Géén boekingskosten

Meer camping info

77 Reviews over Beau Rêve

• 4Db31-08-2022

Vreemd

Eerder dit jaar een paar nachten verbleven wat fijn was, nu voor een weekendje terug geweest met gezin. Eigenaren zijn compleet doorgeslagen in hun regelementen. Controle rondjes over het terrein met strenge blikken maakt dat de sfeer vreemd is. Een nare nasmaak er van overgehouden.

• 6Staat v/h sanitair
  • 3Ellen.O24-08-2022

Gebrek aan vertrouwen en respect vanuit eigenaren.

Ik ben niet verder gekomen dan de receptie, daar werd ik al onvriendelijk ontvangen door een man. Echter bij de receptie werd het niet beter. Ik had gereserveerd, en zou bij aankomst kunnen betalen. Ik moest echter meteen op dat moment met cash betalen, wat ik niet had op dat moment. uiteraard wilde ik wel pinnen (wie heeft nog cash, anno 2022?). Meer mensen voor mij hadden hetzelfde probleem en moesten meteen ergens een stad in om te pinnen, ondanks de stress die dat de mensen gaf. Ik heb meerdere andere opties benoemd; bijv. onder controle via internetbankieren te betalen, of een gast die later zou komen, vragen cash mee te brengen, of een dag later die stad in te gaan om te betalen. Ik was alleen met mijn hond, maar mijn hond had het niet getrokken om met 33 graden nog de stad in te moeten, de volgende dag had wel gekund. Dit uitgelegd maakte hen niets uit. Cash betalen of weggaan, ondanks dat je wel hebt gereserveerd..

• 1Peter15-08-2022

Eigenaren: ongastvrij, geen respect en aggressief

Verschrikkelijk onaardige eigenaren. We waren van plan om 8 nachten te blijven maar zijn na de eerste nacht al vertrokken. We werden van vanalles beschuldigd, kregen verwijten naar ons hoofd en werden aggressief benaderd.

Toen vrienden van ons arriveerden, die net als wij weken op voorhand een plekje hadden gereserveerd, brak de hel los en kwamen de eigenaren op eens met de regel dat het niet toegestaan was om andere mensen te kennen (?!). Ze werden dus gedwongen om last minute een andere camping op te zoeken. We hebben de website nog doorzocht, en konden van deze rare regel niets terugvinden. De eigenaren gedroegen zich eerder als dictator dan gastheer. De andere recensies hier bewijzen dat dit niet aan ons lag, maar dat zij het duidelijk moeilijk vinden om zich respectvol en gastvrij te gedragen naar hun gasten.

• 10Gerben15-08-2022

Prachtig en zéér gastvrij.

Een camping voor mensen die niet veel rompslomp willen. Gelegen in een prachtige vallei, met zeer ruime plaatsen, heerlijk rustig. De kinderen hebben veel ruimte om te spelen. Geen auto's op de camping, geen caravans, dat maakt het prachtig. Zeer vriendelijke eigenaars, dachten met ons mee over de mogelijkheden in de buurt tijdens de hittegolf.
    Kamperen is hier weer wat het moet zijn: een tent, rust, natuur, ruimte.

• 3Ellen06-08-2022

Ridicule

Die zogenaamde visie? Nou die wordt gehandhaafd tot in extremen, dus je wordt weggestuurd als je te laat komt, regel 11. Ook krijg je een boete v 15 euro als je je auto 10 cm te ver parkeert. De receptie is onverzorgd en de taal en toon: zeer onsympathiek. Het systeen is er zeker NIET op gericht om mensen een fijne tijd te geven en is verstoken van medemenselijkheid. Nog nooit zoiets meegemaakt. Liften nu nog mee op reviews vd vorige eigenaar. Eigenaars: zoek iets wat bij jullie past want een camping runnen is niet voor jullie bestemd. Kortom 'schoenmaker hou je bij je leest', jullie hebben nog veel te leren over wat hospitality omvat en betekent. Gastvrijheid en communiceren met compassie bijvoorbeeld. Zoals jullie al aangaven teveel stress te hebben (zelf gecreëerd) zou ik deze nachtmerrie snel stoppen en het geluk in een ander vakgebied zoeken. Handhaving en beveiliging bijvoorbeeld succes verzekerd want dat gaat perfect! Succes!!

• 5Staat v/h sanitair
  • 1Caatje.197913-07-2022

Nooit meer

De nieuwe eigenares schuift meteen een boek met regels onder je neus. Een dikke slagboom met groot stop-bord erop voor de ingang. Niet bepaald een warm welkom. Ze stuurt je gewoon weg als je geen contant geld bij je hebt. En ik was alleen en op de fiets, en het was al avond. De volgende ochtend even geld halen mocht niet. Betaling via de bank vertrouwen ze niet. Er werd niet meegedacht over een oplossing, alleen maar stug voet bij stuk gehouden. Haar man (?) zat onderuitgezakt op het terras op z'n telefoon te kijken, zei niet eens gedag.

Zoals anderen ook aanraden, ga naar Pouhou, 1 km verderop. Zij zijn heel vriendelijk en gastvrij. Prijzen zijn prima, mooie groene camping. Toen ik er was, was het erg rustig (één andere tent op het tentenveld). Er stroomt een beekje langs de camping waar je lekker kunt pootjebaden. En direct vanaf de camping kun je prachtige wandelroutes volgen, o.a. naar La Roche en Ardenne.

• 9Andrea&Fabio11-07-2022

Een stukje paradijs op aarde

Wij hebben een week met onze (kleine) caravan op camping Beau Reve vertoefd. Bewust op internet gezocht naar een kleine, rustige natuurcamping. Beau Reve heeft zijn beloftes waargemaakt. Niet eerder op een camping (en wij kamperen al ruim 50 jaar) op zo’n ruime plek gestaan. Op Beau Reve kun je nog kamperen zoals het bedoeld is: een simpel bestaan met een minimum aan comfort (elektriciteit op de kampeerplaats, WiFi bij de receptie, vers brood in de ochtend en goede koffie!). Nieuwe eigenaren hebben een duidelijke missie en gaan daarvoor met heel hun hart. De website is duidelijk. Lees deze goed voor je gaat. Voor glamping, luxe, entertainment en kamperen met een groep is dit niet ‘the place to be’. Wel als je voor de natuur en de rust gaat. Waar jij (en je kinderen) niets ‘moeten’ en weer kunnen ervaren hoe het is vanuit je eigen kern te leven zonder afleiding van telefoon en computer. Lieve eigenaren: blijf trouw aan jezelf!

• 10Eetgelegenheden
  • 2Lien04-07-2022

Onvriendelijke eigenaars

Onvriendelijke eigenaars. Onze kindjes hadden 3 stenen in het riviertje gelegd en we werden al onredelijk en agressief behandeld. Excuses van ons waren niet welkom. Afspraak was geen dammen maken, daarom ook niet gedaan. Enkel stapstenen gelegd... Wij komen alvast niet terug. Ik vrees dat de camping op die manier niet lang zal bestaan.

• 8Staat v/h sanitair
  • 1Stany03-07-2022

Onvriendelijk gasten!

Na een lange toch met zijn vijven Eenmaal daar aangekomen werden wij niet binnen gelaten! Tijdens het reserveren via hun web site na het afronden kreeg ik een vermelding geregistreerd!! Dus gingen wij vanuit dat het geregeld was Maar die onvriendelijk gasten lieten ons niet binnen Wij zij vertrokken en zijn naar camping Pauhou gegaan Zij hadden ons verwelkomd en wij konden onze tenten opzetten Deze gaste van Pauhou waren top!! Dus mensen ga niet naar camping Beau reve!!

• 9Debby30-05-2022

Dit is een top camping voor mensen die de visie van camping eigenaren begrijpen en weten te waarderen, wanneer je dit niet aanspreekt zoek dan iets anders op hun website staat hun visie duidelijk aangegeven. Wij hebben een top vakantie gehad. Spelende kinderen, gezellige vuurkorven over het terrein en een ontspannen sfeer. Camping eigenaren zijn harde werkers met het hart op de juiste plaats! Top ga zo door

• 6Eetgelegenheden

Camping Beau Rêve info