Camping Les Ochay

Meer camping info

39 reviews over Camping Les Ochay

• 2019
    9Mario De Vos17-08-2019

Leuke camping! Eenvoud siert!

Ideale ligging, dichtbij Bertrix, Herbeumont, proper sanitair, vers brood 's morgens, rustige camping...👍Vriendelijke eigenaars. Kwam hier vroeger ook regelmatig, met de vorige eigenaars, Leen en Wil...en de nieuwe eigenaars zetten het fantastisch verder...👍👍👍

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Marique09-08-2019

Goed verzorgde kleine camping

Kleine camping aan rivier de Semois. Goed en schoon sanitair, gratis Wifi. Afgebakende en niet afgebakende plekken. Vanwege de lage waterstand weinig water in de rivier waardoor onvoldoende stroming.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    8Stijn22-08-2018

zeer goed

Camping is kleinschalig wat een bepaalde charme heeft, eigenaars zijn vriendelijke en hebben de touwtjes goed in handen. Wij logeerden aan het water. Enig minpuntje was het lawaai van de weg overzijde water( met nog een weide tussen) Winkeltje stelt niet veel voor, winkels of 5 min autorijden. Streek is prachtig, een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Nienke18-08-2018

Fijne kleine camping

Fijne kleine camping met voldoende ruimte. Op de camping is voor de kinderen voldoende te doen, er is een tafeltennistafel, trampoline en op de camping liggen heel veel fietsjes die door de kinderen gebruikt morgen worden. Vanaf de camping is het mogelijk om een tocht per kano te maken. Je wordt aan het einde door de eigenaar van de camping opgehaald met een busje. Het toiletgebouw is niet groot, maar voldoende toiletten en douches. En schoon!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Enrico18-08-2018

Jammer dat we weggingen.

Fijne kleine camping! Alhoewel het eilandje er idyllisch uitzag vonden we het eerste veldje prima ivm mijn 3jarig zoontje. Hij mocht tot de brug naar het eilandje vrij spelen. Wij stonden vlakbij de trampoline en tafeltennistafel. Dat gaf nog wel eens lawaai, maar aangezien onze eigen kinderen daar 9 van 10 keer bij betrokken waren, hadden we er minder last van. ☺️ De beheerders zijn top! Hele relaxte mensen die zich niet gek laten maken. Er mag veel, maar ze spreken campinggasten ook aan indien nodig. Beheerder Erik(voormalig bakker) bakt elke ochtend brood af. Ideaal! Er is een grote koelkast met ruime vriesvakken. De fietsen voor jong en oud die vrij te gebruiken zijn op de gehele camping zijn een aangename aanvulling.Helaas geen autovrije camping. Leuke wandelingen vlakbij camping, rivier om in te zwemmen, mooie omgeving, leuke dorpjes en activiteiten op max 45min autorijden, veel info bij beheerders of prikbord. Minpuntje:

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

8Annet04-08-2017

Heerlijke kleine camping.

Gemoedelijke en mooi gelegen camping. Mooie plaatsen aan het water. Kanoverhuur. Prettige beheerders. Sanitair gebouw is klein maar voldoet prima. De wandelroutes in de omgeving zijn bijzonder slecht gemarkeerd. Zonder kaart niet goed te doen. Zelfs de kaart klopt niet overal even goed.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8jiniwe08-06-2017

volgende keer beter...

Mooi onderhouden camping in een mooie omgeving. Nieuw sanitair waarvan de douches het na het drukke hemelvaartweekend deels lieten afweten waardoor je soms moest aanschuiven. Vriendelijke eigenaars. Mogelijk gebruik van vuurkorven wat gezelligheid op de camping vergroot. Waar ik wel mijn vragen bij stelde tijdens het hemelvaartweekend was het kamperen van personen op plaatsen die hiervoor niet diende. Ik begrijp dat economische motieven hier mogelijk meespelen maar moeten de kampeerders dan niet inboeten op de kwaliteit voor mogelijke "overbezetting"? Er werd mij een campingplaats van een goede vijf meter breed toegewezen. Met caravan en tent was dit te smal. Hierdoor gaf mij dit stress gedurende het drukke hemelvaartweekend en zorgde dit voor versnelde terugkeer naar huis. Vond dit een spijtig voorval maar mits een betere plaats wil ik zeker terugkomen.

Alleen gereisd in mei 2017

• 9Mark en Marleen29-05-2017

Geweldig!

De camping ligt mooi, is rustig met nieuw en schoon sanitair. De beheerders zijn gastvrij en heel behulpzaam. Zij hebben ons geholpen met een driedaagse kanotrektocht op de semois en ons van een uitstekende kano voorzien. Klasse!

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Lennart van der velden10-01-2017

Een prachtig plekje

Camping les ochay is een heerlijke camping, Je kan er heerlijk zwemmen en rustig in de zon liggen. Het is heerlijk om er elk jaar weer te zijn, De mensen zijn aardig en Erik en Diana zijn zeer gast vrij. Het is heerlijk om er te fietsen te lopen en te rijden door de omgeving. Het is een prachtig plekje, het kyakken is ook heel leuk er zijn prachtige routes die je kunt varen. Dit is een camping waarvan je zegt:" het is eenvoudig maar perfect".

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 8Marit03-09-2016

Een fijne camping

Het is een kleine camping. De helft op het "vaste land" de andere helft van de plaatsen op een eilandje. Die plaatsen hebben wel weinig schaduw. Het zijn verder allemaal ruime plaatsen. Het stel dat de camping runt heeft het goed voor elkaar en laat zich niet gek maken. Kinderen en volwassenen worden netjes aangesproken. Als ze teveel lawaai maken. Goed uitgangspunt voor uitstapjes in de omgeving. Vanaf de camping kan je de hond goed uitlaten. Sanitair is wat verouder en vooral kleinere kinderen laten het niet altijd even netjes achter helaas. Douchen met muntjes is niet meer van deze tijd. Ik begrijp dat het sanitair vernieuwd wordt. Broodjes te bestellen op de camping en er is ook een klein winkeltje. Zeker een campng om terug te komen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016