Reviews over Marcourt

Uitstekende plek voor een aantal fijne dagen.

Hans en Kathleen
    13-11-2014

Mooie omgeving met veel natuurschoon, riviertjes, wandelroutes etc,

niet ver van La Roche

Van der Sypt Luc
    1-9-2014

Marcourt is een klein dorp waar niks is, buiten het dure hotel Auberge La grande cure, een camping en een frituur. Qua natuur is dit wel mooi.

Het is gelegen op 8km van La Roche (links) en 12km van Hotton. Deze beiden zijn dan wel de moeite om eens te bezoeken, beiden zijn gezellige stadjes. En het grote voordeel is dat je er iets kan drinken op een terras.

Rustige plek

freddy lambrecht
    27-7-2014

Zeer mooi van omgeving, maar er is niet veel te doen.

Mooie omgeving

Roel
    21-7-2014

Marcourt is een gehucht. Er is niet veel te beleven. Wat natuur betreft is het een prachtige omgeving. Je kunt Marcourt wel gebruiken als uitvalsbasis om een groter gebied te verkennen, zoals plaatsen als La Roche-en-Ardenne, Bastogne, Saint Hubert enzovoort. Wij zouden wel naar dee omgeving terug willen keren, maar zouden dan eerder accomodatie kiezen in La Roche-en-Ardenne.

Zeer mooie omgeving

Steven Janssens
    2-1-2014

Zeer mooi om te wandelen en van de natuur te genieten. Met het juiste verblijf zeker een aanrader

Marcourt scoort een 7,9 uit 10, op basis van 15 reviews