Noirefontaine

Reviews over Noirefontaine

Prachtig, verzorgd hotel/verblijf

kim_vc5,
    22-9-2013

de eigenaars zijn een jong koppel met kinderen en honden die van deze plek iets prachtigs hebben gemaakt. Persoonlijke touch is sterk aanwezig.

Wij hadden een standaard kamer, deze was zeer net en van alles voorzien, maar misschien ietsjes te klein voor wat je ervoor betaalt. Ontbijt aan tafel ook een echte aanrader, verzorgd en vers! In het restaurant hebben we niet gegeten.

Gereisd anders in september 2013

Prachtig gelegen

Renate,
    25-10-2008

Mooi hotel met goede keuken. De inrichting van onze kamer (voorzijde hotel) zou misschien iets vernieuwd kunnen worden. De ligging van het hotel is echt perfect voor mooie lange wandelingen. Heerlijk gegeten, de bediening was echter wel een beetje stijfjes.

Gereisd met partner in oktober 2008
Noirefontaine scoort een 6 uit 10, op basis van 2 reviews