet voor ons is weggelegd)

Zij bezitten 22 honden en we moesten regelmatig binnen gaan omdat zij hun honden zouden kunnen buiten laten (sommige honden hebben het niet voor mensen, laat staan voor onze honden,)

Geen aanrader, Echt niet.

Eerste en laatste keer

Veronique
16-3-2018

Omgeving en wandeltochten zijn prachtig. Dat zijn de enige pluspunten voor deze B&B.

Wij hebben voor ons en onze twee grote honden 3 nachten geboekt, uiteindelijk maar 2 nachten gebleven. Het was niet meer mogelijk om "the attitude" van de eigenaars en vuiligheid te tolereren.

Kamer - te klein / geen faciliteiten op de kamer / geen deftig zitplaats (als je je eigen maaltijd wilt eten, mag je niet in gemeenschappelijke ruimte gaan zitten. Wij moesten dus op het bed dineren) / schimmel op het dakvenster juist boven het bed / veel haar en stof onder het bed (kuisen ze er ooit?) / helemaal niet gezellig. Geeft een indruk dat eigenaars geld willen verdienen maar ze trekken hun niks van de comfort van hun gasten aan.

Gemeenschappelijke ruimte - er staat een tafel en een kast met wat gezelschapsspelletjes. Geen tv, geen radio, van boeken - 99% over veganistisch eten :/ De glazen/tassen enz zijn geteld en die mag je niet op je kamer houden, want anders hebben ze glazen tekort voor het ontbijt. Op de kamer zijn er ook geen bekers voor het water.

Ontbijt trekt op niks. Ze hadden beter geen ontbijt gegeven. Je krijgt geen vers brood, triestige plakjes veganistische beleg en koffie/thee. Voor deze prijs mocht toch iets beter zijn.

Eigenaars - die mensen weten volgens mij niet met wat ze bezig zijn. Ze zijn niet vriendelijk, niet proper en arrogant. Hopelijk kom ik ze nooit meer tegen.

Als ik nu een keuze zou moeten maken tussen 2de keer in Domaine du Chien te verblijven of mijn geld weg te smijten, dan kies ik met een gerust hart voor de tweede optie.

zalig

Ilka vd Meer
15-10-2017

Dit is gewoon een top B&B, zeker als je gezin bestaat uit honden. Dit is niet enkel hondvriendelijk je voelt dat je honden echt welkom zijn en dit is voor ons zeer belangrijk. Even fijn terug naar de 'basics' en een map vol wandelroutes, we komen zeker nog terug om deze te doen. We hebben er een heerlijk avondmaal gegeten en ook het ontbijt was in orde.

Li & Noud jullie mogen ons zeker nog eens verwachten!

Dikke knuffel van Storm & Lumi

Super!

Marion
9-10-2017

Gisteren een overnachting gedaan in de b en b.

Na een aantal recensies gelezen te hebben kreeg ik wat twijfels. Uiteindelijk toch gegaan. Het was in een woord, "Geweldig"!

De openhaard stond aan en het was aangenaam warm. De gastheer was erg vriendelijk en gaf ons een rondleiding.

Er werd enthousiast verteld over de opvang van de hondjes en de zorg die zij ervoor hebben. De gastvrouw richtte zich vnm op de zorg vd hondjes.

De bedden lagen heerlijk. En we hebben erg lekker geslapen nadat we een biologisch wijntje hadden genuttigd.

Voor onze witte herder was het er een feest alles mag. Mits er niks kapot gemaakt wordt.

Ze vond de andere hondjes erg interessant en heeft er ook met 1 kennis gemaakt.

Om half 9 werd het ontbijd geserveerd. Niet overdreven maar genoeg! En de biologische koffie smaakte heerlijk.

Uiteindelijk een erge fijne plek om te vertoeven en een goed doel te steunen.

Prachtige omgeving en geweldig verblijf

Ramona69
17-9-2017

Samen met mijn honden op vakantie geweest bij Domaine du Chien. Het was heerlijk! Ben er tot rust gekomen en heb heerlijk gegeten. Als veganist zijnde is het altijd een drama om ergens te eten, maar daar hoefde ik me hier totaal niet druk over te maken, aangezien ik drie keer per dag veganistisch én biologisch kon eten. Noud en Li zijn zo gastvrij dat toen een stel vertrok, zij mij kosteloos de grootste kamer aanboden! Afgezien daarvan is het geweldig wat zij voor de gehandicapte hondjes doen. Diepe buiging voor hun goede werk.

Feest in de ardennen

Antoine
17-8-2017

Mooie chalet faith

Alle gemakken voorzien

Zeer Mooie omgeving en het chaletje staat midden in de rustige bossen.

Eten bij li en noud is een feest.

Heerlijke omheinde grote tuin voor de honden!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine du Chien in Rendeux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine du Chien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Domaine du Chien scoort een 7.96 uit 10 op basis van 227 reviews.