Camping Spineuse Neufchâteau

8.2Fantastisch

• 8.6Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Spineuse Neufchâteau voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Camping Spineuse Neufchâteau in het zuiden van België heeft mooie, groene plekken. Het zwembad is niet erg groot, maar voldoende voor de campinggasten. Voor de kinderen worden er gezellige activiteiten georganiseerd, ook in de avond. Het sanitair en de andere voorzieningen zijn erg hygiënisch. Het dorpje Neufchâteau is leuk om eens te bekijken.

301 reviews over Camping Spineuse Neufchâteau

• 2019
    9Fam.Cappendijck23-09-2019

Een TOP Camping

Wij hebben een geweldige tijd gehad op deze kleine maar ozo gezellige camping. We hebben hier 2 weken genoten in een "sun-lodge" Precies groot genoeg voor een klein gezin. Elke ochtend heerlijk ontbijt gehad op het overdekte terras van "ons "huisje en genoten van de ochtendzon en de lieve konijnen gevoerd. Je kan hier echt heel lekker slapen op zeer goede bedden en wakker worden van het gefluit van de vogels. Dit schijnt in het voorjaar nog mooier te zijn. De camping word gerund door zeer lieve mensen en hun personeel die volgens mij van hun passie en droom, hun werk hebben gemaakt. Heel veel respect voor ze en hebben verstand van een camping runnen zonder dat ze naast hun schoenen gaan lopen, altijd in voor een praatje en altijd behulpzaam en gastvrij. Deze camping is zeer centraal gelegen en vanuit de camping ben je binnen een uur in Luxemburg, Frankrijk. Ook is de aanrader de biefstuk in de Bistro op de camping. Ga hier zeker eten!!

• 8Elke Thelen23-09-2019

Aanrader!

Onze laatste stop onderweg naar huis, we werden heel hartelijk ontvangen. We mochten zelf een plekje uitzoeken op de mooie kleine parkachtige camping. Toen we aankwamen was het heel rustig , tegen het weekend werd het wat drukker. Maar wat hebben we genoten van de ruime Mooie plek, de beestjes die er rondscharrelen, het lekkere eten in de bistro en de hartelijkheid van de medewerkers. We hebben met de honden een mooie wandeling gemaakt door het bos naar het meertje vlakbij. De weg is hoorbaar, maar voor ons niet storend. Echt een aanrader!

• 8Eetgelegenheden

• 9m.de krijger18-09-2019

zeker nog eens

Prima genieten in een mooie omgeving met gezellige, kleine bistro. Aardige medewerkers, veel faciliteiten: tennis, zwemmen, barretje. Kindvriendelijk, Nederlands sprekend, veel groen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Bagerman10-09-2019

Super camping

Super camping luxe charlet die heerlijke rust goede bedden ,hele gezellige bistro ,fijne mensen die heel aardig zijn.Goed eten en aanbevolen dat heerlijke broodje hamburger. wij hebben er een hele fijne vakantie gehad en komen zeker terug.

• 9Edward10-09-2019

Top verblijf gehad!!!

Mooie parkachtige groene camping, hartelijke ontvangst, mooie wandel- en fietsroutes vanaf de camping. Geweldig voor onze hond (eigen honden uitlaat pad) en lekker gevist in de prachtige visvijver. Super verblijf gehad met heerlijk eten in de bistro. Waterdruk en warm water was allemaal perfect en sanitair prima en brandschoon, begrijp de negatieve reacties die ik hier lees niet... Wij komen zeker terug en kunnen deze camping van harte aanbevelen!

• 9fam. Janssen09-09-2019

Geweldig genoten!!!

Super vakantie gehad! Veel kinderen op de camping waardoor onze kids zich geweldig vermaakt hebben in de speeltuinen en met de leuke gezellige animatie. De kampvuur avonden waren een topper maar ook het knutselen in de ochtend vonden ze super. Eten in de bistro is geweldig lekker, sfeer is top, een 'warm en welkom' gevoel. Medewerkers en eigenaren/beheerders waren super gastvrij en vriendelijk. Waterdruk was inderdaad op spitstijden iets minder maar als je buiten de drukste tijden ging douchen was het prima!!! Altijd schoon en hygiënisch dus voor ons een aanrader. Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Familie Tuijn28-08-2019

Tegenvaller

De safaritent en plek waren prima. De camping is mooi en het eten in de bistro is super! We hadden -ondanks geplaatste gif- last van muizen. Het zwembad was gesloten vanwege een mankement evenals de kabelbaan. Wat ons zeer stoorde en tegenviel was een groot kampement van VakantieAnders waar op de plattegrond van de camping een voetbal/volleybalveld werd aangegeven. Dit stond niet vermeld op de website. Deze groep gaf veel geluidsoverlast, verdeelde de camping in een wij/zij en ontnam ons het vrije uitzicht wat we o.b.v. plattegrond hadden verwacht. Ook zorgde dit voor overbelasting van het sanitair (1x per dag schoonmaak) waardoor het warme water soms op was. Veel verschillende verblijfstypen (doorreis, verhuur, vaste verhuur) waardoor er geen verbinding was. prijs-kwaliteit ‘glamping’ uit verhouding. Wat ons betreft vooral een doorreiscamping. Prachtige omgeving, maar door deze ervaring voor ons helaas niet nog een keer.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Alet16-08-2019

Prima

Prima camping , in de buurt van snelwegen . Mooi aangelegd , vriendelijke eigenaren . Mooie wandelomgeving .

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Eugène15-08-2019

Genoten

Heerlijk verblijf gehad hier, we zijn hier 7 nachten gebleven. We konden heerlijk eten in het restaurant. De steak is een echte aanrader! Vriendelijk personeel en prima sanitair. Pluspunt voor ons was dat je hier een wasmachine kan gebruiken. We zijn zonder kinderen gereisd maar het lijkt ook een prima camping voor met kinderen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Gerard15-08-2019

Prima camping

Wij hebben hier 1 nacht met de caravan overnacht. Heerlijke camping, wij maken dan geen gebruik van zwembad enz., maar zwembad is wel heel klein. Wij hebben met zijn vieren ook prima gegeten in het restaurant. Vriendelijk personeel. Het sanitair gebouw achter op de camping is nieuw . Het oude gebouw bij de receptie voldoet ook nog prima. Kortom een prima camping voor 1 of meerdere overnachtingen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2019