Hotel Les 5 Ourthes

Hotel Les 5 Ourthes
8,5

5 tips over Hotel Les 5 Ourthes

Paula, 27-8-2013

De kamers 206 en 107 zijn ruim van opzet en hebben een bad.

Vraag de eigenaar naar de mooieste wandelroutes.

lenavanboven, 1-5-2013

In Lachouffe is er een zeer gezellige taverne en restaurant met lekkere chouffe van het vat aan democratische prijzen. 2,70eu (in het hotel 4eu!)

Wandelingen zijn zeer goed aangegeven. Je kan ook veel bewegwijzerde routes vinden op www.nadrin-le-herou.be

Mit, 16-9-2012
Centraal gelegen om te wandelen en uitstappen te doen in de Ardennen

We hebben een aantal aanbieders voor Les 5 Ourthes voor je op een rij gezet:

L. Wouters, 20-8-2012
Unieke ligging. De rust die daar uitstraald, vooral 's avonds
De Meuter, 31-7-2012
In de buurt kan je heel wat wandelingen maken (verschillende niveaus, korte tot wandelingen van +/- 4 uur), Brouwerij Achouffe ligt op +/- 5 km : rondleiding met degustatiekaarten (wel vooraf reserveren), op 42 km heb je de watervallen van Coo (leuk voor jong en oud) met Plopsaland.(vanaf 4 uur kaarten aan 12 Euro).

We hebben een aantal aanbieders voor Les 5 Ourthes voor je op een rij gezet: