Vakantiehuis Le Marcourt

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

9 reviews over Vakantiehuis Le Marcourt

• 10eyckens24-11-2009

voor ons was het super!!

Marcourt is zeker een aanrader.... voor ons is alles naar wens verlopen en we hebben 2 zeer leuke dagen gehad met de familie.Ook de consierge was een zeer vriendelijke man! Dus aan de Fam.Kerstens...DOE ZO VERDER!!! Groetjes Fam.Eyckens uit Turnhout.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 9Patrick Arkesteyn25-10-2009

Zeer geslaagd vakantiehuis

Dit is de tweede keer dat we in dit vakantiehuis verbleven, en net als de eerste keer hebben we geen enkel negatieve opmerking te melden. Mooi gelegen, vlakbij allerlei wandel- en mountainbike routes, ruim genoeg en zeer goeie prijs/kwaliteitsverhouding. Een zekere aanrader !

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 9Mertens Heidi20-05-2009

Super geslaagd weekend gehad!

Wij zijn met een bende van 30 (groot en klein) naar Le Marcourt geweest. Het verblijf was dik in orde, proper, ruim en goed gelegen. De mannen onder ons hadden hun koersfietsen meegenomen en ook daarvoor was zowel de omgeving als het huis perfect. Een garage om de fietsen te plaatsen, extra douches, ... Het was de eerste keer dat we dit deden met deze groep en voor iedereen als super geslaagd ervaren. Zowel gezelschap als verblijf dus dik in orde!

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 9kris nuytemans17-05-2009

zalig

Le marcourt is een mooie verblijfplaats voor familie en/of vrienden, ruim en verzorgd. Mooie ligging naast de Ourthe.

Gereisd met partner in mei 2009

• 9Fam.Michielsen10-05-2009

Zeer mooi vakantiehuis!!

Wij hebben een zeer aangename periode gehad in dit vakantiehuis , mooie omgeving met vele bezienswaardigheden in de onmiddelijke nabijheid. Ideale verblijfsplaats voor familie's , verenigingen, sportgroepen enz... Dit was zeker voor herhaling vatbaar , hopelijk tot ziens!!

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 10fam verboven21-04-2009

zeker een aanrader

zeer rustige omgeving mooi hotel met alles er op en er aan mooie tuin prachtige douches en kamers zowel voor jong en oud een absolute aanrader zeer prijsvriendelijk

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 9Jan Van Kalster07-04-2009

Mooi vakantiehuis met mooie omgeving

Wij zijn hier met onze vriendengroep (volwassenen en kinderen) geweest en vonden dit huis perfect voor ons. Deze vakantiewoning is zodanig ingericht dat er voor iedereen iets is (grote tuin, biljart, bar, ...). Ook de wandelingen naast de Ourthe en vlakbij La Roche waren voor ons zeer aangenaam. Het was echt gemakkellijk om onze fietsen onmiddellijk te kunnen afspoelen en veilig binnen te zetten. De nieuwe douches in de kelder waren ook heel gemakkelijk omdat we dan niet met onze vuile mountainbike kledij naar boven hoefden. Wji overwegen om hier nog wel eens naartoe te gaan.

Gereisd met vrienden in april 2009

• 9emiel blommaert13-03-2009

zeer uitzonderlijk goede aanbieding!

ik vind vakantiehuis le marcourt een echte aanrader! in deze crisistijd is het interessant om vakantie in eigen land door te brengen de prijs die men hier vraagt is uitzonderlijk schappelijk voor wat men krijgt: rust, stilte, ruimte, service

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 8T Springer-Wennekers15-07-2007

Alles was prima in orde. We hebben zeer fijne dagen beleeft is een prima onderhouden onderkomen.

Gereisd met familie in juli 2007

Vakantiehuis Le Marcourt info