vakanties Nadrin

Reviews over Nadrin

Henk Beersen,
    15-10-2018

Een fenomenale B&B. Alles is goed. Kamers, heerlijk ontbijt en overheerlijk diner. Geweldige mensen THE en Annemarie. Hebben het tip top voor elkaar.

Janneke,
    21-7-2018

Super vriendelijke gastheer, schone kamers en een top ontbijt. We liepen een hardloopwedstrijd in de buurt en de gastheer was zo vriendelijk om een aantal uur zorg te dragen voor onze hond toen we weg waren, top service dus!

Goed gerenoveerd charmehotel!

Benny en Eliane Vinck - De Troch,
    20-9-2017

Goed gerenoveerd charmehotel , gelegen aan le Hérou! Voor rustzoekers en natuurliefhebbers ideaal! Als je geen extreme luxe zoekt, maar een goed charmehotel met verzorgd eten ben je hier op je plaats. De kamers op 1ste verdieping achterzijde, zijn ruim en hedendaags ingericht, alsook de badkamer.

De ontvangst door mevrouw, die best doet om nederlands te spreken, was vriendelijk en hartelijk.

Het ontbijtbuffet mag sober genoemd worden, maar zeker voldoende! Het drie-gangenmenu via touroperator-arrangement was fijn en lekker, ook mooi gepresenteerd. Goede uitvalsbasis om de Achouffe, Wibrin wandelingen te doen en bezoek te brengen aan Houffalize. Deze mensen doen hun best om van dit hotel iets goeds te maken en zijn er ook in geslaagd.

Geweldig !

Tonnie,
    8-9-2017

De ontvangst was minder door de gastheer , we waren wat te vroeg daar de kamers nog niet klaar waren, bij enige aarzeling mochten we toch binnen komen .maar het is helmaal goed gekomen . De uitbaters doen er alles aan om het naar je zin te maken.

het ontbijt keurig verzorgt en in overvloed en dat geld ook voor de avond maaltijd met verse produkten , daar kan een 4 sterren restaurant nog iets van leren ! En niet te vergeten het lunchpakket heerlijk !!

Deze 4 brabanders hebben met volle teugen genoten !!

fantastisch

Gerard,
    14-8-2017

de uitbaters fijne mensen behulpzaam vriendelijk en de gast is echt nr.1. Ontbijt keurig verzorgd

Nadrin scoort een 8 uit 10, op basis van 24 reviews