Vakantiehuis La Cave Voûtée

VakantiehuisWeer vandaag25°11°

We hebben een aantal aanbieders voor La Cave Voûtée voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis La Cave Voûtée in het Nederlands

Deze mooie en ruime gite ligt in het kleine plaatsje Nimbermont, waar geen voorzieningen zijn. Alle kamers zijn ruim en knus ingericht zonder dat ze oudbollig zijn. de warme houtkachel is een geweldig pluspunt. Goede bedden, fijne stoelen, alles in perfecte staat! Ook de kelder (zie naam) is een leuke extra, want een speelruimte voor kinderen! de tuin is ook erg mooi, en qua uitrusting en uitstraling en afwerking een verademing in vergelijking met de gemiddelde Ardense 'tuin' . WIFI aanwezig! direct achter het knusse huis begint het belgische natuurschoon. eerst in de vorm van weidegronden, later veel bos en kleine riviertjes.

De eigenaars praten Frans, maar zijn zeker bereid zijn verstaanbaar te maken. bij ontvangst lekkere koffie en heerlijke tarte au sucre :-) > zeer aardig en behulpzame mensen!

karakteristieke gite

Monique
9-5-2012

Een hele leuke/knusse gite, gelegen in een landelijke omgeving met veel boederijen. Direct aan de gite zit een koeienstal. Alles in het huisje aanwezig, vrij nieuwe keukenspullen. Heel erg schoon, wordt door de eigenaresse goed onderhouden. Bij aankomst stonden de koffie en de wafels klaar. Grote tuin met speelhuisje voor de kinderen. In het plaatsje zelf is niks te doen, je moet er op uit om iets te willen zien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Cave Voûtée in Nimbermont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Cave Voûtée zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Cave Voûtée scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.