Vakantiehuis

4 reviews over Vakantiehuis Au dessus de la Faleye in het Nederlands

Aanrader

Yves
9-3-2015

Het huis is een echte aanrader. Voldoende binnen en buitenruimte. De omgeving leent zich ook perfect om te wandelen. Alles wat nodig is, was aanwezig.

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Aanrader voor jong en minder jong

Vandevyvere Guido
16-7-2014

Een locatie die wij ten zeerste kunnen aanbevelen! Wij verbleven er met 8 volwassen en 7 kinderen, tss 5 en 11 jaar, er was voor elk wat wils. Alles was er heel net en goed onderhouden! Vanaf het rustig gelegen vakantiehuis kunnen verschillende uitstapjes gemaakt worden, allemaal niet ver weg, zo was 'parc chlorophylle' voor groot en klein een verrijkende en ontspannende uitstap.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Aanrader!

Evelyne Scuflaire
13-5-2013

We hebben met 4 koppels en 3 kleine kinderen een zeer gezellig weekend beleefd in Marcourt. Dankzij het mooie weer konden we genieten van de mooie omgeving, de grote tuin en een lekkere BBQ. De kinderen sloten vriendschap met onze 'buren': de schapen, de paarden en de koeien. De mannen speelden regelmatig een wedstrijdje pingpong en de vrouwen konden zalig relaxen in de sauna! We komen zeker eens terug!

Gereisd Met vrienden in mei 2013

Gezellige vakantiewoning met luxe

Jan
5-1-2013

Een zeer leuke vakantiewoning met alle voorzieningen aanwezig alsook enkele luxueuze zaken die het verblijf een extra touch geven. ( sauna, stoomdouche, tafeltennis, tafelvoetbal, ruime zetel, barbeque, voldoende parking, ... )

Gereisd Met vrienden in december 2012

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Au dessus de la Faleye in Rendeux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Au dessus de la Faleye zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.