Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Les Alisiers

BelgiëLuxemburgNadrin

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Les Alisiers voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 3 reviews

9FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 9Waardering

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

3 Reviews over Les Alisiers

• 8Mike08-06-2017

Zeer mooi

Echt een prachtige plek waar alles klopt. Zeer smaakvol ingericht. Mooie grote en schone kamer. Aan alles lijkt gedacht te zijn. Prima ontbijt, erg compleet. Erg vriendelijke en behulpzame gastvrouw. Ik verbleef er slechts 1 nacht. Zeer rustige ligging. Kwartiertje lopen naar dorpskern alwaar een leuk typisch Belgisch café is, met eenvoudige maaltijden.

• 10Mariska Vink07-05-2016

Helemaal tot rust gekomen!

Op deze vakantie kijk ik terug met plezier. Nette en ruime kamers, die van ons met prachtig uitzicht over de tuin en het landschap er omheen. Een verzorgd ontbijt 2 weken lang, met voldoende variatie. Nadrin is een rustige plaats met mooie, zelfs stevige wandelroutes. Er is een snackbar en er zijn diverse, duurdere restaurants. In de omgeving zijn er voldoende bezienswaardigheden en activiteiten. We mochten onze motoren in de garage stallen en ook voor de honden werd een aparte overnachtingsplaats geregeld. De correcte en vriendelijke service maakte het plaatje compleet!

• 9ywijbrands15-12-2013

een heerlijk rustig plekje

Les Alisiers is een fijne B&B, midden in de Ardennen met een prachtig uitzicht op de Ourthevallei. Een vriendelijke gastvrouw, een mooie kamer, ruime badkamer, goede bedden, een prima ontbijtbuffet. En een uitstekende uitvalsbasis om bijvoorbeeld La Roche en Ardenne te bezoeken (leuke plaats, toeristisch), naar Bastogne te gaan of in de prachtige omgeving te wandelen of rond te toeren. Zelfs Luxemburg-stad is bereikbaar, op ca. 'n uurtje rijden afstand. 's Avonds kun je in Nadrin zelf eten of in La Roche.

Bed & Breakfast Les Alisiers info

Het complex