Géén boekingskosten

14 Reviews over Les Ondes

• 8j. schinkel28-09-2009

geweldig culinair avontuur

Dit hotel is echt top.

De passie waarmee hier wordt gekookt is niet te evenaren, en wij zijn echt wel wat gewend.

Zeer geschikt voor mensen die van natuur en echt lekker eten houden. Alles wordt hier vers bereid.

De ontvangst en entourage is fantastisch en het hotel is prima.

• 8marleen08-04-2009

voor herhaling vatbaar

Na een gastronomisch weekend in Les Ondes, waar we trouwens culinair van genoten hebben, verbleven we de laatste 2 jaren van oud naar nieuw in het hotel. Een dikke pluim voor de chef, het eten is gewoonweg héérlijk, en ook aan mevrouw die geniet van het gastvrouw zijn. Proficiat, doe nog vele jaren zo verder en wij komen in ieder geval nog terug.

• 9Wim Ledder15-02-2009

Geweldige ervaring

We hebben hier 1 nacht doorgebracht met voorafgaand een diner en 's morgens het ontbijt. De ontvangst was allerhartelijkst en in perfect Nederlands. Het hotel ademt de sfeer van halverwege de vorige eeuw gecombineerd met een voortreffelijke keuken. Dit is tot rust komen en genieten zoals je dat tegenwoordig nog maar weinig tegenkomt. We zullen hier zeker terug komen, echt een aanrader voor mensen die niet zitten te wachten op een super de luxe hotelkamer maar het weten te waarderen dat het vriendelijk, rustig, netjes en schoon is met een perfecte service.

• 9lutje02-02-2009

Super weekend alles erop en eraan!!!

Net terug van gastronomisch weekend in les ondes, heel vriendelijke ontvangst,.fijne bediening, en vooral heel lekker eten...patron...bedankt. Tip, boek de chalet, open haard aan, ruime chalet, helemaal super!!!! Wij hebben echt genoten van alles en ik geloof dat wij nu ons adresje hebben gevonden in de Ardennen!!! Eten super, heel gezellig hotel met speciale sfeer, lekkere wijnen en prachtig muziek tijdens het eten!

• 8Marc25-11-2008

Uitstekend en speciaal

We zijn hier 21-22-23 november 2008 geweest. Ligt dicht bij wandelroutes.We boekten de chalet in een gastronomisch weekend en verbleven in dit hotel met in totaal drie koppels. We kregen driegangen op vrijdagavond, simpel maar voldoende ontbijt op zaterdag en zondag, zesgangen op zaterdagavond en middagmaal op zondag. Prijs 476 euro voor 2pers + drank. Wijnkaart vooral bourgogne van 1 wijnbouwer en wat bordeaux: niet zoveel keuze maar wel goede wijnen aan zeer betaalbare prijs. Patron aan fornuis: uitstekende klassieke burgerskeuken en Mevrouw in zaal: geen alledaagse bediening, zeer speciaal, zij heeft haar eigen stijl die je snel leert kennen. Deze beide mensen doen duidelijk hun best om hun klanten zo goed mogelijk te plezieren. Chalet was redelijk proper, zeer ruim maar niet meer up-to-date. Wij hadden het gevoel dat wij in een zeer goede chambre d'hotes verbleven, niet echt in een hotel. Kamers in het hotel zelf wellicht beter.Al bij al tevreden, net als de andere twee koppels.

• 9Judith en Patrick23-11-2008

Magnifiek!!!!

Als je op zoek bent naar een speciaal, niet alledaags plekje in de Ardennen, kan ik je "Les Ondes" van harte aanbevelen. Je wordt er hartelijk ontvangen door een enthousiast paar, dat gepassioneerd en op geheel eigen wijze de gasten een onvergetelijk verblijf zal bieden. We hebben er overheerlijk gegeten; de wijnen zijn goed en betaalbaar; de kamers eenvoudig, doch zeer netjes; de sfeer is er alsof je er al jaren komt. De patron en gastvrouw geven je alle aandacht. Kortom, een aanrader. Zoals vele andere gasten, gaan wij ook zeker nog een keer terug!!!

• 7anoniem12-11-2008

Spijtig!

Ontbijt : armtierig! Een ei en nog eens een ei is het ontbijt! Is dit Belgische gastronomie? 't avondeten was met vakkennis en liefde gemaakt (uitgez. de laatste avond was 't hoofdgerecht onsmakelijk, we wisten niet dat er rijst kwam) Kamer : ouderwets gezellig. We dachten om na nacht 2 te vertrekken maar omdat we slechts voor 3 nachten reserveerden besloten we te blijven gezien de mooie omgeving. Het was een duur verblijf volgens dat die ons i/h algemeen aangeboden werd. Wij maken geen reclame. Het kan dat we toekwamen op een te drukke periode voor deze ondertussen wat oudere mensen, de druk lag te hoog denken we

• 9Karin12-07-2008

Super!!!!!!

In een woord geweldig. Ouderwetse kamers met stijve lakens zoals vroeger thuis bij oma. Schoon heel zeker. Heerlijk met een boek in de serre genieten van een lekker bakje koffie met eigen gemaakte taart. Luisteren naar heerlijke opera en andere aparte muziek. En de kok, patron Pieter, nou die kan koken ongelooflijk lekker het is een genot om daar aan tafel te mogen zitten. Chantal is een super lief mens het is of je bij je tante komt logeren en heerlijk verwend wordt. Wij komen er nu al 3 jaar en elke keer is het weer heerlijk relaxed. Ik hoop dat ze nog vele jaren zullen blijven al is het alleen al voor mij en mijn man. Chantal en Pieter dit jaar zien jullie ons weer en dat vooruitzicht vinden wij geweldig. Als u dit leest adviseer ik u om het zeker eens te gaan beleven het zal u zeker bevallen. En over het eten raak je niet uitgepraat alles vers en prachtig om te zien en heerlijk om te eten. Moet wel zeggen dat het niet geschikt is voor kinderen maarja het blijft fijn daar te zijn.

• 9emverhoef11-08-2007

Fantastisch verblijf gehad met warm onthaal. Klassieke muziek op de achtergrond, voortreffelijke maaltijden en gastvrouw/gastheer die enorm hun best doen voor de gasten. Gedichtenboekje bij gourmetarrangement is bijzonder! Zelfgebakken cake/koek bij de uitstekendekoffie zijn zelfs na de copieuze maaltijden onweerstaanbaar. Een hotel om zo vaak mogelijk terug te komen.

• 7Goris26-07-2007

Bij aankomst heel positief en klantvriendelijk. Helaas was Madam de 2e dag heel onvriendelijk en zeer onaangenaam, daar onze kinderen hun diner niet helemaal hadden genuttigd. Na 25 jaar horeca ervaring, hebben wij nog nooit zo iets meegemaakt. Wij moesten Madam plezieren, ipv zij ons! Wij zijn dus direct na het diner vertrokken, na excuses van de patron. Daarna snapten wij waarom het hotel midden in het hoogseizoen zo stil was...... Heel erg jammer.

Hotel Les Ondes info