Marcourt

Reviews over Marcourt

Heel goede camping

Deprez Marc
    4-9-2018

Kleine camping met gezellige sfeer.tijdens het seizoen is er iedere zaterdag iets te doen (etentjes,bal,enz) en iedere dinsdag bingo die zelfs campeurs trekt van de nabij gelegen campings.Vriendelijke ontvangst en zelfs 'savonds laat nog bereikbaar voor eventuele vragen.

Gereisd Met partner in juli 2018

niet ver van La Roche

Van der Sypt Luc
    1-9-2014

Marcourt is een klein dorp waar niks is, buiten het dure hotel Auberge La grande cure, een camping en een frituur. Qua natuur is dit wel mooi. Het is gelegen op 8km van La Roche (links) en 12km van Hotton. Deze beiden zijn dan wel de moeite om eens te bezoeken, beiden zijn gezellige stadjes. En het grote voordeel is dat je er iets kan drinken op een terras.

Gereisd Met partner in Thu Aug 28 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie omgeving

Roel
    21-7-2014

Marcourt is een gehucht. Er is niet veel te beleven. Wat natuur betreft is het een prachtige omgeving. Je kunt Marcourt wel gebruiken als uitvalsbasis om een groter gebied te verkennen, zoals plaatsen als La Roche-en-Ardenne, Bastogne, Saint Hubert enzovoort. Wij zouden wel naar dee omgeving terug willen keren, maar zouden dan eerder accomodatie kiezen in La Roche-en-Ardenne.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische locatie

Marielle Weidmann
    3-9-2012

Prachtige locatie in de mooie Ardennen maar bijzonder weinig gezellige terrasjes, cafeetjes of restaurantjes. Een B&B is hier niet aan te bevelen.

Omgeving, ondanks het prachtige weer, compleet uitgestorven.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Heerlijke plek om tot rust te komen!

Fred lonteren
    29-7-2010

Heerlijke, mooie plek voor wandelingen. Belgische biertjes zijn in het dorp verkrijgbaar. ALs je iets meer wilt doen liggen op minder dan een half uur voldoende mogelijkheden.

-la Roche -Durbuy -Grotten van Hotton -etc

Gereisd Met vrienden in januari 2010