Camping Beau Rêve

Meer camping info

58 reviews over Camping Beau Rêve

• 8Mariska14-08-2020

Beau Rêve - genieten

Beau Rêve - je wilt vooral weten: is het fijn en de omgeving ook? Het is schoon. De plekken zijn ruim. Midden in de natuur. Er is zwemwater nabij. Om 22u is het muisstil. Dan slapen de gezinnen, de stelletjes en de solo's, de sportieve, de luie en de verliefden. Er zijn slaperige dorpjes en steden nabij. Geschiedenis en kunst bereikbaar. De uitbaters zijn zorgzaam en zorgvuldig. De toiletten zijn spic en span. Kritische noten? Jazeker. Je hoort de weg. Dat kan je irriteren. Dan kun je beter niet komen. Het stromend beekje is deze droge zomer iets meer dan enkeldiep. Erdoor lopen geeft toch een feeëriek gevoel. Tegenvaller voor wie graag ploetert en plonst. Je kunt even verderop dat dieper en beter doen-- maar je moet dan wel de camping verlaten. C' est ca. Beau Rêve - voor mooie dromen. De hut is weer vrij

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 10Thomas DC02-08-2020

Mooie droom...

Na een weekend in 2019, nu bijna twee volle weken verbleven op deze prachtige camping. Fantastische plek in een supermooie omgeving en opengehouden door twee zalige mensen! Het was inderdaad als een mooie droom! We komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Ivo&Martine22-06-2020

Dat is nog eens écht kamperen in alle rust !

Dit is een perfecte camping voor echte (tent)kampeerders die van rust en natuur houden! Ben & Annelies (zelf kampeerders) bezorgen je een héérlijke vakantie (hartelijke ontvangst- s'morgens de bestelde broodjes aan de tent met iedere dag een leuk tekstje op de zak geschreven-héél net sanitair (belangrijk in deze coronatijden!) Muisstil s'nachts waardoor je slaapt als een beer! Een camping in de Ardenne zonder "rottende" stacaravans ik wist niet dat het nog bestond. We denken dat ze ons daar nog vaak zullen zien!

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    10Familie Hulshof30-08-2019

Fantastische camping

Wat een heerlijke camping is dit! Wij zijn helemaal tot rust gekomen hier. Rust en vrijheid, de kinderen hadden alle ruimte om te voetballen, tennissen, dammetjes bouwen in het beekje dat langs de camping loopt en zelfs om Annelies nat te spuiten met waterpistolen (sorry nog daarvoor Annelies😉) terwijl wij ze van voor de tent konden blijven zien. Uitmuntende, persoonlijke service. Alles is perfect verzorgd. Wij gaan eigenlijk nooit twee keer naar eenzelfde camping, maar bij deze camping sluit ik niet uit dat we nog eens terug komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Annet Sijtsma25-08-2019

Super

Alles is al gezegd! En het klopt allemaal. Fijne relaxte camping . Ruime plaatsen, de broodjes met persoonlijke boodschap, het vuurtje, nette toiletten en douches, rustig, stilte na 10 uur. Superaardige eigenaren die allesdoen om het naar je zin te maken. Als ik al iets minder positiefs zou moeten melden: de weg langs de camping is redelijk druk. Maar Ben en Annelies: bedankt voor het fijne verblijf.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Lilian17-08-2019

Aanrader

Een heerlijk verblijf gehad in de trekkershut. Bij aankomst een fijne ontvangst waardoor je je gelijk thuis voelt. Ik zat 3 nachten in de trekkershut, een mooie plek met genoeg ruimte voor mij alleen (en ook zeker als je met z'n 2en komt). Een zitje met afdakje waardoor je altijd buiten kan zitten, een grote picknicktafel en 2 relaxstoelen. Een mooie omgeving en een mooi uitzicht maken het helemaal af. Het is er 's nachts echt stil, tussen 22:00 en 08:00 is het nachtrust en dat is zo heerlijk. Overdag is het ook lekker rustig want ook al is de camping vol dan is het nog steeds niet druk. Elke dag komt Annelies langs met een broodjeslijst waardoor je verse broodjes hebt in de ochtend. Zeker een aanrader deze camping en ik ga zeker een keer terugkomen!

Alleen gereisd in augustus 2019

• 9Marieke06-08-2019

De vakantie om te ontspannen en tot rust te komen!

Een heerlijke, rustgevende camping. Wat een ruimte ook om je 'plek' heen. Annelies en Ben zijn erg vriendelijke en gastvrije mensen! Erg genoten van ons mooie plekje midden in de natuur. Een aanrader voor kinderen, ook het 's avonds gezellig eten rondom de vuurschaal!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Jessica Moentadj29-07-2019

Prachtige, ruime, rustige, gastvrije natuurcamping

In 2018 hebben we voor de tweede maal Camping Beau Reve bezocht, terwijl ik eigenlijk nooit voor een tweede maal terugkeer naar een camping. De hartelijke gastvrijheid, het echte campinggevoel en de rust en natuur trekken ons zo aan dat we toch weer hebben besloten terug te keren, dit jaar voor de derde maal. Inmiddels is het toiletgebouw helemaal gerenoveerd, en dat willen we natuurlijk van dichtbij bekijken :) De plaatsen zijn ruim, er is voldoende schaduw onder de bomen en de omgeving is prachtig. Kleine kinderen kunnen van hartelust spelen, en vaak zijn er vriendjes en vriendinnetjes te vinden. Het allerleukst is de vuurschaal die je voor je tent mag zetten om lekker marshmallows te roosteren. De sfeer is in de avond daardoor erg prettig, iedereen zit voor de tent bij het kampvuur. Ook huisdieren zijn van harte welkom, mits aangelijnd.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 9Blessing29-06-2019

Ongedwongen en betrokken

Hoe een camping hoort te zijn! Hartelijk ontvangst en doen er alles aan je te ontzorgen, je hebt ten slotte vakantie ;) Goed en schoon sanitair. Hele ruime kampeerplekken! Privé prullenbakken die voor je geleegd worden, broodjes aan je tentdeur 's ochtends, vuurschaal en hout op bestelling en een leuk terrasje voor een ijsje, een biertje, gratis WiFi of een 'ouderwets' gezellig praatje. De weg hoor je snachts een beetje maar het kabbelende beekje maakt dat zeker goed 😊

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 4Willem en Willie11-06-2019

Never nooit meer deze camping.

Bij aankomst direct al de vraag "heb je gereserveerd" nou dat doen wij dus nooit, maar er was wel een plekje voor max. 3 nachten, nou ja dat was ook ongeveer de bedoeling, en hebben we ook op het inschrijfformulier gezet, maar toen we na 2 nachten vertrokken werden er doodleuk drie nachten in rekening gebracht. Je kunt er veel van zeggen maar dit hebben we in ruim 40 jaar nog nooit meegemaakt. Ook na aankomst na pakweg twee uur al een reprimande omdat we onze auto te lang bij de caravan hadden staan, over controle gesproken ! nou ja echt never nooit meer deze camping. De plaatsen zijn ruim sanitair is goed, maar op de bovenliggende doorgaande weg dendert het verkeer de hele dag langs de camping.

• 8Staat v/h sanitair

Camping Beau Reve., eigenaar, 12-06-2019

Ten eerste bedankt voor uw feedback. Wij betreuren het dat wij, volgens u, u een nacht teveel hebben berekend. Dit is iets wat wij nooit doen. Zorg dat u de volgende keer meteen reclameerd. Daar wij bij iedere gast de gehele rekening doornemen en u dus gewoon iets kan zeggen..

Dan nog even over uw opmerking dat wij meteen vroegen of u gereserveerd had. Dat vragen wij altijd daar gereserveerden bij ons voorrang hebben.

En tot slot even over de auto. Wij zijn een autovrije camping, wat u van te voren had kunnen lezen op onze Website.. Wij willen dus dat er zo snel mogelijk gelost word en dat de auto dan naar het parkeer terrein gaat. En zoals u zelf schrijft heeft uw auto 2 uur naast uw caravan gestaan. Dit vinden wij te lang.

Wij hopen dat u ondanks dat u nooit meer naar onze camping komt toch een fijne vakantie elders heeft gehad.

Gereisd met partner in mei 2019

Camping Beau Rêve info