Bed and Breakfast

83 reviews over Bed and Breakfast Chez Maranoa in het Nederlands

Een super - hondvriendelijk - b&b

Sam
22-10-2018

Deze b&b bezocht en een dag later direct nieuwe data geboekt om terug te gaan. Zelf met alle loslopende honden is het veel properder dan de meeste hotels. Super gastheer en gastvrouw!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Gastvrij en een fantastische tijd voor hond en baa

M.H.P. Marxer
31-8-2018

Het is een b&b voor hondenliefhebbers.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldig voor herhaling vatbaar!

Yvonne van brummelen
27-5-2018

Leuke accomodatie en zeer geschikt voor honden, schoon en vriendelijke en gastvrije eigenaren! Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in mei 2018

Genoten!

SV
18-5-2018

Ideaal om even met de hond eropuit te gaan! Warm welkom door Marcel en Anneke, dierenliefhebbers in hart en nieren, het is een paradijsje voor de honden met een grote omheinde tuin. Heerlijk gegeten, en ze adviseren je ook graag over mooie wandelingen in de omgeving. Kamer was ook prima in orde, met eigen badkamer. Zou zo weer een keertje teruggaan!

Gereisd Alleenreizend in mei 2018

Super

Mariette Wentink
14-5-2018

HET adres voor een geweldig verblijf als men met de honden er even op uit wil.

Gereisd Met vrienden in april 2018

Daar ga ik zeker nog naartoe.

Jenny Maes
13-8-2017

Chez maranoa is ideaal om met de honden op vakantie te gaan. Vriendelijk gastgezin, honden mogen overal lopen, heel proper en bovendien nog lekker eten ook. Beter kan volgens mij niet.

Gereisd Anders in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ideale b&b met honden

Sarah met Tess
21-6-2017

Mooie omgeving, goed vertrekpunt om je met wagen te verplaatsen. Mooi om te wandelen. Rustige omgeving. Vriendelijke mensen met een hart voor mens en dier. De kamer waar wij lagen was heel mooi en proper. Mooie en gezellige tuin. Honden mogen overal loslopen en dat maakt het leuk. Parking voor de deur. Leuk concept.

Gereisd Alleenreizend in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Superleuke ervaring!

Sigrid
15-1-2017

Ideale wandelbestemming! Onze hond heeft de tijd van zijn leven gehad en wij hebben ook hard genoten! Aangename gastheer en gastvrouw samen met hun viervoeters!

Gereisd Met partner in januari 2017

Ook de 8e keer in deze B&B was weer geweldig

Mariëtte Wentink
6-9-2016

Voor een ieder die er met hond(en) even op uit wil, is Chez Maranoa een absolute aanrader. Anneke en Marcel staan garant voor een warm welkom, uitgebreid ontbijt, verzorgde kamers, prima wandeladviezen en dus een heerlijk ontspannen verblijf

Gereisd Met vrienden in september 2016

Heerlijk rustig en vakantie voor je hond

Marlijn
31-8-2016

Super mooie plaats. Ruïne schone kamers. Genoeg te doen en te zien in de buurt, wel de auto nodig voor een aantal plekken. Lekker eten in het bb en in de omgeving. Heerlijk voor de hond!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chez Maranoa in Mormont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chez Maranoa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.