Vakantiehuis Le Buisson des Poules

Vakantiehuis Le Buisson des Poulesstersterstersterster

4.7Matig

België, Luxemburg, Paliseul/Our

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Le Buisson des Poules?

4.7Matig

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

3 reviews over Vakantiehuis Le Buisson des Poules

• 8Loekie20-04-2008

Na een heerlijk verblijf in Le Buisson des Poules waar we, afgezien van het feit dat er niet echt was schoongemaakt na de vorige groep, het kraanwater vies bruin is, het hele huis bomvol ligt met, naar achteraf blijkt, "waardevolle" privespullen en er een studie gevolgd moet zijn om het afval goed te kunnen scheiden, veel plezier hebben beleefd. De eigenaar heeft echter van te voren al besloten om de betaalde borg niet (lees: NOOIT) terug te betalen en komt werkelijk met idiote schadeposten op de proppen die hij vervolgens op geen enkele manier kan laten zien. Onze tussenpersoon Villa XL, geeft niet thuis en wordt ronduit onbeschoft als we aandringen, wel meldend dat wij niet de enige zijn met dit probleem met deze eigenaar. Het huis en de ligging zijn prachtig maar bij boeking moet er Euro 500 bij de prijs worden opgeteld, niemand krijgt zijn borg terug. Uiteindelijk een vette kater na een toch al niet goedkope vakantie. Jammer.

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 2Karel15-03-2008

Wij herkennen de Villa XL problemen met de borg en het gezeur van de eigenaar, die we niet gezien hebben. De beheerster speelt een dubieuze rol in het geheel.

Gereisd met familie in januari 2008

• 4Marc12-03-2008

Let op met de borg! Je betaalt dit direct aan de eigenaar van het huis. Na de verhuurperiode krijg je niet je borg terug. De verhuurder komt, via een mail, met allerlei verhalen over schade ed. Villa Xl is de intermediair en doet geen moeite je te helpen in deze kwestie. Wees gewaarschuwd voor beide partijen.

Gereisd met vrienden in december 2007

0 tips over Vakantiehuis Le Buisson des Poules