Géén boekingskosten

• 9.7Inrichting
  • 9.8Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Le Saint Urbain

• 9Fam. Lambrechts23-07-2017

Om echt tot rust te komen.

Een weekend om echt tot rust te komen..., alhoewel een wandeling in een onverwachte sneeuwbui bracht ons in een echte Ardennensfeer. Aanbevolen!

• 10Kris Taveirne12-07-2017

Onvergetelijk !

Hartelijke ontvangst. Heel gezellig, typisch ardeens vakantiehuis. Zaterdag een prachtige wandeling gemaakt. Zaterdagavond een bezoek aan "het kasteel van Bouillon by night", een geweldig leuke ervaring. En zondagmiddag de leisteengroeve van Bertrix bezocht, met aansluitend een streekgerechtendiner in de mijn op 25 m onder de grond. Eens iets anders... Kortom, het was een onvergetelijk weekend !!!

• 10Van cutsem09-07-2017

Fantastische gîte!

Leuk interieur, gastvrouw en gastheer ongelooflijk behulpzaam, vriendelijk.. alles is aanwezig in het huisje. Hygiene scoort een dikke 10! Leuke activiteiten in de buurt! Wij komen terug!

• 10Martha Vc09-07-2017

Gewoon genieten!

Perfect om te genieten van de natuur en te unpluggen. Weg smartphone en stress en hallo natuur en rust! Het huisje is heel mooi ingericht en super gezellig! Grote open haard om na een lange wandeling aan te genieten.. zalig!

• 9Hugo D'hoker09-06-2017

Weekend doorgebracht met vrienden. Heel goed onthaal, zeer ruime plaatsen. De locatie straalt rust uit. Prachtige omgeving. We gaan zeker terug.

• 9Anne08-06-2017

Super gezellig weekend

Zeer gezellig ingericht verblijf. Alle comfort aanwezig. Super warm onthaal. Wij komen zeker terug om nog heerlijke wandelingen te doen!

• 10Sarah Yaffe08-06-2017

A Hidden Gem in The Ardennes!

We had a great stay at Le Saint Urbain. Nadine was a fantastic host and she made us feel at home in the beautiful cabin. The interior is very cozy and clean and the location is quiet and peaceful. We look forward to staying here again!

• 10Cindy Jerusalem08-06-2017

Zuiders gevoel

Wij zijn hier naartoe gekomen met ons gezinnetje voor een weekend rust, natuur en genieten … En genieten hebben we gedaan. We voelden ons onmiddellijk “thuis”, warm, gezellig, mooi, zeer proper en alles is voorzien. Prachtige wandeling gedaan, lekker gaan eten en heel veel in de tuin gezeten en petanque gespeeld. De charmes van Le Saint Urbain, je moet ze gewoon ontdekken ! En de gastvrijheid en de sympathie van Nadine en Kris, heerlijk gewoon ! Merci !

(ik heb echt niets negatiefs te vertellen dus een dikke vette 10)

Liefs, Cindy

• 9Tina08-06-2017

Ronduit zalig

Prachtig vakantiehuis met alle comfort op een zalige plekje in de Ardennen. Echt een aanrader, zeker ook met jonge kinderen. De gastvrouw en gastheer zijn uiterst charmant en staan altijd paraat!

• 9Legoyvde08-06-2017

Super, rustig en gezellig verblijf

Het is een zeer leuk en gezellig huisje . Zowel voor een verblijf met je partner, vrienden of familie. In de omgeving heb je tal van mogelijkheden om te bezoeken, ontspannen of relaxen... Zeer vriendelijk onthaal en de nuttige info van de gastvrouw. Kortom : super verblijf gehad 👌

Vakantiehuis Le Saint Urbain info

Soort hotel