Géén boekingskosten

+20/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 244 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

244 Reviews over Domaine du Chien

• 9Katrien Pollet14-08-2022

Een aanrader

Prachtig Ardens huis, gezellige en uiterst propere kamers. Fijne tuin in een mooie omgeving. Lekker ontbijtje. Twee fijne mensen met een prachtig dierenhart! No nonsens, weinig voorwaarden, honden meer dan welkom. Kortom, een echte aanrader!

• 10Steffi & Bart09-08-2021

Heerlijk genoten.

Oneindig veel respect voor Li en Noud.Hun project is prachtig en inspirerend. We hebben samen met onze honden heel erg genoten van ons verblijf. Geweldig dat je hier zalig plantaardig kan ontbijten en dineren! Heel fijne gesprekken gehad met Li en Noud, mensen met een verfrissende kijk op de wereld en een groot hart voor dieren. Wij reden met de glimlach naar huis en komen zeker terug.

• 10Mirjam Kramer08-03-2020

Fantastische mooie en fijne plek.

Wat een fantastische plek. Fijn dat het geld dat je uitgeeft wordt besteed aan de honden die hier zo liefdevol worden verzorgd. Je geeft dus geld aan een super goed doel en je krijgt er een heerlijk bedje voor terug! Prachtige wandelingen, zalig uitgebreid vegan ontbijt en avondeten, lekker wijntje en zoooo gezellig op de bank bij de houtkachel met een boek. Aanrader voor dierenliefhebbers, niet voor bontkragen, daar houden ze - terecht! - niet van!

• 8Corrie Harland13-11-2019

Fantastisch!

Ik heb met 4 volwassenen en een flink aantal honden in een huisje mijn vakantie gevierd. De locatie was prachtig, het huisje was erg gezellig, groot genoeg voor voor 4 volwassenen en de honden die we bij ons hadden. De omgeving is schitterend, je kan daar uren rondwandelen zonder dat je iemand tegen komt. Echt een aanrader voor mensen die meer dan 2 honden hebben en niet zonder hun honden op vakantie willen. Voor de boodschappen had je niet ver van het vakantiepark een supermarkt, wel aan te raden om met de auto te gaan en mogelijk op de fiets. Je kunt daar alles kopen wat je nodig hebt, handig als je geen zin hebt om het wat verder weg te zoeken. Het was voor mij de 2e keer, zeker voor herhaling vatbaar. De prijs is in verhouding, dus prima, kortom, voor een wandelvakantie met je hond(en) kan ik dit vakantiehuis zeker aanbevelen. Als ik het verblijf een cijfer mag geven, geef ik het zeker een 8.5. Tot volgend jaar!

• 9Ria van der Tak13-11-2019

een warme ervaring

Een beetje onzeker er heen gegaan want in je eentje voelde toch vreemd. Ook al had ik 6 honden bij me :-) Maar eenzaam heb ik me geen moment gevoeld bij Noud en Li. Zo geïnteresseerd, ook in mijn honden. Ik hoefde niets mee te nemen. Had ook niet meer in de auto gekund. We hebben het alle 7 geweldig gevonden. Gewandeld en, als ik terug kwam, had Noud de houtkachel aangedaan. Ik heb er heerlijk gegeten en het voornemen er in het voorjaar nogmaals terug te gaan.

• 9Angela Siebenheller13-11-2019

Super vakantie!

Al weer een tijdje geleden, maar een fantastische vakantie gehad met familie en honden. Lieve gastvrije mensen Li en Noud. Heel veel liefde voor de dieren! Mooie omgeving om te wandelen en gezellig huis. Een aanrader!

• 10Lucie Siebenheller12-11-2019

Gastvrij en ontspannen

op doorreis bij Li en Noud overnacht met vriendin. Lekker een grote kamer. Heerlijk gegeten met leuk gezelschap aan de grote tafel. Met alle drie de honden de beverwandeling gemaakt. We zagen veel beversporen. In heerlijk weer. Was weer gezellig Li en Noud te spreken. Lekker geslapen met goed ontbijt wanneer het ons uitkwam

• 10Wendy sels20-10-2019

Hartverwarmende B&B

Samen met onze viervoeters genoten van het welkom gevoel bij li en Noud. Twee fantastische mensen met een groot hart voor dieren. voor de eerste maal super lekker Vegan gegeten. wij komen zeker terug met Athos en Porthos. Aanrader voor wie een liefde heeft voor dieren en de natuur 💖

• 10Yvonne30-08-2019

Een heerlijk plekje in een schitterende omgeving

een heerlijk plekje in de Belgische Ardenne in een mooie natuur waar je heerlijk kunt wandelen met hond of honden en partner. Verzorgde kamers voor mens en hond. Li en Naud de eigenaren van deze B en B verzorgen 20 gehandicapte honden, deze honden zijn uit vreselijke omstandigheden nu eindelijk in een warm nest beland. Ze zijn beide vega en dit proberen ze de gasten te laten proeven, het ontbijt is vegetarisch/veganistisch met biologische producten. Ook warm eten is mogelijk, een aanrader. Ik ben getrouwd met een echte slager en zelfs hij moest toegeven dat de roti niet van echt te onderscheiden was. Li maakt zelf een hele verzorgingslijn die gemaakt wordt van al het moois wat de natuur ons geeft voor mens en dier. Een fijne B en B in een mooie omgeving met fijne mensen, dus zeker een aanrader. Piet en Yvonne

• 10Eric21-05-2019

Fantastisch weekend

We hebben een super weekend in chalet Faith gehad. Bij aankomst werden we ontvangen door Noud die ruim de tijd nam om ons alles uit te leggen. Wat een vriendelijke man, wat ons gelijk een zeer welkom gevoel gaf.

We hebben heerlijke wandelingen met onze hond, Rembo gemaakt in deze prachtige omgeving. Het chalet was ook mooi en gezellig ingericht en uitermate hondvriendelijk.

Op zaterdagavond zijn we gaan dineren bij de bed & Breakfast, gezellig met de andere gasten aan een grote tafel en het eten was fantastisch en alles veganistisch bereid. Li was een gezellige gastvrouw en Noud heeft heerlijk voor ons gekookt.

Li en Noud jullie zijn mensen met een hart van goud. Hoe jullie de zorg voor jullie (gehandicapte) honden combineren met het runnen van een bed&breakfast en twee chalets en dan ook nog alle tijd voor de gasten nemen, daar zijn wij heel dankbaar voor en vele van ons kunnen daar een voorbeeld aan nemen. Bedankt voor alles.

Bed & Breakfast Domaine du Chien info

Het complex