Advertentie

Hotel Eden Ardennestersterster

5.7Voldoende

Score uit 19 reviews

België, Luxemburg, Neufchâteau

image ontbreekt
image ontbreekt
image ontbreekt
image ontbreekt
image ontbreekt
image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Eden Ardenne?


Overzicht

5.7Voldoende

Score uit 19 reviews

  • 8Ligging
  • 4.5Service
  • 5.2Prijs/kwaliteit
  • 5.3Eten
  • 5.7Kamers
  • 5Hygiëne

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Eden Ardenne voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
trivago
trivago
3
Expedia.nl
Expedia.nl
4
Hotels.com
Hotels.com

Hotel info

  • Huisdieren toegestaan
  • Parkeren mogelijk
  • Restaurant
  • Wifi
Meer hotel info
Tonen op kaart

Reviews

19 reviews over Hotel Eden Ardenne

Review schrijven

Beoordelingen

4
2
3
6

Toon reviews van reizigers

Sorteren:


  • 2018
    9Marianne en Samm03-09-2018

    Geweldig supergenieten samen met de hond

    Mooie kamers, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De hond was meer dan welkom. Promotie genomen met avondmenu inbegrepen. Superlekker. Een aanrader voor de hond en zijn baasjes :-)

    • 9Hygiëne
    • 10Eten
    • 8Kamers
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 9Service
    • 8Ligging

    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

  • 7Arton Overpelt14-05-2018

    Trendy hotel, zakelijk maar netjes.

    Mooie kamer. Strak maar sfeerloos. Prima voor doorreis of zakelijk. Niets voor kinderen! Goed diner in het ook wat sfeerloze restaurant. Verder prima.

    • 7Hygiëne
    • 7Eten
    • 8Kamers
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 7Service
    • 8Ligging

    Zakelijk gereisd in mei 2018

  • 4Katrien30-04-2018

    Niet voor herhaling vatbaar

    Vriendelijke, maar amateuristische ontvangst. Receptioniste doet haar best om Nederlands te praten, maar het is zeer beperkt. Bij binnenkomst van de kamer denk je: "mooie, ruime, moderne kamer", maar dat is dan ook alles. De hygiëne is er alles behalve in orde! De kamer was wel gepoetst, maar dweilen doen ze blijkbaar enkel rondom het meubilair. Onder de zitmeubelen en bed lag veel stof (je zag letterlijk een lijn tot waar men had gedweild). Op een tafeltje stond een bestofte waterkoker, een vuil houten bakje gevuld met 2 verschenen zakjes thee, een open theebuiltje, 1 besmeurd melkje dat reeds eind 2017 over tijd was, ruim aantal zakjes suiker, maar geen koffie. De verwarming werkte niet. Het diner was zeer pover: een kleine hoeveelheid soep, een handvol risotto met champignons (geen vlees bij) en een chocomousse. Dit is zeker geen 25 euro waard! Het ontbijt was basic, maar wel voldoende. Jammer!

    • 1Hygiëne
    • 2Eten
    • 6Kamers
    • 2Prijs/kwaliteit
    • 5Service
    • 7Ligging

    Gereisd met partner in april 2018


  • Benieuwd naar de prijzen?

    We hebben een aantal aanbieders voor Eden Ardenne voor je op een rij gezet:

    1
    Booking.com
    Booking.com
    2
    trivago
    trivago
    3
    Expedia.nl
    Expedia.nl
    4
    Hotels.com
    Hotels.com


  • Oude reviews

    Reviews die hieronder getoond worden zijn ouder dan 2 jaar en kunnen mogelijk niet meer representatief zijn


    4Sabine14-09-2016

    Nooit meer!

    Hotel heeft een leuke ligging en personeel van het hotel behulpzaam en spraken redelijk Engels. Het restaurant, waar moet je beginnen... Het eten was erg weinig. Ik ben geen grote eter maar zelfs ik had honger. Het driegangen menu begon met een prutje van gepocheerd ei of iets dergelijks in een snotterige zoute saus. Op dit gerecht hebben we ongeveer 45 minuten moeten wachten. Het hoofdgerecht duurde nog eens een ruim uur voordat het geleverd werd en bestond uit een kipfilet met vier kleine stukjes wortel en wat saus. De kipfilet was daarnaast niet geheel doorgebakken. Daarnaast kregen we patat erbij die meerdere malen gefrituurd waren want deze waren droog en oud. Tussendoor is niemand komen vragen of we nog iets te drinken wilde en de aandacht van de ober krijgen was niet mogelijk omdat ze gericht op een tafel afliepen en vervolgens rechtstreeks terug naar de keuken. Nadat er nog ruim veertig minuten verstreken waren en we nog steeds geen drinken en een dessert hebben gehad ben ik naar de receptie gelopen omdat ze in het restaurant geen Engels spreken en ik dus niet kon vertellen dat we ons dessert wilde hebben omdat we veel te lang moesten wachten ( en alle andere mankementen te bespreken zoals niet gare kip geserveerd krijgen). De receptionist is meteen naar beneden gegaan om met de ober te spreken. Die kwam het terras oplopen en vroeg luidkeels in het Frans wie er geklaagd had bij de receptie. Wij kregen vervolgens ons toetje na nog eens ruim 10 minuten te hebben gewacht en terwijl we op hetzelfde moment als het toetje koffie hadden besteld hadden we deze na een half uur nog niet waardoor we uiteindelijk zijn weggelopen. Wij waren ook niet de enige die zo lang moesten wachten want het halve terras was geërgerd aan het rondkijken en de obers aan het wenken. Vreselijk slecht, hongerig naar bed en nooit meer terug naar dit hotel!

    • 1Eten
    • 6Kamers
    • 1Prijs/kwaliteit
    • 1Service
    • 7Ligging

    Gereisd met partner in september 2016

  • 3Michel Grevenstuk10-08-2016

    Low service quality

    This hotel has a lot of potential but is not able to make it true. Very unfortunate, but we would definitely not recommend it.

    The first appearance is not special; its parking space and entrance. But once inside the hotel is positioned fantastic. On a hillside, with a view overlooking the lake and a fantastic terrace. Rooms are creative and good space. We had a 2 floor appartment, good space for a family but not really suitable for small children (e.g. high stairs without safetey protection)

    Mayor improvement point Staff clearly lack experience in hospitality. They are unprofessional and completely missing out on any flexibility / client focus. In our case we arrived on a saturday at 20.15 (after a ten hour drive with 2 children; 2 and 7 yrs). We looked forward to diner but on arrival we were told that the restaurant was fully booked and that we should have reserved in advance. Reception suggested that we could drive to the village and look for alternative options ( no option really: the children were tired and hungry and we did not want to take them in the car again at that time. We almost begged, But the answer was 'no'; the restaurant was full and, according to the chef, nothing was possible. We asked several times more; only some french fries for the kids.... But the answer remained 'no'. To our creat suprise, at 20.45, the restaurant was not at all full. French fries were still being served to existing tables (why not throw a hand full extra in a frying pan ...but no again), while some members of kitchen brigade were (already)smoking cigarettes outside... As a minor substitute we were offered some pieces of bread, cheese and peanuts.

    Minor improvemen points 1) Cleaning; as mentioned by another review before, is that it can definitely be cleaned better.

    2) Breakfast; this was poorly served. Poor choice; e.g. boiled eggs were missing (which I have never seen before)? Instead a waitress was trying to keep up with making scrambled eggs for 20-30 guests...on a 2-pit stove, with a professional kitchen next room (??). This could easily be much better..!

    It appears to us that the relative young people that daily run the hotel are not at all experienced in hotel services and not monitored / managed by the owner. This severly impacts service quality but also revenues of the hotel. I.e. Who refuses own hotel clients a table at their restaurant? (Saturday 20.15, staff is available, serving other guests, enough tables; why miss out on the extra revenues....??

    We were absolutely flabbergasted and not happy.

    • 1Eten
    • 8Kamers
    • 4Prijs/kwaliteit
    • 1Service
    • 8Ligging

    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

  • 3LIEHOS02-08-2016

    Eénmalig

    We hadden een boeking met een driegangendiner. Kamer was op eerste zicht mooi, maar bij nader inzicht zeer vuil. Zonnestore, gordijnen vielen in de grond bij aanraken, haardroger viel in drie stukken uit elkaar bij gebruik.Ventilatierooster hing los aan de muur. Douche eveneens los gemonteerd en verlichting werkt niet. Bij reservatie stond "wij spreken uw taal", echter bij ontvangst enkel Frans en Engels, maar voor ons niet echt een probleem. Het diner was een ramp, de gevraagde fles wijn was niet beschikbaar, dus een andere duurdere gevraagd. Brengt de opdienster enkel de fles al geopend en vraagt wenst u glazen ook??? Hebben dan zelf nog een ijsemmer bij gevraagd. Menu; een gepocheerd ei, kipfilet met frieten die al enkele malen gebakken waren(hard) en een chocomousse in een koffietas. Bij ontbijt hetzelfde geklungel, enkel één tas, bord, glas beschikbaar. Iedere maal staan wachten op aanvulling service, bestek eten. Trouwens ontbijt zeer basic, maar we zijn niet met honger buitengegaan. Wij komen hier niet meer terug.

    • 2Eten
    • 2Kamers
    • 2Prijs/kwaliteit
    • 2Service
    • 6Ligging

    Gereisd met partner in juli 2016


  • Advertentie
  • 8Ellen31-07-2016

    Prima hotel

    Zeer ruime kamer voor nog geen € 30,00 per persoon per nacht. Iedere dag schone handdoeken. Ontbijt was prima. Diverse soorten brood, diverse soorten vleeswaren en kaas. Spek + eieren. Koffie en diverse soorten sappen. Je kunt geen top kwaliteit verwachten voor die prijs. Wat mij betreft iedere cent waard die ervoor betaald is.

    • 8Eten
    • 8Kamers
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 9Service
    • 8Ligging

    Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

  • 4Harrie11-06-2016

    Nooit meer sfeerloos slecht hotel.

    Mooie ligging dat is het enig positieve, ondeskundig personeel, onvriendelijk, geen interesse, slecht ontbijt,kamerprijs veel te hoog. als ze zo doorgaan is het gauw gedaan met dit hotel.

    • 2Eten
    • 6Kamers
    • 2Prijs/kwaliteit
    • 2Service
    • 8Ligging

    Gereisd met partner in juni 2016

  • 6Carol02-06-2016

    Prachtig hotel.. maar

    Via veiling hier terecht gekomen. Prachtig ruime mooie kamer! Luxe uitstraling met een fantastisch uitzicht op het meer. Het restaurant zou ik laten voor wat het is, beperkt menu (alleen in het frans), kleine porties en veel te duur. Het personeel (Soms alleen frans sprekend) is ook niet echt vriendelijk. Jammer.

    • 4Eten
    • 10Kamers
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 2Service
    • 8Ligging

    Gereisd met partner in juni 2016

  • 5Trudy van der Vlist20-05-2016

    Nooit meer, niet gastvrij

    Avondeten in restaurant goed, ontbijt bedroevend, zeer lage kwaliteit, water voor thee niet goed gekookt , aanvulling helemaal niet, aangekoekte prut in een pannetje! Hopeloos! Personeel ondeskundig!! Kamer was prima ,uitzicht geweldig!! Het hotel heel modern maar sfeerloos!

    • 4Eten
    • 8Kamers
    • 4Prijs/kwaliteit
    • 2Service
    • 8Ligging

    Gereisd met partner in mei 2016


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Eden Ardenne voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
trivago
trivago
3
Expedia.nl
Expedia.nl
4
Hotels.com
Hotels.com

Tips

1 tip over Hotel Eden Ardenne


  • Koen, 30-06-2015

    Boek kamer met zicht op het meer, anders kijk je op de parking en heb je geen balkon.


Vraag en antwoord

0 vragen over Hotel Eden Ardenne


    Hotel Eden Ardenne info

    Algemene informatie

    • Aantal sterrenstersterster
    • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Check-outTot 11:00
    • RokenToegestaan
    • Check-inVanaf 14:00
    • Aantal kamers< 50
    • HuisdierenToegestaan
    • Aantal sterren3

    Families en kinderen

    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

    Restaurant & Bar

    • RestaurantAanwezig
    • Soort gerechtenLunchpakketten

    Wifi

    • WifiAanwezig, Gratis
    • Gratis wifiOp de kamer

    Kamerfaciliteiten

    • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

    Overige faciliteiten

    • InternetAanwezig
    • LiftAanwezig
    • ReceptieAanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

    Parkeren

    • ParkerenGratis
    • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

    Activiteiten

    • WatersportKanoën, Vissen
    • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

    Adresgegevens

    Advertentie
    Advertentie