Sorteren

Reviews over Nadrin

Nadrin zelf is heel kalm!

Benny en Eliane Vinck - De Troch
    20-9-2017

Voor wandelingen kan je starten in Nadrin. Spectaculair is de wandeling le Hérou, niet aan te raden bij nat weer. Deze wandeling start aan het fijne hotel Les 5 Ourthes.

Even de wagen nemen en rijden tot Wibrin of Achouffe. Daar zijn fijne wandelingen, niet te zwaar. Nisramont, de wandeling rond het meer, is niet vlak!! Opgepast dus. Zeker kijkje nemen bij "La petit Fontaine" in Achouffe voor middag of avondmaal eventueel. Lekkere keuken.

fantastisch

Gerard
    14-8-2017

schitterend wandel gebied

gezellig klein

Mike
    12-6-2017

Nadrin is een klein dorp met een gezellige kleine kern. Restaurant, Taverne, L, Auberge du Héron is echt Belgisch met lekkere biertjes en aardige bediening. Een oud bruin café waar je ook goed terecht kunt voor een eenvoudige maaltijd.

Fanatastisch!

twee jonge zestigers
    3-1-2016

Je moet niet over de Belgische grenzen te reizen om mooie natuurwandelingen te kunnen doen!

Klein maar gezellig dorp

Niels
    6-4-2015

Klein gezellig dorpje in de buurt van Bastonje.

Bakkerij en div restaurant op loop afstand.

Brouwerij van Achouf licht op 5 km afstand van de B&B.

Voor de rest zijn er div wandel routes in de buurt die van af de B&B goed te beginen zijn.

Nadrin scoort een 7,7 uit 10, op basis van 24 reviews