Géén boekingskosten

7.2GoedScore uit 16 reviews

• Sportfaciliteiten

16 Reviews over Auberge Le Vieux Moulin

• 10Vanwynsberghe marleen29-07-2018

Dit was echter super fantastisch !!

De manier waarop deze familie zijn gasten verzorgt, dit is niet normaal ! Je voelt gewoon de liefde over het ganse vlak ! Het eten is super lekker . Telkens weer, wordt je met de glimlach geholpen . Het eten is met heel veel liefde klaargemaakt ! Echt, een topper in zijn prijsklasse . Bedankt, voor de heerlijke 4 daagse :-)

• 8luc v.d.11-03-2014

Heel leuk verblijf

Vriendelijk en zeer gastvrij , ook met honden ! Hebben al is leuke aanbiedingen als je een hele week boekt !

• 9Toubeau16-05-2012

Très chouette

Séjour très agréable , service et nourriture francs et "authentiques" , très bon rapport qualité-prix , accueil chaleureux et personnel très serviable !

• 9Bruno09-03-2012

Enchanté

Toute la famille est ravie de ce WE prolongé à Poupehan, très bon accueil, repas copieux et variés, situation calme, tout un charme. Nous reviendrons certainement cet été ...

• 1Huart26-08-2011

Plus jamais m'arrêter dans cet établissement

Prix exagérés en petite restauration : 12,80 € pour 2 tranches de jambon, des crudités et un pistolet pré-beurré; 9,80 € pour une omelette de 2 oeufs avec 1 tranche de jambon, crudités et pistolet pré-beurré. Au total avec 2 bières et 1 café : plus de 30 € ..... et la note rédigée au verso d'un sous-bock en carton .... En noir pour couronner la mauvaise impression générale de cet établissement

• 3ameye19-08-2011

nooit meer!

nooit meer! verouderde kamers heel klein tv! is saai voor kinderen!

• 5Paula28-07-2011

Nooit meer

Een korte stop om even iets te eten. We werden al met de nek aangekeken toen we binnen kwamen. Oke, als ineens 20 personen binnen lopen is het even slikken, maar er was verder niemand!!! Begint ook in het frans tegen ons te praten terwijl ze ook gewoon nederlands kan praten blijkt later. Ook tijdens het opnemen van de bestellingen vertikt ze het om ABN te praten.Met het franstalig menu hebben we moeite maar hoeven geen hulp of uitleg te verwachten van onze serveerster.. En dan komt mijn boerenham 2plakken, 1broodje en rauwkost voor.......12,50 euro. Is er een fout gemaakt? Nee, dit is hele dure ham kregen we tehoren. En de gastvrijheid en vriendelijkheid waar de andere over spreken was bij ons ver te zoeken. Misschien zijn ze tegen hotelgasten vriendelijker dan tegen kortdurende gasten. We waren daar ook weer erg snel weg. Dus voor ons nooit meer

• 8klaus de Lobkowicz19-06-2010

Zeer goed familiehotel!!

• Aangenaam familiehotel, lekker eten, goede ontvangst door de familie De Wachter!
    • Zwembad wat koud in het begin van het seizoen, niet teveel verwachten van de kamers.
  • 9france08-03-2010

tres bon accueil

rien a dire tant sur le plan restauration que sur l'hotel parfait en tout

• 7declercq frederik23-02-2010

waar voor je geld

Verblijf van 13/02 tot 16/02 in HP 2+1 gratis Ontbijt : ruim voldoende Avondmaal : ruim voldoende en helemaal niet slecht/aperohapje ok! huiswijn niet slecht doch wijnkaart biedt betere alternatieven prijs/kwaliteit vriendelijke uitbaters kindvriendelijke bediening prijs/kwaliteit zeker ok Ze zien ons daar nog terug

Hotel Auberge Le Vieux Moulin info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar