Hotel La Hutte Lurette

3 reviews over Hotel La Hutte Lurette in het Nederlands

Uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding

Magda en Willy
31-12-2011

Hôtel La Hutte Lurette ligt in een prachtige wandelomgeving. De kamers zijn klein maar kraaknet, de bedden zijn comfortabel en de badkamer goed ingericht. Vooral het eten is zeer verzorgd en lekker. Er is weliswaar geen ontbijtbuffet, maar het ontbijt is meer dan copieus. De prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend, zelfs als je de toch wel erg hoge prijs van de wijn in rekening neemt. De patron is nogal stug, maar dat wordt goedgemaakt door de hartelijkheid van de patronne. Slechts één minpuntje voor wie 's winters in La Hutte Lurette verblijft: er is geen salon met fauteuils waar je na een lange wandeling gezellig kunt vertoeven. Je moet de avond doorbrengen op je kamer, ofwel in een hoekje van de eetzaal waar enkele lage tafeltjes staan met stoelen met armleuningen. Dus niet zo geschikt voor een gezelschap dat bij voorbeeld 's avonds nog graag een kaartje legt of een spelletje speelt.

2007

We zijn daar eens gaan eten om Hotel La Hutte Lurette uit te testen aangezien we in de omgeving een woning hebben.

Het ziet er allemaal zeer netjes uit en redelijk groot.

Op het eten niks aan te merken.

Maar de bediening is zeer afstandelijk en verloopt bijna zonder woorden, wat vriendelijker en een glimlach zouden welkom zijn, heb het getest en gaan er niet meer terug.

Vooral een restaurant waaraan beperkte hotelaccomodatie (7 kamers) werd toegevoegd. Eenvoudige kleine kamers maar zeer net, prima voor een kort verblijf. Smakelijke spijskaart, normale prijzen, wijnkaart iets te duur. Vriendelijk maar gereserveerd onthaal. Prima gelegen voor stadsbezoek Bouillon en omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Hutte Lurette in Paliseul/Our, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Hutte Lurette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Hutte Lurette scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.