Camping Les Ochay

Meer camping info

39 reviews over Camping Les Ochay

• 8Frans01-08-2011

Fijne camping

We hadden voor een week gereserveerd en hoefden pas op de laatste daag van ons verblijf te betalen. Het is een fijne, kleine camping dat niet zo massaal is als sommige anderen. Gelegen in een mooie rustige omgeving en bovendien direct aan de rivier de Semois. Op de camping kun je tegen een redelijke prijs kayaks huren en bij de camping beginnen met varen. Helaas mag er niet altijd gevaren worden vanwege het lage waterpeil van de Semois in de zomer. De twee eigenaren zijn er voor je van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. De receptie is weliswaar niet altijd open, maar je kunt ze altijd bereiken. Lekker brood kan ook de camping tegen redelijke prijs besteld worden. Één minpunt was wel dat we aan het einde van de week met onze tent tussen alle campers en caravans stonden. We hadden liever gezien dat caravans en tenten wat meer gescheiden waren. Desalniettemin, een aanrader! Een camping waar je geen last hebt, maar een drankje krijgt aangeboden van je buren.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Ed&Pam06-07-2011

Sssssst niemand zeggen............

Camping Ochay is direct gelegen aan de Samois in een bebost gebied met talloze wandelpaden die je laten opnemen in de ongerepte Ardense natuur. We komen er al een tijdje en kennen geen vriendelijker en charmantere camping als deze. Vooral het voor en na seizoen hebben iets speciaals...met een kampvuurtje in de authentieke doormidden gezaagde bierfusten op pootjes of een barbekjoetje met een vers gevangen forel en een heerlijk lokaal wijntje, t kan allemaal. Ook in de receptie hebben ze allerlei lekkernij uit de streek tot en met een koud biertje aan toe. Mochten jullie beslissen om hier eens te gaan kijken dan raad ik aan om het daarna niet meer aan iemand anders te vertellen.....;-)

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2010

• 8J. van der Werf06-03-2011

charmante camping door ligging op een eilandje

Les Ochay is een charmante camping, die voor een groot gedeelte op een eilandje in de Semois ligt. Je mag er vuurtje stoken, de eigenaren hebben hiervoor vuurkorven ter beschikking. Alle vuurtjes geven 's avonds een heel geborgen sfeertje. Eigenaren Diana en Erik zijn er echt voor jou. Zij willen niets liever dan dat jij een fijne vakantie hebt op hun camping, en daar spannen ze zich echt voor in. Je bent meteen vanaf de camping bij de kayaks. Erik haalt je met de auto weer op op het afgesproken punt. Buiten het hoogseizoen rustig. Redelijk sanitair, mooie plaatsen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Gerard-Loes/ Jan - Mia21-08-2010

Een aanrader

Een mooie rustige camping aan de Semois met vriendelijke, gastvrije Nederlandse eigenaren. Gezellige sfeer. Geen poespas. Redelijk sanitair. Er worden vuurkorven en stookhout met zaag gratis ter beschikking gesteld. Een mooi gezicht 's avonds, als al die kampvuurtjes branden. Veel uitstapjes in de omgeving. Ook wandelen, mountainbiken, kano varen, vissen (met vergunning) enz. Zeer kindvriendelijk. Een aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 7elly08-07-2010

Mooie plek

Mooie plek , lekkere douches , echter iets te druk voor mij persoonlijk, niet prikkelarm genoeg , maar dat is iets van mij Aardige mensen , prettig plekje

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

• 9Fam Habets26-05-2010

Een camping om nooit te vergeten

Een camping waar iedereen het naar zijn zin heeft. Ineen woord geweldig een camping zonder poes pas juist zoals een camping hoort te zijn. Lekker midden in de ardennen. Met eigenaren die voor iedereen klaar staan en geweldige wandel en kano mogelijkheden. Wij waren er afgelopen pinksterweekend met 2 honden en dat is voor deze beesten een geweldige omgeving. Staanplaatsn zijn extreem groot en op de plaats mag er een kampvuurtje gemakt worden. De campingbaas heeft hout en vuurkorven om dit te doen en stelt deze gratis ter beschikkeing incl het hout. petje af hoor voor deze geweldige service en entourage. wij komen er zeker in de toekomst weer terug. En s'morgens heerlijke verse broodjes en stokbrood.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

• 8arjan en pauli27-08-2009

Bijv. "Wat een topper" zeker naar toe gaan

erg gezellige kamping. fijne eigenaren. toen een van onze hondjes erg ziek werd,zeer behulpzaam. zeker op het eiland erg gezellig [of lag dat aan de mensen die er waren?] grote plaatsen wij waren er in het hoogseizoen van 2009.fijne ligging en voor mensen die niet van al te veel poespas houden. zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8jetty 02-03-2009

een leuke en gezellige camping"

leuke camping. ligging is goed je kan er fijn kano varen, wandelen en fietsen. gezellige eigenaren. willen de gasten het naar hun zin maken. dus zeker een bezoek waard.

Gereisd met partner in maart 2009

• 7Gerrie van Stuijvenberg en Ed de Bruijn29-07-2008

Aanrader voor rustzoekers

Heerlijk rustige camping. Wij zijn er begin juli geweest. Prachtige omgeving. Sanitair eenvoudig, maar schoon. Ontzettend lieve eigenaren! Hebben prachtig op het eiland aan de rivier gestaan. Je hoort wel de weg, maar geen last van gehad. Aanrader voor mensen die van natuur houden en natuurlijk van kanoeen!! Prachtig kunnen varen!

Gereisd met partner in juli 2008

• 6EeFjE19-07-2008

Wij zijn er eind juni geweest. Toen was het er nog heel rustig. Ideale plaats om te ontspannen. De plaatsen op het eiland zijn leuk, maar ik zou de volgende keer toch op het andere gedeelte gaan staan. Ook minder lawaai van de weg aan de andere kant van de rivier. Wij zijn ook een half dagje gaan kajakken. Leuke rivier om af te varen. Werden nadien door de campingbass weer opgehaald.

Gereisd met partner in juli 2008

Camping Les Ochay info