Géén boekingskosten
BelgiëLuxemburgNadrinBed & Breakfasts NadrinBed & Breakfast La Fermette Blanche

Bed & Breakfast La Fermette Blanche

BelgiëLuxemburgNadrin

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast La Fermette Blanche voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 18 reviews
+27/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 18 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

18 Reviews over La Fermette Blanche

• 10Arnold & Anita29-12-2018

Uitmuntend

Effe bij tanken zeer goed ontvangen Mooie schone kamer Lekker ontbijt Zeer zeker een aanrader

• 10Henk Beersen15-10-2018

Een fenomenale B&B. Alles is goed. Kamers, heerlijk ontbijt en overheerlijk diner. Geweldige mensen THE en Annemarie. Hebben het tip top voor elkaar.

• 9Janneke21-07-2018

Super vriendelijke gastheer, schone kamers en een top ontbijt. We liepen een hardloopwedstrijd in de buurt en de gastheer was zo vriendelijk om een aantal uur zorg te dragen voor onze hond toen we weg waren, top service dus!

• 9Tonnie08-09-2017

Geweldig !

De ontvangst was minder door de gastheer , we waren wat te vroeg daar de kamers nog niet klaar waren, bij enige aarzeling mochten we toch binnen komen .maar het is helmaal goed gekomen . De uitbaters doen er alles aan om het naar je zin te maken. het ontbijt keurig verzorgt en in overvloed en dat geld ook voor de avond maaltijd met verse produkten , daar kan een 4 sterren restaurant nog iets van leren ! En niet te vergeten het lunchpakket heerlijk !! Deze 4 brabanders hebben met volle teugen genoten !!

• 10Gerard14-08-2017

fantastisch

de uitbaters fijne mensen behulpzaam vriendelijk en de gast is echt nr.1. Ontbijt keurig verzorgd

• 10Ivor24-05-2016

Heerlijke plek om tot rust te komen!

Wanneer wij met Pinksteren naar de Ardennen gaan, kiezen wij traditie getrouw altijd voor deze fijne B&B van Annemarie en Theo. De altijd vriendelijke uitbaters staan altijd klaar met heerlijke maaltijden, of dit nu een vegetarisch hapje of een barbecue betreft het is altijd een feest! Tijdens ons verblijf heerlijk tot rust gekomen en al wandelend van de omgeving genoten. Kortom Houd je van lekker eten, rust en gezelligheid dan is dit de ideale B&B.

• 10Dirk en Marina22-05-2016

geweldig en we komen zeker terug !

toevallig bij La Fermette Blanche terecht gekomen, maar we gaan zeker nog terug, een gezellige sfeer, uitgebreid en lekker ontbijt , rustige omgeving en de hartelijke uitbaters Theo en Anne-Marie..een echte aanrader !

• 9Peter S.12-05-2016

Een B&B pur sang !

Wij logeerden net als vorig jaar in het Hemelvaartweekend met 4 mountainbikers in La Fermette Blanche en het is ons opnieuw super bevallen. De kamers zijn eenvoudig maar verzorgd, met een ruime en nette badkamer. In de grote tuin is het heerlijk vertoeven en ’s morgens staat er een uitgebreid en lekker ontbijt te wachten. Drank kan je aan kleine prijsjes verkrijgen. En ’s avonds kan je mee aan tafel : lekker en overvloedig eten voor een zeer redelijke prijs. Erg familiaal karakter, waarbij gastheer en gastvrouw graag tijd maken voor een babbel met hun gasten. Een B&B pur sang

• 10Jan09-05-2016

mooie locatie, mooie omgeving. De gastvrouw en gastheer geven je een thuisgevoel. De mogelijkheid om samen te dineren is een perfecte vondst. Gezellig en prima eten. Voor herhaling vastbaar. Een wc beneden zou handig zijn.

• 9Jochen11-06-2015

Perfecte verzorging, aanrader!

Mooie locatie, gunstig gelegen in een prachtige omgeving. Goed te bereiken, Eenvoudige maar verzorgde kamers. Super gastvrouw en gastheer, eten en drinken helemaal perfect geregeld!

Bed & Breakfast La Fermette Blanche info

Het complex