Hotel Les 5 Ourthes

Laatste review

Goed gerenoveerd charmehotel!

Benny en Eliane Vinck - De Troch,
20-9-2017

Goed gerenoveerd charmehotel , gelegen aan le Hérou! Voor rustzoekers en natuurliefhebbers ideaal! Als je geen extreme luxe zoekt, maar een goed charmehotel met verzorgd eten ben je hier op je plaats. De kamers op 1ste verdieping achterzijde, zijn ruim en hedendaags ingericht, alsook de badkamer.

De ontvangst door mevrouw, die best doet om nederlands te spreken, was vriendelijk en hartelijk.

Het ontbijtbuffet mag sober genoemd worden, maar zeker voldoende! Het drie-gangenmenu via touroperator-arrangement was fijn en lekker, ook mooi gepresenteerd. Goede uitvalsbasis om de Achouffe, Wibrin wandelingen te doen en bezoek te brengen aan Houffalize. Deze mensen doen hun best om van dit hotel iets goeds te maken en zijn er ook in geslaagd.

Kenmerken

20-9-2017

zeer tevreden

vreys peter
20-6-2016

Voor het eten 9op10,de kamer was klein maar een heel goed bed (boxsping),vriendelijk onthaal en bediening.gr peter vreys

zeer goed

winny
15-6-2016

heel rustig gelegen nette kamer heel goed bed in het nederlands aangesproken lekker eten vriendelijk

Weekendesk

Dit hotel verdient zeker geen drie sterren

dhr Meyer
21-4-2016

Positief: goed diner

Negatief:

Geen lift

Goed opletten bij afrekening van de dranken : 36 euro ipv van 25,50, bv een grote fles Spa van 8 (!!) euro die we niet besteld hadden. De reactie van de eigenaar was hoogst onbeleefd en intimiderend toen ik zei dat de rekening niet klopte.

Na het diner moesten we niet tekenen voor de verbruikte consumpties met vermelding van de prijs erbij. Iets wat gebruikelijk is in alle hotels om latere discussie te vermijden.

Toch niet meer!

twee jonge zestigers
3-1-2016

Les 5 Ourthes zou een goed tweesterrenhotel kunnen zijn.

Onze luxekamer (voor 4 nachten) was klein maar had wel een goede en ruime boxspring.

Kamer was te koud, zelfs voor de warmste decembermaand ooit! Ruime badkamer zonder verwarming: bibberen dus! Voldoende bergruimte. Tv ter grootte van een A3-tje zonder afstandsbediening en ook de zenders moeten manueel gezocht worden.

Ontbijt zoals door anderen beschreven zéér basic en gedurende 4 dagen geen variatie. Beleg niet gekoeld. Maaltijden 's avonds zeer verzorgd maar kwaliteit matig.

Perfecte locatie voor een wandelvakantie. We hebben er een fijne vierdaagse van gemaakt maar kunnen het hotel niet aanraden. Surfers, laat je niet misleiden door de mooie foto's. Mits investeringen is er méér van te maken!

Zeer sympathieke uitbaters!

B.
25-5-2015

Les 5 Ourthes, ligt misschien even uit de baan, maar de toewijding en ontvangst van de gastheer/-vrouw maken dit ruimschoots goed! Je vindt er tevens de rust en pracht van de echte Ardennen terug!

Nooit meer

Meert
16-2-2015

Rustige ligging nabij het bos en de ourthe maar zeer teleurstellend. Vuile kamers met meerdere technische mankementen. Vuile tafels en bestelk in de eetzaal en hun hond die de keuken bezoekt. Kwaliteit eten basic en bij het ontbijt wordt er nauwelijks aangevuld. Zou een pareltje kunnen zijn maar de eigenaars hebben er niet veel zin in.

heel goed hotel prijs kwaliteit

patrick andries
17-11-2014

wij zijn met 26 pers in dit hotel geweest was wel een beetje bang naar de reacties van zoover maar mensen laat je niet bang maken wij hebben een zeer goede ontvangst gehad kamers warren allemaal om te mooier en proper .eten was zeer goed ontbijt was simpel maar niets te kort.eten was lekker en de rekening was ook niet veel voor de drank wij danken de uitbaters voor het fijne weekend

Een teleurstelling

Stella Verhofstraeten
4-11-2014

Ons verblijf van 3 nachten in Les 5 Ourthes werd een teleurstelling. Hoewel we expliciet om een tweepersoonsbed hadden gevraagd, kregen we een boxspring die uit 2 aparte delen bestond. In onze kamer werden de bedden tijdens ons verbijf geen enkele keer opgemaakt, geen handdoeken opgehaald of gepoetst. Ons arragement beloofde een upgrade naar een luxekamer, maar het werd een kleine, eenvoudige kamer. Ons arrangement beloofde halfpension, maar de eigenaar meldde dat dat maar voor 2 dagen gold in plaats van voor 3. Het eten was lekker, maar prijzig, net zoals de drank. 2 euro voor een glaasje plat water van amper 15 cl vonden we toch wat overdreven.

Startplek voor schitterende wandelingen

greetenluc
22-10-2014

Een beetje verscholen tussen het Ardense groen vinden we het hotel. Aan de buitenkant een typisch Ardens gebouw met voldoende parking voor de deur.

De ontvangst is hartelijk en het personeel vriendelijk. De kamers zijn eenvoudig, netjes en ruim voldoende voor een weekendje stappen.

Je begint de dag met het vers ontbijtbuffet en 's avonds doet de kok zijn best om een lekkere maaltijd op tafel te brengen.

De wifi werkt enkel goed in de lobby en een beetje in het restaurant.

Weekendesk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les 5 Ourthes in Nadrin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les 5 Ourthes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.