Géén boekingskosten

• 10Ruimte

Vakantiehuis info

2 Reviews over Molinfaing

• 10Miranda 10-12-2008

Te mooi om waar te zijn!!!

Wij hebben een week in het huisje mogen verblijven; het is een uiterst charmant huisje waar je gelijk verliefd op wordt; De eigenaren doen hun uiterste best om het iedereen naar hun zin te maken,het huis is groot met hele mooie indelingen van de kamers ook zijn er erg veel details, zo is er een slaapkamer dat een klein huisje in het huis is, met zorg is er aan alles gedacht. Alles is aanwezig wij hebben nog nooit zo'n uitgebreid huis gezien met zoveel inventaris.Alle apperaten zijn nieuw en het is uiterst schoon. De omgeving is prachtig om te wandellen wel heb je een auto nodig om ergens te komen.De mensen in de omgeving zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker terug; ik ben namelijk zeeer verliefd op het huisje geworden.

• 10Miranda29-10-2008

Te mooi om waar te zijn!!!

Wij hebben een week in het huisje mogen verblijven; het is een uiterst charmant huisje waar je gelijk verliefd op wordt; het huis is groot met hele mooie indelingen van de kamers ook zijn er erg veel details, zo is er een slaapkamer dat een klein huisje in het huis is, met zorg is er aan alles gedacht. Alles is aanwezig wij hebben nog nooit zo'n uitgebreid huis gezien met zoveel inventaris.Alle apperaten zijn nieuw en het is uiterst schoon. De omgeving is prachtig om te wandellen wel heb je een auto nodig om ergens te komen.De mensen in de omgeving zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker terug; ik ben namelijk zeeer verliefd op het huisje geworden.

Vakantiehuis Molinfaing info

• Adresgegevens