Vakantiehuis La Cave Voûtée

VakantiehuisWeer vandaag23°10°

2 tips over Vakantiehuis La Cave Voûtée

Matthijs, 2-10-2012

Check goed de jachtperiodes wanneer je komt voor het natuurscoon! veel bossen zijn gesloten omdat er gejaagd wordt. vooral rond saint Hubert veel bos niet toegankelijk! de afstanden zijn wat groot om dingen te bezoeken. Je moet eigenlijk wel over eigen vervoer beschikken!

--> ben je een theedrinker? neem je eigen waterkoker mee! die is er niet strandaard aanwezig. dat mag de pret niet drukken.

Monique, 9-5-2012
Een leuk uitstapje met kinderen is in St. Hubertus het Dierenpark Didier met grote speeltuin. Verder zijn er op verschillende plaatsen grotten om te bezoeken. Tevens ook naar Plopsaland Coo geweest, is nog wel meer dan een uur rijden hier vandaan.