3 vragen over Camping Les Ochay

• Cindyluijkx2014, 20-07-2015 Rapporteren

Grootte kampeerplaats en diepte Semois?

Dit lijkt mij een erg leuke camping, waar ik deze zomer best met onze twee kinderen (4 en 8) wil gaan kamperen! Hoe groot en 'prive' zijn de kampeerplaatsen voor caravans? Omdat onze beide dochters nog niet kunnen zwemmen vraag ik mij tevens af of een kampeerplaats op het eiland gezien het omringende water voor ons veilig genoeg is..?

Bedankt alvast voor de reacties!! Groetjes, Cindy

• chris, 11-01-2012 Rapporteren

vissen

wordt er in plaats van wandelen fietsen en kayakken ook nog een lijntje uitgegooid om te vissen daar op de semois, ik ga elk jaar wel eens naar de ardennen maar dan wel voor een dagtrip dat is dan altijd in de buurt van la roche ik zou dolgraag ook al lang eens met de kroost eens gaan kamperen maar daar vinden wij het veel te druk en rumoerig .ik denk dat les ochay als ik de fotos en commentaren lees en zie dat die camping en de natuur daar ons precies nog meer zal bevallen asook de rust die deze ardeense streek uitstraalt! maar ja wij zijn belgen wij kennen ons eigen land niet!wij zouden het erg fijn vinden als ons iemand zou willen laten weten als wij voor augustus zouden willen boeken hoeveel weken of dagen op voorhand dat wij dat best doen voor in die maand toch een plaatsje te hebben!wat wij ook graag eens zouden willen weten of er iemand is die al eens gaan zwemmen is in het gemeentelijk zwembad van bertrix en wat zijn of haar bevinding daar van is qua groote en gezelligheid. alvast op voorhand bedankt voor iemand die hierop wil reageren chris.

• Monique Roodschild Koning, 06-07-2011 Rapporteren

de omgeving

Hallo, wij hebben voor deze zomervakantie geboekt op de camping Les Ochay. Wie kan mij verteleen waar een supermarkt in de buurt is? En welke redelijk grote plaatsen er in de buurt zijn om te bezoeken?

Alvast mijn hartelijke dank. Groetjes, Monique

hellkamp, 27-07-2013

daar is het echt kamperen, want buiten het winkeltje op de kamping, moet je naar bertrix om grote inkopen te doen, en de kleinere in herbeumont, cugnon en mortehan hebben reeds meer dan 10 jaar niets van winkels meer, ja ik ga reeds al 44 jaar naar deze streek

Margot, 21-07-2011

HOi Monique,

Je kunt boodschappen doen in Bertrix. Dat is een gezellig plaatsje 8km van de camping. Er is daar o.a. een Delhaize, een Champignon en een Aldi, met daarnaast een goede slager. OOk is er een goede brood en banketbakker. Brood kun je ook bestellen bij Erik. Die dan elke morgen vers gebakken broodjes, croissants of stokbrood klaar heeft liggen..

Er is ook een soort Spar in Herbeumont. +/- 5 km. Die heeft ook van alles maar is erg klein.

Ook kun je shoppen in Bouillon.Dat is even wat verder rijden. Daar is oa ook nog een Colruyt een grote winkel met van alles. Ook zijn daar leuke winkeltjes.

Ik hoop dat je wat aan mijn advies hebt..

Groeten, en Misschien tot op de Camping!

Margot

Monique Roodschild, 21-07-2011

Hallo Margot,

Hartelijk dank voor je reactie! Fijn dat je reageert. Wel lekker dat je direct in de buurt goed boodschappen kan doen hoor! We hebben niet veel nodig maar lekker eten is toch wel belangrijk! Wij gaan a.s. zondag naar de camping. Het lijkt mij echt een leuke camping. Misschien ga jij ook binnenkort? Dan zien we elkaar!

Bedankt en de groetjes, Monique

Karolien, 29-01-2012

Hallo,

Wij denken eraan om in de paasvakantie naar de streek van Bertrix te gaan. Is er op deze camping wat spelgelegenheid voor kinderen (9 jaar)?

Dank u,

Karolien.