Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Bon Repose in het Nederlands

Heerlijk huisje!

vd velden
30-6-2009

Fijn huisje (185) schoon en netjes, met alles wat een mens nodig heeft om lekker vakantie te vieren. Ook het park is heel erg gezellig, en er valt veel te doen. De organisatie LPM verzorgd bv kanoën, abseilen, moutainbiken, speleologie etc etc. Je wordt gehaald op het park en weer teruggebracht. In het restaurant wordt vertier voor de kleintjes verzorgd.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Adres
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bon Repose in Petit Han, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bon Repose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.