Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

2 Reviews over La Grenouille

• 7familie de Vries17-12-2011

leuk, maar niet met kinderen

We zijn in de zomervakantie 2 weken in dit huisje verbleven en we hebben een heerlijke vakantie gehad. Het huisje is inderdaad zeer klein, maar voor 2 personen is het goed te doen. DE tweede slaapkamer kan je alleen bereiken door de eerste slaapkamer en je moet een paar treden naar beneden. De badkamer heeft een heerlijk bad, maar dat is ook meteen de douche. Helaas geen apart toilet. Achter het huis is het duidelijk nog niet af en ik zou kleine kinderen dan ook afraden, want het balkon achter is nog in aanbouw en lijkt meer op een bouwplaats. De auto lekker voor de deur zetten en hek dicht. KInderen en honden kunnen niet weglopen. Er is ook een inbouw BBQ aanwezig, daar hebben we heerlijk van genoten.

• 9Fam. de Fries27-08-2008

Een regelrechte aanrader!

Met 2 volwassenen en een baby (1 jaar) hier een week verbleven. Huisje is net verbouwd, en alles is spiksplinternieuw. Huisje was erg schoon, en zeer compleet. Keuken is overcompleet zelfs: senseo, waterkoker, magneton, oven, koffiezetapparaat etc. Er was zelfs visbestek. In de woonkamer lag zelfs een goede verrekijker. Huisje is erg veilig voor kinderen, afstapjes en trappetjes zijn afgeschermd met deurtjes. Tuin was heerlijk. Veel bloemen en veel privacy. Wie zich in de omgeving verveeld is van zichzelf al verveeld. Er is echt ontzettend veel te doen. Stadje Durbuy is om de hoek, en een echte aanrader. Hier is zeer veel te doen qua eten, drinken en (sportieve) activiteiten. Ontvangst is ontzettend vriendelijk, maar wel frans. Maar met handen en voeten kom je er ook wel. Eindafrekening viel ontzettend mee. 3 personen 1 week: 50 euro. (in Belgie ook wel anders meegemaakt) Al met al een zeer fijne ontspannende vakantie gehad. Een regelrechte aanrader. Ik kom zeker terug.

Vakantiehuis La Grenouille info

• CafeNiet beschikbaar