Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

2 Reviews over La Vie en Bleu

• 5Guusje27-08-2017

nooit meer

De eigenaar is een architect, waarin hij hartstikke goed werk doet, maar voor de gastvrijheid verkopen is hij niet in de wieg gelegd. Het welkom en vertrek was niet erg aangenaam vonden we. Huis is leuk, aan de kleine kant voor 10 personen. Beneden leuk ingericht met haardje erbij. Boven is het basic, niet verkeerd, maar tov beneden echt zielloos. hoofdkussens zijn niet echt super en het 2-persoonsbed ( twijfelaar ) heeft het bekende kuiltje. Hond mag mee, maar mag blijkbaar niet naar boven. Lijkt me handige info om te weten voor boeken. Keuken was vies door veel vliegen en overal vliegenpoep.In koffiezetapparaat nog de gebruikte koffiefilter van de vorige huurders. Ook in de oven lag gebruikt bakpapier. Badkuip boven was ook vies, we hebben alleen maar gedoucht daardoor. Rustige omgeving, mooie tuin voor de kids en hond.

• 7Jan28-08-2010

Groot vakantiehuis

Groot vakantiehuis in een dorpje vlakbij Nassogne. Dus niet in Nassogne zelf. In het dorpje is verder niet veel te doen.

Het vakantiehuis is ruim en mooi ingericht. Fijne grote tuin met speeltoestel en zandbak.

Je moet wel apart bijbetalen voor electra e.d.

Wat we minder vonden was dat we het idee hadden dat de eigenaar (het is een groot huis dat gesplitst is - het gezin woont er naast) veel liefde in het huis heeft gestopt en het eigenlijk helemaal niet wil verhuren.

Kortom: overal hangen bordjes wat er allemaal niet mag. Aan het begin krijg je ook een verbods-rondleiding.

Voor een weekend prima, maar we gaan er niet nog een keer naar toe.

Vakantiehuis La Vie en Bleu info

• CafeNiet beschikbaar