Reviews over Petit-Thier

zeer goed

stefan,
    4-1-2016

Zeer proper en praktisch huisje met alle voorzieningen. Speelruimte is ideaal voor wie met kinderen op verlof is. Grote tuin met trampoline en speeltuig. Enige kritiek die ik kan geven zijn de kussens in de slaapkamer, best zelf meenemen, zijn nogal aan de platte kant. In de directe omgeving een Spar en een Aldi met Renmans. Nogmaals een mooi praktisch huisje in een leuke omgeving, niks op aan te merken

Rustig gelegen, ruime comfort. vakantiewoning

braekevelt carl,
    26-5-2012

Wij verbleven er met 3 gezinnen, totaal 13 personen. Groot, mooi huis, niet goedkoop, maar met alle voorzieningen en met speelruimte voor kinderen ! Tuin niet overdreven groot, maar daarachter voetbalveld voor de kids om zich uit te leven. Rustig gelegen, Vielsalm in de buurt en 25 min. rijden van de Hoge Venen. Huisbaas waakt (ook tijdens verblijf ) over goed beheer van zijn eigendom. Nutsvoorzieningen zijn extra te betalen en waren aan hoge kant, vooral water. Aan te raden !

Petit-Thier scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews