Hotel Auberge Le Temps des Saveurs

Hotel Auberge Le Temps des Saveurs

8.3Fantastisch

België, Luxemburg, Paliseul/Our

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Auberge Le Temps des Saveurs?

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge Le Temps des Saveurs voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

3 reviews over Hotel Auberge Le Temps des Saveurs

• 6Fred van Remoortere10-07-2016

Nooit meer !

Al van bij aankomst zagen we dat de bazin (achter de toog) hoegenaamd niet vriendelijk was, zelfs zéér nors ... en dat de patron zeer neutraal deed : niet vriendelijk, maar ook niet zuur ... De kamer was net, nieuwe meubelen en proper. Er ontbrak echter een stoel : voor een kamer met twee personen, zou men tenminste ook 2 stoelen verwachten ... Op de badkamer ontbrak onder de spiegel een schapje of tabletje om je produkten op te zetten. Een groot pluspunt was wel de faciliteiten voor koffie en thee ! Het ontbijt was goed zonder meer : wel een zeer beperkte keuze, maar wat er lag was zeer vers en lekker, zowel de broodjes, als de chocolade koeken en de kaas ... Het restaurant was een ander paar mouwen ! De patron stond alleen in de keuken, de bazin (zoals gewoonlijk) achter de toog en één meisje om op te dienen en/of af te ruimen, en dit met een overvol terras ... dus de wachttijden liepen aardig op. Voor één enkel gerecht én een nagerecht, hebben we toch 2 uur aan tafel gezeten, waarvan 1/2 uurtje eten en de rest ... wachten ! Het zou echt logisch en beter zijn dat de patron wat personeel zou aannemen ... Na ons vertrek, en bij het nakijken van de restaurant-rekening, bemerkten wij dat hij afwijkende prijzen aanrekende dan de prijzen vermeld op de menukaart. Zo bijvoorbeeld : een dame blanche wordt op de menukaart vermeld aan 5 euro, patron rekent er 6 ! Nog een voorbeeld : een karafje 'Vin du Patron' van 1/2 l. staat vermeld aan 9 euro, patron rekent er 12 !
    Dit zijn zaken die absoluut niet door de beugel kunnen en die hem vermoedelijk in de toekomst wat klanten zullen kosten. In elk geval : wij gaan er niet meer terug !

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Michel VERDOODT12-08-2015

Zeer verzorgd

Alles was af - om het zeer kort te melden; - Wij gaan zeker terug. - Prijs kwaliteit 10 op 10

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Marc & Hilde08-12-2011

fantastisch verblijf gehad met schitterend eten!

Zeer mooie,ruime slaapkamers:brede bedden met boxspring-matrassen; flatscreen-tv; modern meubilair . Badkamer met inloopdouche en designlavabo. Avondmaal: eigenlijk gastronomisch voor gewone prijs. Ontbijt was eerste morgen wat magertjes maar na een opmerking hierover van onzentwege:gemeende excuses en de 2e ochtend alles erop en eraan:fruitsap,kaas,ardeens gerookt vlees,koffiekoeken... Eindelijk eens een modern ingericht hotel wat echt in contrast staat met het "klassieke,donkere,robuuste interieur" van de meeste andere hotels in de Ardennen. Het jonge koppel uitbaters verdient echt een pluim voor de pas gerealiseerde renovatie en het daarbij horende enthousiasme! Wij hebben ter plaatse zelfs direct één nacht extra bijgeboekt. Ligging:op enkele km van de drukte van de Semois-vallei:Poupehan,Alle, Rochehaut waar je schitterende (herfst)wandelingen kunt maken.

Gereisd met partner in november 2011

0 tips over Hotel Auberge Le Temps des Saveurs

0 vragen over Hotel Auberge Le Temps des Saveurs

Hotel Auberge Le Temps des Saveurs info

• Voorzieningen voor minder validenKamer geschikt voor gasten in een rolstoel

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming