Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

2 Reviews over Maison Knops

• 7TT23-09-2009

Leuke vakantiebestemming

Leuke vakantiebestemming met veel mogelijkheden in de omtrek. Service helaas slecht. Bij aankomst bleek het beloofde kinderbedje niet aanwezig, waardoor onze zoon van twee op de grond moest slapen. Toen we het probleem kenbaar maakten bij de eigenaresse zei ze doodleuk dat het bedje kapot was. Een oplossing werd niet geboden. Bij het inleveren van de sleutel werd niet gevraagd of we het naar de zin hadden gehad, maar wel of de woning wel netjes was achtergelaten... Op de tv na werkte wel alles naar behoren en de ruimte van huis en tuin is geweldig. Inrichting enigszins verouderd, maar functioneel. De stenen trap naar het huis vertoonde nogal wat loszittende delen, dus gevaarlijk.

• 8f. verrijt14-05-2009

prachtig huis

prachtig groot huis, goed ingericht, wel een paar defecten, zoals de tv.

• 0Joke21-07-2008

Vakantiehuis van topkwaliteit!!

Wil je een weekje of langer van al die drukte weg? Op zoek naar rust? Dan is Maison Knops volledig geschikt voor jou! Rustig gelegen, groot vakantiehuis, prachtige tuin & prachtige wandelomgeving!

• 6Koopmans15-06-2008

afwasmachine was stuk, t.v.deed het steeds niet, bergkastjes stuk, 1 kookplaat stuk, ontvangst was minimaal, huiskamer en keuken goed gemeubileerd, rest minimaal, na grasmaaien door de eigenaar bleef alles liggen, zodat wij zelf het terras moesten vegen.

Vakantiehuis Maison Knops info

• Adresgegevens