Géén boekingskosten

Le Val de Poix

Aparthotel
BelgiëLuxemburgPoix St. Hubert

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Le Val de Poix voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 50 reviews
+20/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.6VoldoendeScore uit 50 reviews

Aparthotel info

Meer aparthotel info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

50 Reviews over Le Val de Poix

• 7Vermeire21-01-2018

Rustig

Eenvoudig, rustig, hotel. Deels gerenoveerd. Verdere renovatie loopt nog. Wij verbleven er in weekend, geen last van gehad. Propere kamers, dagelijks gepoetst en verse handdoeken. Gratis WiFi, ook op de kamer. Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Ontbijt ok. Hadden iets meer van 3 gangenmenu verwacht ... Een kleine frigo op de kamer hebben we gemist. Hotel ligt in een godvergeten gat. Spijtig, het verdient beter. Bouillon, Han, Rochefort liggen in een straal van 25 km. Dus zeker doenbaar voor een bezoek.

• 5Ann Van Den Brouck31-05-2017

tegengevallen

ruime familiekamer aan straatkant met mezzanine maar kleine badkamer met douche, geen airco noch minibar op kamer, heel warm in kamer en restaurant, goede matras, slappe kussens. enkel handdoeken werden ververst en bedden opgemaakt tijdens ons verblijf, maar niet gepoetst! ontbijt is sober en het duurde soms lang eer er iets werd aangevuld,... personeelstekort viel op! avondeten was ok, maar zeer weinig groenten,geen kindermenu, vroegen 15€ extra servicekosten voor fles wijn!... terras is pas op voorlaatste dag opengegaan,... personeel doet wel zijn best om nederlands te spreken, honden toegelaten. niets te zien in omgeving, veel straatlawaai en om de 20 min. (soms ook 's nachts!) storend belsignaal van trein! het is eerder een budgethotel en is inderdaad niet veel meer waard dan 3 sterren. chaotisch uitchecken met onze groep. sommige 2-pers. kamers zijn wel mooi met ruimere badkamer dan familiekamers!(zou juist omgekeerd mogen zijn,..) wel ruime parking.

• 6Wyns09-09-2016

Goed hotel in een klein dorp

Het hotel zit geprangd tussen de baan naar St.Hubert en de spoorwegovergang, dus nachtgeluid is verzekerd! Er was juist een hittegolf en onze kamer was amper af te koelen, dus moesten de ramen 's nachts open blijven voor een beetje verkoeling, wat evenwel ook het lawaai van de voorbijrijdende auto's tot zijn recht liet komen. Het ontbijtbuffet was uitgebreid. De (te reserveren) à la carte avondmaaltijd was speciaal, niet de gewone brasserie- of tavernekost. De prijs was navenant. De kleine "kleerkast" kon amper een paar hangers bevatten. De kamer was verder wel netjes en modern. Het terras aan het riviertje tussen hotel en appartementen (verbonden met de loopbrug) was 's avonds fijn verlicht en gezellig. De satellietTV werkte niet

• 8Liesbeth08-05-2016

Kindvriendelijk en aangenaam verblijf

Gezellig hotel. Wij waren er met onze 2 kinderen van 5 en 6. de kamer was netjes met alle basiscomfort. Heel kindvriendelijk hotel, ontbijt ook met aandacht voor kinderen: wafeltjes, pannekoekjes, taart. Uitgebreid ontbijt met veel fruit: fruitsla, stukken gesneden fruit (ananas, sibaasappek, kiwi), ongesneden fruit. Alle soorten brood en koeken,... tijdens het diner konden de kinderen in een aparte kamer vlakbij hhet restaurant spelletjes spelen of kleuren. Lekker diner. Minpuntje is misscgien wel dat je luidruchtige buren jan horen.

• 9Willemse06-04-2015

Zeer rustige plek

Mooi hotel op nostalgische plek midden in ardennen

• 1Andriessen20-08-2014

DU JAMAIS VU

Zeer ouderwets hotel in een spookstad. Verwaarloosde kamer met kapotte gordijnen, kapotte verlichting, geen decoratie, schimmel in de douche, tv uit de jaren 80 ....

• 5Mieke van Gelderen09-06-2014

Matig adresje

Beetje vervallen hotel, wij kwamen met fietsen en moesten onze fietsen over een trapje heen tillen en over een bruggetje onze fietsen in een opslagruimte cq washok neerzetten. De kamer die wij hadden was klein, uitzicht op de weg met voorbijgaand verkeer. Voegen van de badcel waren bruin, wc bril zat los en 4 van de 5 lampjes in het plafond deden het niet. Het diner wat bij dit arrangement zat was ook matig. Het hoofdgerecht was lekker maar het glas wijn wat ik kreeg was misschien 1,5 cl. Het nagerecht bestond uit 2 bolletjes ijs in een glas. De wifi verbinding heeft het nooit gedaan. We konden geen fietsroutes zoeken. De muren en kozijnen zijn nodig aan een verfje toe. Smerig en afgebladderd.Wij hadden dit arrangement via touroperator geboekt . Ik verwachtte een goede accomodatie, maar dat viel erg tegen.De omgeving was doods, niets te beleven. Het personeel was wel vriendelijk.

• 8Alice en Joris, Berlaar23-02-2014

ideaal voor wandelaars

Hotel heeft een eerlijke prijs/kwaliteit verhouding. De kamers zijn sober maar voorzien van al het nodige, sanitair is prima in orde. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Een eenvoudige maar lekkere keuken, ook 1 menu voor vegetariërs, snelle bediening. Een goede uitvalsbasis voor prachtige natuurwandelingen. Hotel ligt aan een station maar treinen hoor je amper en we hebben rustig geslapen.

• 9Karen de jonge14-01-2014

Gezellig hotel! :)

Wij kwamen naar dit hotel voor 1 overnachting met een bon. Ontvangst was super! We kregen toelichting over de streek en de faciliteiten van het hotel. Het 5 gangendiner was ook dik in orde, we hebben er lekker gegeten. Op de kamer was er geen overbodige luxe, wel hadden wij een heel ruime kamer,e 'n alles was netjes en proper!

• 8Kiwi16909-12-2013

Super gezellig Hotel

Zeer aangenaam verblijf! Leuk dat ze hier zo goed Nederland kennen! Echt genoten en zeer vriendelijke mensen. Heel goede service (ook voor de kinderen)! Heel lekker gegeten! Top! Complimenten aan het hele team!

Aparthotel Le Val de Poix info

• AirconditioningNiet beschikbaar