Camping Spineuse Neufchâteau

Camping Spineuse Neufchâteau
8,3

8 tips over Camping Spineuse Neufchâteau

van de hee, 2-8-2015
laat de camping zoals hij was.Kunt mooi in de omgeving wandelen of fietsen
Micha, 8-5-2015
De plekjes langs de beek zijn geweldig.
Frederik, 8-4-2015
Helaas heb ik er geen gebruik van kunnen maken maar het menu in het bijbehorende restaurant zag er echt heel goed uit.

Tina en Harm Kremer, 6-8-2014
Wij sluiten ons bij de mening van vele anderen aan. De biefstuk is fantastisch. Maar ook de andere gerechten zijn niet te versmaden. Neem ook gerust eens iets mee naar de tent. En doe vooral ook mee aan de woensdagavond bbq.
gertenmirna, 21-7-2014
Het kasteel in Bouillon is zeker de moeite waard.
Boekbinder, 21-7-2013
Wij gaan vooral hier overnachten vanwege de keuken. Gezellig en erg goed voor een campingrestaurant.

Avion, 30-8-2012
Kampeerders: als jullie vooraf weten dat jullie na twee dagen weer vertrekken. NIet ZEGGEN. Melden dat je waarschijnlijk een week blijft.
Mariska, 28-4-2012
Probeer de biefstuk in het restaurant eens!