Bed and Breakfast Domaine du Chien

Weer vandaag2°-1°
Bed and Breakfast Domaine du Chien
8,5

Laatste review

Mooie omgeving waar je schitterende wandelingen kan maken.

Goede B & B zoals het hoort, geen overbodige luxe.

237 reviews over Bed and Breakfast Domaine du Chien in het Nederlands

Omgeving waar rust nog echt rust is.

John,
14-10-2018

Mooie omgeving waar je schitterende wandelingen kan maken.

Goede B & B zoals het hoort, geen overbodige luxe.

Will Peeters,
11-10-2018

Wij hebben hier op deze mooie plek,omgeving een geweldig mooie vakantie gehad.

Heerlijk genoten van de vriendelijke mensen ,Li en Noud,die ons met heerlijke veganistische maaltijden hebben verwend.De honden van ons hebben het ook geweldig gevonden.Heerlijke bedjes voor de honden .Mooie tuin voor ons en de honden.We hebben ook genoten en veel opgestoken, hoe Li en Noud voor al die lieve honden van hun verzorgen en behandelen.Chapeau.Ik zou het hun niet na kunnen doen.

Het is een mooie plek om naar toe te gaan,als je van wandelen hou,natuur en lekker eten.

Heerlijk

J. Snijder,
15-9-2018

Heerlijk genoten van de rust, natuur, wandel mogelijkheden samen met de honden, wilde dieren enz. enz. enz.

Wetende waarvoor de gastvrouw en gastheer het allemaal doen geeft je nog extra voldoening

Perfect

Karolien,
15-9-2018

Fantastische vakantie gehad in chalet faith! Zo vanuit het chalet de natuur in. Honden konden heerlijk buiten rennen, omdat alles perfect omheind is. Heerlijk terras waar je 's avonds nog lekker kan genieten van de vele buizerds die er rond vliegen. Ook herten, vosjes en valkjes verblijven dicht in de buurt. Absoluut een aanrader!!

Hemel op aarde voor mens en dier!!!

June Verlinden,
4-9-2018

Domaine du chien is een prachtige B&B, we zijn enorm gastvrij ontvangen, supergezellig ingericht en zowel ontbijt als avondeten was echt lekker en meer dan voldoende, we kwamen niets te kort. We kregen voldoende info om prachtige wandelroutes te volgen! Chapeau voor de uitbaters Li en Naud die zowel de B&B, als de hondenopvang met hart en ziel verzorgen! Wij gaan zeker nog terug logeren daar, ook een prachtige omgeving waar je volledig tot rust kan komen! Ook is ons mopshondje daar als een koning ontvangen, zowel mens als dier word daar in de watten gelegd!

Fantastisch verblijf!

Natalie Van Roy,
3-9-2018

Net terug met mijn hondenkind van deze b&b. Wat een fantastisch weekend achter de rug!! De uitbaters, Li en Noud zijn zo een toppers, mensen met het hart op de juiste plaats!! De opbrengst van de b&b gaat naar hun 22 gehandicapte hondjes die er permanent verblijven. Niet enkel zorgen ze met hart en ziel voor hun hondjes maar ook voor hun gasten zijn ze superlief en staan ze steeds klaar! De omgeving is ook prachtig en vlakbij liggen Durbuy en La Roche, heel gezellige dorpjes. In de b&b liggen ook prachtige wandelroutes klaar, voor ieder wat wils! Ons ontbijt en avondmaaltijd bij hun was ook super lekker, de kamer was ook netjes, gezellig ingericht en alles voorzien voor een aangenaam verblijf. Zeker een aanrader, wij kijken alvast uit naar ons volgend verblijf!!

Voor herhaling vatbaar!!

Pascale Troubleyn,
10-8-2018

Juist terug van een ontspannen verblijf bij domaine du chien

Als je een hondenliefhebber bent kom je tevreden terug naar huis.

Het eten was lekker maar niet volledig ons ding, maar er is geen enkele verplichting om het daar te nemen.. je bent vrij om te doen en te laten wat je zelf wil.

Alles was redelijk netjes, je kan ook niet verwachten dat er geen haartje of stofje te bespeuren valt, tenslotte verblijf je er met je honden( plus ook de honden van de andere gasten) die lekker in en uit mogen rennen en een supertijd beleven.

Wij hadden ook het geluk dat de andere gasten supertoffe mensen waren met wie er onmiddellijk een klik was.

We hebben genoten, onze honden ook en daar ging het tenslotte om.

Fantastische omgeving om te wandelen.

Kortom we komen zeker terug

Fantastische

Jack en Annemie,
4-8-2018

Fijne schone ruime kamer, goed sanitair en heerlijk bed. Lekker ontbijt en we kregen een heerlijke veganistische avondmaaltijd. li en Noud zijn Lieve mensen die heel begaan zijn met honden. Ze zorgen voor de opvang van anders “kansloze” honden. Zeker hiervoor eens op de website kijken! Ze betalen dit met de opbrengst van de B&B. Onze honden waren zeer welkom en hebben er fijn kunnen spelen in de tuin. Zeker voor herhaling vatbaar.

Relaxt op vakantie met je honden.

Mariët Langelaan,
20-7-2018

Een geweldig verblijf gehad in Domaine du Chien! Samen met je honden, ben je hier zeer welkom en dat voel je. De eigenaars zijn enthousiaste mensen met een visie: respect voor alles wat leeft. Ze verzorgen zelf 22 gehandicapte honden, gehandicapt geraakt door gruwelijkheden van de mens. Alle kennis en mogelijkheden worden ingezet om deze honden weer een goed bestaan te geven.

Daarnaast is er de B&B, prima in orde: wij hadden 3 ruimtes, hoe luxe is dat? Heerlijke bedden, ook voor de honden en lekker vegetarisch/ veganistisch gegeten.

Een prachtige omgeving om te wandelen of leuke dorpen te bezoeken.

Een zeer enthousiaste gastvrouw, die haar kennis, ( ze is orthomoleculair therapeute), graag met je deelt, als je dat wil. En de gastheer, die zorgt dat het je aan niets ontbreekt en alle vragen enthousiast beantwoord, alsof het de eerste keer is!

top verblijf!

Céline en Willem,
27-6-2018

Je komt toe in een oase van rust, omringd door leuke stadjes en vooral veel natuur. We werden zeer hartelijk onthaald, er werd tijd genomen om kennis te maken met zowel ons als onze hond. Binnen en buiten waren zeer proper. kamers waren verzorgd en zeker hun prijs waard. ontbijt was simpel, maar goed. Er werd ons ook meermaals gevraagd of we nog iets nodig hadden, maar dat was nooit het geval.

De 21 honden die er verblijven hadden we helemaal geen last van. Soms eens een blaf in het naar buiten gaan, maar nooit dat het echt als storend gezien kon worden. We hebben mogen kennismaken met een van de honden.

Li en Noud zijn gepassioneerd door wat ze doen, wat het nog aangenamer maakt. Hartelijke, warme mensen die open minded zijn, ze passen echt helemaal in het plaatje.

Wij hebben voor dit verblijf gekozen omdat we wisten dat alles integraal naar de honden gaat, en dat zie je dan ook met eigen ogen. Ze staan 24/7 klaar voor hun honden. Ze zijn ook altijd bereid alle vragen te beantwoorden omtrent de verzorging en de producten die ze aanbieden. Voor ons is het verblijf echt top geweest, en we willen dan ook héél graag terugkomen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine du Chien in Rendeux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine du Chien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.