Reviews over Mirwart

geweldig

h.van eechoud bierens,
    29-5-2017

Heerlijk verblijf. Fantastisch eten.

een aanrader

Mathijs Rigobert,
    31-5-2014

zeer mooi ardens hotel prachtig klasiek interieur

goed ingerichte kamers

gelegen in een prachtige streek met veel bossen en prachtige wandelingen

zeer vriendelijk personeel en goede bediening,

en zeker een pluim voor de kok en voor de vriendelijke bazin

proficiat

Gezellig hotel in een mooie omgeving

patrick,
    30-5-2013

Het hoofdgebouw is een typisch Ardens, rustiek gebouw met houten balken en natuursteen. Voor de inkom staat een oude lindeboom, alles straalt rust en charme uit. Bij de receptie is ook een gezellige bar waar ook het ontbijt wordt geserveerd met onder meer verse appelsiensap en lekkers zelfgebakken broodjes en croissants. Tijdens de winter kan je er binnen genieten rond het haardvuur , ’s zomers kan je rustig 'chillen' op het terras. In de tuin staat een bbq (deze is normaal voorzien voor de gasten van de gîte), een ping pong tafel en een verwarmd zwembad. De gezellig ingerichte, kraaknette kamers bevinden zich in een bijgebouw. Indien je een kamer op de eerste verdieping hebt, geniet je van een weids uitzicht op de Ardeense velden. Er is ook een tv op de kamer met de mogelijkheid om één en Canvas te bekijken.

Een echte aanrader!!

Chris Baetslé,
    27-2-2013

Als je van wandelen en lekker eten houdt is dit de perfecte plaats om te verblijven ... wildmenu was schitterend en de service prima ... heel mooie wandelomgeving.

Voor herhaling vatbaar

Rudy Van Eyken,
    23-9-2012

Gezellig hotel,heel lekker eten, vriendelijke uitbaters, vriendelijk personeel, mooie streek.

Wij waren daar gastronomisch.Een klein minpuntje bij het ontbijt,wie graag een eitje of spek met eieren wilde moest er extra voor betalen.

Mirwart scoort een 8,2 uit 10, op basis van 5 reviews