Vakantiehuis Villa Folie

Vakantiehuis Villa Foliestersterstersterster

9.5Fenomenaal

België, Luxemburg, Nadrin

Op vakantie geweest naar Villa Folie?

9.5Fenomenaal

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

2 reviews over Vakantiehuis Villa Folie

• 10Dries Cannaerts20-04-2010

duur, maar geweldig luxueus!

deze chalet heeft echt alles; kamers met tv, volledig uitgeruste hobby- (airhockey, kikkertafel, wii console) en fitnesszaal, jacuzzi, sauna... en dit alles zeer mooi aangekleed met oog voor de afwerking. de keuken is een waar paradijs voor wie graag zijn eigen potje kookt; het is een hele verademing om eens in een huurchalet te komen waar alles in overvloed aanwezig is. Er zijn zelfs 2 afwasmachines! Van in de jacuzzi heb je bovendien een geweldig zicht op de vallei... erg rustgevend. Ook de terrassen zijn geweldig aangenaam... zelfs met verwarmd en overdekt terras.

Gereisd met vrienden in april 2010

• 9van weert quentin03-03-2010

Een echte aanrader

Villa folie is een nieuwbouw luxe villa met voor 18 pers. met 6 ruime slaapkamers en zes volwaardige badkamers. alle comfort is hier voorzien zoals 8 toilettes, ruime eetkamer voor 20 pers., haard ruim salon, recreatieruimte met kickerkas, airhokey, WII spelconsole, een aparte poolruimte, leeshoek, een volledige spa met een opgoietsauna van 10pers. , jacuzzi, relaxruimte met relaxligstoelen, ruime keuken met alle toestellen en gerei, prachtig terras en een adembenemd verzicht en dit alles op loop afstand van het centrum van Nadrin waar men terecht kan voor al uw boodschappen. EEN ECHTE AANRADER

Gereisd met vrienden in januari 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Folie voor je op een rij gezet:

0 tips over Vakantiehuis Villa Folie

2 vragen over Vakantiehuis Villa Folie

• PeeWeetje, 20-06-2018

Nooit meer

Let op de kleine lettertjes bij boeken! Extra kosten worden berekend ná boeken: voor vier nachten 850 euro in rekening voor gas, water en licht! Belachelijk! Meteen geannuleerd, maar ze weigerden aanbetaling van 450 euro terug te storten. Na veel gedoe deed Booking.com dat wel. Oplichters.

• anoniem, 12-06-2011

bedden

er is 1 kamer met 2 afzonderlijke bedden , zijn dit twijfelaars ( 1,5 ) of gewone eenpersoonsbedden ?

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12