Hotel La Grande Cure

75 reviews over Hotel La Grande Cure

• 2018
    8Sulzle24-09-2018

Aanrader

Prachtige locatie, heerlijk rustig en centraal gelegen tussen de leuke bezienswaardigheden. Comfort kamer ruim en van alle gemakken voorzien.kom hier zeker nog nog eens terug.

Gereisd met vrienden in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

9Van Hout01-09-2017

Prachtig gelegen hotel mooi fris interieur

Prachtige ligging, vriendelijke service lekker ontbijt met heerlijke koffie

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7Annabelle25-07-2017

Goede rustige plek

Rustig, veilig, ver van dorp verwijderd fijne plek om te dineren en te overnachten

Gereisd in januari 2017

• 5Kristof22-09-2016

Nooit meer...

La grande cure is een hotel wat gelegen is in een dorp waar niks te beleven is. Een restaurant/taverne (wat gesloten was tijdens ons verblijf) een bakker en een 3 tal campings. De kamer hing vol met spinnewebben aan plafond, na dat te melden de eerste dag werd gezegd dat de dag erna alles werd weg gehaald... dag van vertrek (5de dag) waren ze er nog allemaal (bewijs op foto). Compensatiebon van 25 euro gekregen voor volgend verblijf maar die is niet geldig op promoties dus kom je uiteindelijk duurder uit. Onbijt viel tegen... geen afwisseling, max 1 mini koffiekoekje per persoon, niks speciaals eigenlijk. Als restaurant/bar leeg was om bv 21.30u werden deuren afgesloten en was de bar ook automatisch toe. Voor ons persoonlijk slechtste "vakantie" ooit maar dat komt niet alleen door hotel! Ook door het weer en ligging (je moet met de auto weg voor de bewoonde wereld te zien en/of goedkoper te eten/drinken.

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Bram03-03-2016

was een fijne vakantie!

Prachtige ligging, gezellige mensen en vooral heerlijk eten!

Gereisd met partner in maart 2016

• 7MaDa24-02-2016

Goed hotel, mooie ligging

Standaardkamers zijn erg klein en donker - slechte verlichting - weinig bergruimte. Matrassen waren erg zacht. Misschien moet hier nog wat gerenoveerd worden?? Eten is culinair, jammer dat je voor een fles plat water 5,95 moet betalen en er geen kraanwater geserveerd wordt (er werd genoeg wijn gedronken die niet goedkoop was). Bij het dessert keuze uit zoet of een kaasplankje. De meeste kozen een kaasplankje en wat bleek, deze werden apart doorberekend op de totaalrekening. Had even gemeld kunnen worden.

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 9jaschenka10-11-2015

geweldig hotel en wat hebben we genoten!

Het is een geweldige plaats om heen te gaan en alles is tot in de puntjes verzorgd...ik herken mezelf niet in alle negatieve reacties die ik tegengekomen ben.. Het is eten is meeer dan genoeg en heel lekker.

De kamers goed verzorgd en heel netjes.

Een grote aanrader om eens heen te gaan, het is er prachtig!

Gereisd met partner in november 2015

• 10Els michiels19-05-2015

Allen daarheen!

Wij kennen dit hotel al sinds 2006! Alle negatieve reacties! Daar balen we van! Alles is hier top! Toffe uitbaters met oog voor hun klanten!

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 8Hans en Kathleen13-11-2014

Een uitstekend hotel

Het hotel is prachtig gelegen en is zeer comfortabel. De Standaard kamers zijn iet aan te raden, maar voor een extra bedrag is een comfort kamer te boeken en die zijn uitstekend. Comfortabele bedden en een prachtige badkamer. Sommige hebben een balkon of terras. Het hotel beschikt over een restaurant waar het ontbijt en diner geserveerd worden. Het ontbijt is goed en het diner is van uitstekende kwaliteit. Personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. In de omgeving veel te beleven, prachtige natuur en leuke middeleeuwse dorpjes. Kortom een aanrader dit hotel.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 8Leo25-09-2014

rustiek gelegen in een prachtige omgeving

kleinschalig prima hotel, ruim voldoende parkeergelegenheid, bij inchecken ontvang je een code voor de duur van het verblijf een persoonlijke code, per apparaat, voor gratis wifi, mooie ruime, prima ingerichte (comfort)kamer, apart toilet, ruime badkamer met heerlijke douche, na de eerste overnachting werd gevraagd of alles naar wens was, één punt(je) het bed was voor ons iets te zacht, vervolgens was de tweede nacht één bovenmatras verwijderd, probleem(tje) opgelost! Ontbijt eenvoudig maar ruim voldoende, eerste dag 3 gangen menu, ondanks de amuse iets aan de karige kant, tweede dag 5 gangen menu viel het tussengerecht wild zwijn wat uit de toon na twee voorgerechten gamba en zeeduivel, beide dagen waren de hoofdgerechten (zeer)karig voorzien van groenten en aardappel.Voor ons was het een uitstekende uitvalsbasis voor de dichtbij gelegen golfbanen Durbuy en Five Nations.

Gereisd met partner in september 2014

Hotel La Grande Cure info