Bed and Breakfast La Fermette Blanche

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast La Fermette Blanche
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor La Fermette Blanche voor je op een rij gezet:

17 reviews over Bed and Breakfast La Fermette Blanche in het Nederlands

Met vrienden

Henk Beersen
15-10-2018

Een fenomenale B&B. Alles is goed. Kamers, heerlijk ontbijt en overheerlijk diner. Geweldige mensen THE en Annemarie. Hebben het tip top voor elkaar.

Janneke
21-7-2018

Super vriendelijke gastheer, schone kamers en een top ontbijt. We liepen een hardloopwedstrijd in de buurt en de gastheer was zo vriendelijk om een aantal uur zorg te dragen voor onze hond toen we weg waren, top service dus!

Geweldig !

Tonnie
8-9-2017

De ontvangst was minder door de gastheer , we waren wat te vroeg daar de kamers nog niet klaar waren, bij enige aarzeling mochten we toch binnen komen .maar het is helmaal goed gekomen . De uitbaters doen er alles aan om het naar je zin te maken.

het ontbijt keurig verzorgt en in overvloed en dat geld ook voor de avond maaltijd met verse produkten , daar kan een 4 sterren restaurant nog iets van leren ! En niet te vergeten het lunchpakket heerlijk !!

Deze 4 brabanders hebben met volle teugen genoten !!

fantastisch

Gerard
14-8-2017

de uitbaters fijne mensen behulpzaam vriendelijk en de gast is echt nr.1. Ontbijt keurig verzorgd

Heerlijke plek om tot rust te komen!

Ivor
24-5-2016

Wanneer wij met Pinksteren naar de Ardennen gaan, kiezen wij traditie getrouw altijd voor deze fijne B&B van Annemarie en Theo. De altijd vriendelijke uitbaters staan altijd klaar met heerlijke maaltijden, of dit nu een vegetarisch hapje of een barbecue betreft het is altijd een feest! Tijdens ons verblijf heerlijk tot rust gekomen en al wandelend van de omgeving genoten. Kortom Houd je van lekker eten, rust en gezelligheid dan is dit de ideale B&B.

geweldig en we komen zeker terug !

Dirk en Marina
22-5-2016

toevallig bij La Fermette Blanche terecht gekomen, maar we gaan zeker nog terug, een gezellige sfeer, uitgebreid en lekker ontbijt , rustige omgeving en de hartelijke uitbaters Theo en Anne-Marie..een echte aanrader !

Een B&B pur sang !

Peter S.
12-5-2016

Wij logeerden net als vorig jaar in het Hemelvaartweekend met 4 mountainbikers in La Fermette Blanche en het is ons opnieuw super bevallen. De kamers zijn eenvoudig maar verzorgd, met een ruime en nette badkamer. In de grote tuin is het heerlijk vertoeven en ’s morgens staat er een uitgebreid en lekker ontbijt te wachten. Drank kan je aan kleine prijsjes verkrijgen. En ’s avonds kan je mee aan tafel : lekker en overvloedig eten voor een zeer redelijke prijs. Erg familiaal karakter, waarbij gastheer en gastvrouw graag tijd maken voor een babbel met hun gasten. Een B&B pur sang

Jan
9-5-2016

mooie locatie, mooie omgeving. De gastvrouw en gastheer geven je een thuisgevoel. De mogelijkheid om samen te dineren is een perfecte vondst. Gezellig en prima eten. Voor herhaling vastbaar. Een wc beneden zou handig zijn.

Perfecte verzorging, aanrader!

Jochen
11-6-2015

Mooie locatie, gunstig gelegen in een prachtige omgeving. Goed te bereiken, Eenvoudige maar verzorgde kamers. Super gastvrouw en gastheer, eten en drinken helemaal perfect geregeld!

Super weekend adres

R Huijsman
10-6-2015

Fermette blanche, bij toeval terecht gekomen, maar een echte aanrader. Eenvoudige inrichting, maar superschoon en top verzorgd. Nog nooit zoveel lekker eten bij elkaar gezien. André en Thea maken zorgen super voor de gasten en zijn erg gezellig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Fermette Blanche in Nadrin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Fermette Blanche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.