Vakantiehuis Charme à Bouillon

Meer vakantiehuis info

17 reviews over Vakantiehuis Charme à Bouillon

• 2019
    10Theo fransen02-11-2019

Luxe huisje op prachtige locatie

We voelden ons meteen thuis in dit prachtige knusse huisje. Alles is piekfijn in orde en heel gezellig. We hebben genoten van de luxe die de sauna en de hottub bieden. Het huisje is heel rustig gelegen vlakbij de bossen. Wij hebben veel herfstwandelingen gemaakt en genoten van de geweldige omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10Kim en Martin26-09-2019

Subliem, sfeervol, luxe...

Onze ervaring is enorm positief en eigenlijk al perfect omschreven door alle andere reviews. Kortom een heerlijke relax vakantie in een mooie omgeving en in een nog mooiere en luxe accommodatie. Wij komen volgend jaar zeker weer terug!!!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Mathias D.26-09-2019

Genoten van de natuur en de stilte

Ik ben helemaal tot rust kunnen komen. Het eindeloze uitzicht van bomen en bossen zorgt voor een enorm rustgevend gevoel. Meestal kan je genieten van de pure stilte. Het huisje is erg mooi, compleet en schoon. De hottub en sauna zijn zo top! Echt een luxe vakantie !

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 10Fam. Vanachter12-09-2019

Prachtig huisje op toplocatie

Wat een waanzinnig mooie omgeving! Heerlijk huisje, sfeervol ingericht en voorzien van alle gemakken met de nodige dosis luxe. Mooie omgeving met veel mogelijkheden voor een prachtige wandelingen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 8Kiara Vandenberk14-07-2019

Geniet van de natuur, stilte en het knus huisje.

Het natuurhuisje lag naast een camping op een verhoogt oppervlak. Ondanks de camping hebben mijn vriend en ik enorm kunnen genieten van de rustgevende omgeving. Van op het terras konden we genieten van een eindeloze blik op de natuur, prachtig. De hottub en sauna zorgen in dit vakantiehuisje voor de kers op de taart. Het huisje is knus en gezellig ingericht en geeft meteen een huiselijk gevoel. Persoonlijk vind ik het geschikt voor twee bevriende koppels (4 volwassenen), of voor een gezin. Voor 6 personen vind ik het huisje wat krap omwille van de badkamer en slaapkamer(s). Er zijn officiële wandelroutes beschikbaar, je kan kajakken op de Semois, fietsen doorheen de mooie omgeving.. genoeg te doen dus! Een echte aanrader als je het mij vraagt.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Jolanda03-07-2019

Rust, ruimte, luxe, heerlijk genoten!!

Prachtig onlangs geheel gerenoveerd chalet met o.a. hottub, sauna, en een grote veranda met ligbedden. Het ligt aan een doodlopende weg. Heerlijk dat er bijna niemand voorbij rijdt. Een verdieping lager op de berg zit een camping waar we eigenlijk nauwelijks iets van hoorden. Het was er heel rustig op het heerlijke geluid van de vogeltjes na. De gehele beneden verdieping is zeer smaakvol, luxe en praktisch ingericht met 2 ruime slaapkamers. De vide is wel erg klein en laag. Dit was echter wel aangegeven door de verhuurders. De woning was super schoon en de verhuurders zijn erg gastvrij. We hebben er een heerlijk weekend gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9U.J. Beeke23-06-2019

Meer dan fantastisch. Top locatie.

Prachtig huisje, veel luxe, veel trappen, makkelijk schoon te houden wanneer je met honden bent. Prachtige wandelingen vanuit huisje te maken, kortom prachtige lokatie.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Fam. van den Berg15-06-2019

Leuk en aangenaam ontspannen in de natuur!

Een heerlijke plek om te verblijven én te ontspannen! Huis is tip top in orde, gastvrouw/heer laten zien hoe je mensen hoort te ontvangen. Hot tub, sauna, BBQ, open haard, veranda rondom huis, buitentafel, douche, bedden, spelletjes, keuken+gerei...we hebben er allemaal van genoten. Zelden zo’n mooi huis gehuurd in de Ardennen in de afgelopen 15 jaar. Tv hebben we niet eens gebruikt, kinderen waren helemaal weg van Harry Potter Cluedo en de hot tub. Hier gaan we zeker terug komen 👏🏻👍🏻. Minpuntjes? Nou vooruit, eentje dan...een theepot zou prettig zijn. En al dat hout...tja dat vraagt om opgestookt te worden 😉, zeker met de mooie kachel met zijruiten die er staat. We voelden ons wat dat betreft echt thuis👍🏻.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Lucien Deriemaker24-05-2019

Voor herhaling vatbaar

alles ok.
    Fantastische locatie met alles erop en eraan. Zeer proper en alles aanwezig.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Lotte23-05-2019

Wij komen terug !

Het huisje is gelegen vlakbij een bos. Wij hebben genoten van de rust en de vogels en komen zeker nog terug.

Gereisd met vrienden in mei 2019

Vakantiehuis Charme à Bouillon info