Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

12 Reviews over Zinos

• 7rielkevl15-02-2012

met de kerst in Zinos

een mooie omgeving, een rustig park. Het huisje was voor 4 personen groot genoeg, maar door de hoeveelheid spullen en tierlantijntjes was het passen en meten om aan de (niet zo stevige) eettafel te zitten. Boodschappen kun je bijna nergens kwijt, want de (minimale)kastruimte stond al vol met spullen. Een gewone schaar was er dan weer niet! Het 2-persoonsbed(boxspring) lag erg slecht, is echt aan vervanging toe! De kachels deden het goed, maar de rekening voor het gas (was bekend) vond ik wel aan de hoge kant. Het restaurant op het park was aardig. Al met al leuk voor een keer, maar nooit meer.

• 8Edwin Rozé01-12-2010

Tof huisje in mooie omgeving

Mooi weekend doorgemaakt met maar één minpunt: de vuilniszak van de vorige huurders was nog aanwezig en dat hebben we geweten toen we aankwamen....

• 0Cloof-De Bruyne29-11-2010

Wij hebben een heel fijne week doorgebracht in jullie huisje, alles perfect in orde, alles was aanwezig voor een tof verblijf, bovendien fijn voor de kinderen, zwembad en winkeltje vlak bij, onze dochter en kleinzoon hebben zich in het water oneindig geamuseerd. Indien mogelijk komen we zeker nog eens terug. Luc, Marie-Jeanne en jolien Cloof-De Bruyne Ineke en Vincent

• 10kimberley21-11-2010

elke keer opnieuw fantastisch

Wij zijn er nu voor de 4de keer geweest en zullen blijven terugkeren. Het is er heel proper en alles wat je nodig hebt is er. Ook steeds leuk dat ons hondje mee kan

• 9Van Hout29-08-2010

Rustige, gezellige bungalow

Heel rustig gelegen bungalow midden in de bossen. Op korte afstand van durbuy adventure. Ook annimatie in het domein, heel vriendelijk.

• 9wim23-07-2010

leuke vakantieplek voor jong en oud

Een modern ingericht huisje waar men zich thuis voelt. Een ideale plek om met een gerust hart de kinderen te laten ravotten. Als dan ook nog de "TOUR" in de buurt passeert en het WK bezig is met Oranje in de finale beleef je een onvergetelijke vakantie!!

• 10Els De Meyer01-06-2010

Volledig genieten

Alles is heel praktisch, veel huisraad, verzorgd,... De chalet beschikt echt over alle nodige accomodaties. Het is er heel rustig en alles is vlakbij. We zijn al 5 keer geweest en zullen er blijven terugkeren. Je kan op het domein steeds iets doen, maar je bent ook snel in het dorp voor boodschappen of om een leuke uitstap te doen moet je ook niet ver gaan. Zinos is voor ons pure relax-vakantie.

• 10Fam. Roos16-05-2010

Wederom een geweldige vakantie gehad.

We zijn voor de 2e keer in huisje Zinos geweest en wederom was het weer fantastisch. We gaan zeker nog een keer terug.De kinderen vermaken zicht er altijd prima en willen ook niet naar huis als we er zijn. In een woord GEWELDIG

• 10fam Buelens20-04-2010

tot rust komen...

Goede "uitvalsbasis" naar allerlei bezienswaardigheden. Avontuur dichtbij,+- 3km,kayak,rotsklimmen,quadtrips(zeer tof bij sneeuw!!). Degelijke verwarming in winterperiode. Niettegenstaande het een "vakantiepark" betreft is de rust er optimaal!Voldoende ruimte tss de gebouwen.Daar onze dochter v 4j reeds dolenthousiast wordt als we het hebben over "het huisje in de ardennen" hoeft de rest geen betoog....

• 10Fam. Hongerloot- Constant06-04-2010

Tof weekend gehad in chalet Zinos

Fijn paasweekend gehad in chalet Zinos. Idiaale ligging vooraan in het park, je bent overal dichtbij, restaurant, winkel en zwembad. Ook een goede ligging om te wandelen bv. Durbuy en uitgestippelde wandelroute's vanuit het park. Vriendelijke onthaal en vriendelijke mensen om aan te huren. We gaan zeker nog terug. Bedankt aan de Fam. Vanderlinden - Keymeulens.

Vakantiehuis Zinos info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens