Sorteren

Reviews over Redu

Fijne B&B met zeer hartelijk onthaal.

Jan De Backer
    8-9-2015

Het is een super fijne B&B met heel nette kamers die prachtig zijn ingericht. Fijne badkamer met prachtige douche. Het onthaal is uitermate hartelijk. Het ontbijt is zeer lekker met onder meer huisgemaakte confituur en indien gewenst zelfs een vers gebakken eitje. De patron doet uitermate z'n best om Nederlands te spreken!

De koffie was de eerste ochtend te sterk. Aan het einde van de eerste dag hebben we dat gemeld met de vraag voor minder sterke koffie en die werd de ochtend daarna dan ook perfect geserveerd.

Wij zijn hier een weekend geweest in augustus met 4 en een

Ellen Bevelsborg
    3-3-2008

Wij zijn hier een weekend geweest in augustus met 4 volwassenen en een klein kindje en hebben het erg gezellig gehad. Het huis is van alle gemakken voorzien, ligt heel landelijk vlakbij de bossen. De kinderslaapkamer aansluitend op de ouderslaapkamer was ideaal.

Prima en luxe huis

Dennis Utermark
    12-1-2007

Prima en luxe huis. 3 grote slaapkamers met 2-persoonsbedden. Zeer mooie ligging in rustig maar mooi dorpje in de Ardennen. Huis is van alle gemakken voorzien, met name keuken is zeer uitgebreid. Alles er op en er aan. Magnetron, koelkast, vriezer, wasmachine, senseo, oven. Veel keuken gerei. Speelgoed en video banden voor kids aanwezig. Ook DVD speler. Wij waren er in Januari, jammer dat alle attracties dicht zijn. Ook winkels en restaurants zijn veel gesloten. Omgeving biedt prachtige wandelmogelijkheden.

Redu scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews