Bed and Breakfast Domaine du Chien

Meer bedandbreakfastinfo

243 reviews over Bed and Breakfast Domaine du Chien

• 10Wendy sels20-10-2019

Hartverwarmende B&B

Samen met onze viervoeters genoten van het welkom gevoel bij li en Noud. Twee fantastische mensen met een groot hart voor dieren. voor de eerste maal super lekker Vegan gegeten. wij komen zeker terug met Athos en Porthos. Aanrader voor wie een liefde heeft voor dieren en de natuur 💖

• 10Yvonne30-08-2019

Een heerlijk plekje in een schitterende omgeving

een heerlijk plekje in de Belgische Ardenne in een mooie natuur waar je heerlijk kunt wandelen met hond of honden en partner. Verzorgde kamers voor mens en hond. Li en Naud de eigenaren van deze B en B verzorgen 20 gehandicapte honden, deze honden zijn uit vreselijke omstandigheden nu eindelijk in een warm nest beland. Ze zijn beide vega en dit proberen ze de gasten te laten proeven, het ontbijt is vegetarisch/veganistisch met biologische producten. Ook warm eten is mogelijk, een aanrader. Ik ben getrouwd met een echte slager en zelfs hij moest toegeven dat de roti niet van echt te onderscheiden was. Li maakt zelf een hele verzorgingslijn die gemaakt wordt van al het moois wat de natuur ons geeft voor mens en dier. Een fijne B en B in een mooie omgeving met fijne mensen, dus zeker een aanrader. Piet en Yvonne

• 10Eric21-05-2019

Fantastisch weekend

We hebben een super weekend in chalet Faith gehad. Bij aankomst werden we ontvangen door Noud die ruim de tijd nam om ons alles uit te leggen. Wat een vriendelijke man, wat ons gelijk een zeer welkom gevoel gaf.

We hebben heerlijke wandelingen met onze hond, Rembo gemaakt in deze prachtige omgeving. Het chalet was ook mooi en gezellig ingericht en uitermate hondvriendelijk.

Op zaterdagavond zijn we gaan dineren bij de bed & Breakfast, gezellig met de andere gasten aan een grote tafel en het eten was fantastisch en alles veganistisch bereid. Li was een gezellige gastvrouw en Noud heeft heerlijk voor ons gekookt.

Li en Noud jullie zijn mensen met een hart van goud. Hoe jullie de zorg voor jullie (gehandicapte) honden combineren met het runnen van een bed&breakfast en twee chalets en dan ook nog alle tijd voor de gasten nemen, daar zijn wij heel dankbaar voor en vele van ons kunnen daar een voorbeeld aan nemen. Bedankt voor alles.

• 4Hild04-01-2019

Lees ook de mindere revieuws

Zeer mooie omgeving en een mooi initiatief van de eigenaars. Maar lees ook de andere mindere revieuws,je wordt als niet veganist constant met het vingertje gewezen. Ik had voor ontbijt en avondmaal wel een kwaliteitsvol bord verwacht als veganist zelf mag je hier niet tevreden over zijn en dat nog op kerstavond. Onze hond heeft hem natuurlijk super gehad dankzij de omgeving. Zeer prijzig avondmaal,ook had ik omdat het kerstavond was enkele flesjes champagne mee die ik per stuk daar nog eens 12 euro moest betalen. Dus niet open gedaan en een fles cava die zij champagne noemen aan 25 euro moeten opendoen er was bijvoorbeeld een hapje voorzien stukje brood met veganistische kaas te zwak voor de meeste bourgondiers onder ons.Noud doet zeker zijn best en Li blijft het best bij haar honden .

Met oudere kinderen

• 10Regnier01-01-2019

Super voor echte dierenvrienden

Gezellige knusse bed and breakfast Waar je zooo welkom bent met je honden Mooie en schone kamer,verwacht geen 4 sterren hotel maar wel hond vriendelijke kamers. Het is een prachtige omgeving Heuvels, dalen, rivier de ourthe, allemaal beekjes, bossen mooie uitzichten Je kunt er kennis maken met de heerlijkste gerechten zonder vlees gekookt door de chef van het huis Noud. De gastheer en gastvrouw verzorgen gehandicapte en of mishandelde honden met heel hun hart en ziel. Deze honden hebben ze gered uit vreselijke situaties. Bij deze kanjers Li en Naud staan de honden op de eerste plaats Voor ECHTE dierenvrienden is dit verblijf zo een aanrader, je wilt er eigenlijk gewoon niet meer weg. De negatieve commentaren welke ook hier in de recensies te vinden zijn, daar kan ik mij absoluut niet in vinden, die komen niet van dierenvrienden.

We komen hier zeker terug Groetjes Regnier, Marjolijn En de honden Fenna, Benton, Dolly en Klaus

• 2018
    10Irina, Jochen en Skye27-12-2018

Mensen met een hart van goud!

Een absolute aanrader! Honden komen hier op de eerste plaats. Zeer aangename eigenaars, en zeeeeer lekker eten (kan zo op een menu-kaart in een restaurant). Hier wordt elke cent, elke opbrengst uitgegeven aan de honden die zij opvangen. Honden die nergens anders meer een kans zouden gekregen hebben. Dit is ronduit een zalige plek om te vertoeven, met een ruim aanbod aan allerlei soorten wandelingen. Li en Noud, jullie zijn van onschatbare waarde!

• 8John14-10-2018

Omgeving waar rust nog echt rust is.

Mooie omgeving waar je schitterende wandelingen kan maken. Goede B & B zoals het hoort, geen overbodige luxe.

• 9Will Peeters11-10-2018

Wij hebben hier op deze mooie plek,omgeving een geweldig mooie vakantie gehad. Heerlijk genoten van de vriendelijke mensen ,Li en Noud,die ons met heerlijke veganistische maaltijden hebben verwend.De honden van ons hebben het ook geweldig gevonden.Heerlijke bedjes voor de honden .Mooie tuin voor ons en de honden.We hebben ook genoten en veel opgestoken, hoe Li en Noud voor al die lieve honden van hun verzorgen en behandelen.Chapeau.Ik zou het hun niet na kunnen doen. Het is een mooie plek om naar toe te gaan,als je van wandelen hou,natuur en lekker eten.

• 9J. Snijder15-09-2018

Heerlijk

Heerlijk genoten van de rust, natuur, wandel mogelijkheden samen met de honden, wilde dieren enz. enz. enz. Wetende waarvoor de gastvrouw en gastheer het allemaal doen geeft je nog extra voldoening

• 10Karolien15-09-2018

Perfect

Fantastische vakantie gehad in chalet faith! Zo vanuit het chalet de natuur in. Honden konden heerlijk buiten rennen, omdat alles perfect omheind is. Heerlijk terras waar je 's avonds nog lekker kan genieten van de vele buizerds die er rond vliegen. Ook herten, vosjes en valkjes verblijven dicht in de buurt. Absoluut een aanrader!!

22 tips over Bed and Breakfast Domaine du Chien

• De Meyer Hilde, 01-05-2012

Heb je een hond met geen, klein, groot probleem, aarzel niet en ga er heen !

• kristien decorte, 03-06-2014

Net zoals in de B&B lagen er uitgestippelde wandelingen. We hebben de arboretum wandeling gevolgd. Met zo'n beschrijving kan je gewoon niet verkeerd lopen. Behalve 1 keer dan aan dat paadje tussen die hagen (ondanks de goede uitleg op papier) maar dat lag aan ons (niet opgelet hé). Chalet Spirit is echt een aanrader. Ondanks dat er meerdere vakantiehuizen staan was het er rustig. En 's morgens héél vroeg heb ik genoten van de ontwakende natuur.

• Kenny, Ellen & kayenne, 08-12-2013

Voorzie U van een aangepaste wandel outfit en trek er op uit, de natuur is echt prachtig! Bespreek met de gastheer wat U van een wandeling verwacht en hij bezorgt U een duidelijk uitgestippelde route! Wij hebben zeker zes uur gewandeld en hebben geen mens gezien, zalige rust! Wij komen zeker nog een keertje terug!

1 vraag over Bed and Breakfast Domaine du Chien

• Ingrid, 01-07-2014

vegetarisch

Beste, Is het ontbijt ook vegetarisch of is er wel vlees en/of kaas als beleg ?

coene patrick, 26-07-2014

het ontbijt is volledig vegetarisch met vegetarisch vlees en kaas en alles bio tot en met de koffie

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)